#1
keta nodig ????? ik heb zat![:wink:]()

GewoonVOL zei:het lijkt me echt kut om in belgie te wonen..![]()
slunse zei:hij heeft ook een schattig kaakje dat soms alle kanten uitvliegt :P![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."