Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA

MDMA

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
ParanoijaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze zeggen wel eens vaker maak je vinger nat.. en doe dan wat op je vinger..

Maar zou echt niet weten heoveel dat dan is..
En hoeveel ik op me vinger moet doen..
Daarom liever een andere manier.. om te weten heoveel ik heb
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paranoija zei:
Ze zeggen wel eens vaker maak je vinger nat.. en doe dan wat op je vinger..

Maar zou echt niet weten heoveel dat dan is..
En hoeveel ik op me vinger moet doen..
Daarom liever een andere manier.. om te weten heoveel ik heb
Klik om te vergroten...

ik lik ook altijd aan mn pink en stop m dan in t zakje...
dat doe ik 2keer...
k
knoestLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik pak altijd 4 sleutel puntjes..
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben ik nou zo slim of?? als je 1 gram koopt, leg een dun lijntje van 10 cm of van 5 cm. bij 10 cm is elke cm een 100 mg bij 5 cm etc.. neem je dus 400 mg mee op een avond ofzo dan kan je tog ongeveer wel delen?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Decibel zei:
ben ik nou zo slim of?? als je 1 gram koopt, leg een dun lijntje van 10 cm of van 5 cm. bij 10 cm is elke cm een 100 mg bij 5 cm etc.. neem je dus 400 mg mee op een avond ofzo dan kan je tog ongeveer wel delen?
Klik om te vergroten...

precies.
P
ParanoijaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is misschien een stomme vraag.. maar ik heb geen weegschaal.. ben een ervaren gebruiken van xtc.. maar zou niet weten hoe ik nou weet.. hoeveel mdma poeder ik gebruik..

Hoe kan je het makkelijkste meten hoeveel mdma ik pak..??
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
probeer een gram af te weten en deel die dan door....8ofzo
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
:confused: Ik snap je niet echt.
P
ParanoijaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja wil gaan pakken :P
Wil geen overdosis ofzo..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."