Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mja, gooi iets in je neus en kijk of je de robot gaat doen"
"mij overkomt het soms dat ik ontzettend snel emotioneel word. krijg supersnel een brok in mn keel als ik aan iets zieligs denk ofzow.. en das altijd 2-3 dagen nadat ik X heb gepakt.."
"iig bedankt voor de reacties, ben tijdje niet meer op dit forum geweest omdat internet nog niet is aangesloten op mn kamer grrrrrrr anyway, ik weet dat hij hulp nodig heeft, probleem is echter dat in Nederland iemand niet zo snel(gedwongen) op kan worden genomen. het is overigens wel zo dat vanwege zijn financiële situatie hij wél een gevaar voor zichzelf kan vormen, maar ook hier zien en hebben we geen mogelijkheden. het is gewoon irritant, want hij doet niks en verziekt eigenlijk mijn ouders' leven. want op straat gooien heeft ook geen zin, dan gaat zo iemand alleen maar nog meer naar de tering. ikzelf interesseer me ontzettend in de psyche en wat dat betreft is het ook wel weer interessant om te zien hoe iemand die niet in orde is op bepaalde dingen reageert of kan reageren. het is niet zo dat ik hem uit zit te dagen, maar ik begin een klein patroon te zien in zn gedrag, opzich best vaag.. toch blijft het moeilijk, want hij kan niet opgenomen worden, hij wil met niemand praten over zijn probleem want hij heeft, naar zijn eigen zeggen, geen probleem.. dat is ook het lastige, want zelf ziet hij niet dat hij geflipt is.. zoals ik al eerder zei, hij heeft grootheidswaanzin.. da's nog wel het ergste.. ikzelf zit op de universiteit en hij doet tegen mij alsof ik alleen de baisschool heb afgemaakt terwijl hij zelf geen ene ruk doet of heeft gedaan.. maar goed, weet iemand een instantie waar je met dit soort dingen heen kan/moet gaan, ik ben er naar verschillende geweest maar misschien nog niet naar de juiste, kep nl. de hoop een beetje opgegeven."
"ket is naar mijn mening toch wel de meest intense drug die er is.. vage is echter dat als je m half doorflipt, dat je het allemaal wel accepteert en er niks om geeft anyway, let dr een beetje mee op, begin rustig, bijpakken kan altijd en GEEN alcohol dr bij, iedereen die ik ken die alc. en ket hebben gemixt werden ziekk duzzzz"
"kweenie, ik pak alleen crystals, heb t zelf niet zo op pillen"
"gewoon laten testen, het blijft anders toch maar gissen"
"ik pak altijd 4 sleutel puntjes.."
"zoiezo genoeg sigaretten bij hebben, mocht je roken.. er is niets zo erg als dat je dan geen sig's meer hebt"
"n dude die ik ken heeft een tijdje bijna elk weekend X gedaan, en hij is er anders uitgekomen.. hij is nu n tijd clean, maar hij zal denk ik nooit meer t zelfde worden als ervoor"
"lazybones zei: knoest zei: n dude die ik ken heeft een tijdje bijna elk weekend X gedaan, en hij is er anders uitgekomen.. hij is nu n tijd clean, maar hij zal denk ik nooit meer t zelfde worden als ervoor Klik om te vergroten... Wat is er dan met em aan de hand nu? Waarin ie ie veranderd? Is die persoon er slechter van geworden, of alleen anders? Dat is best belangrijk om te weten. Vertel eens iets meer als je wil. Klik om te vergroten... nou hij sluit zich op, heeft ontzettend moeite met communiceren naar andere mensen.. je kunt hem geen directe vraag stellen, daar kan hij op de een of andere manier niet op reageren.. whatever de vraag ook is.. bijv. zeg kerel, lekker weer of niet? antwoord: JAAA het weer ja, kweenie tis allemaal wat he het weer jeetje zeg en dan ratelt hij maar door rare is ook dat hij nu enigszins grootheidswaanzin heeft. hij denkt dat hij boven iedereen staat, terwijl hij echt iedereen verloren heeft met zijn rare gedrag. ik denk dat dat een manier is om dat te verwerken of iets dergelijks. feit is gewoon dat hij ontzettend veranderd is, hij is van een outgoing person naar een soort autistische persoonlijkheid gegaan. hij denkt dat hij superintelligent is, en hij praat ook als een wandelend woordenboek(die heeft hij dan ook vaak doorgenomen).. zoals ik al zei, hij sluit zich op en praat met niemand. het is toevallig mijn broer en de laatste 4-5 jaar heb ik gewoon geen weet van wat er in zijn hoofd omgaat, mijn ouders net zo min. probleem is echter dat hij 6 HBO-opleidingen heeft gestart en geen ervan heeft afgemaakt, hij heeft enorme schulden en hij geeft er gewoon niks om. hij is al voor de rechter moeten verschijnen voor zn schulden enzo. en hij betaald dat wel af, met een maximale lening van de IB, maar toch.. hij denkt dat hij er zo wel vanaf komt., nog zoiets raars, als ik hem tegenkom op straat dan groet hij me niet eens, kom op man, ik ben zn fokking broer? kvin da gewoon zo vreemd maar goed, als iemand tips hiervoor heeft, graag... ik ben al naar verschillende instanties geweest en ze hadden geen van allen een bevredigend antwoord. ik snap natuurlijk wel dat dit al langer in hem zat, maar dat drugs dat getriggered heeft.. want ik gebruik nu ook een jaar of 5 verschillende drugs en ik ben er niet negatief door veranderd. en andere mensen hebben zelfs meer gebruikt dan hij en die zijn ook niet veranderd.. maarja, dat maakt het niet minder irritant."