#1
Afgelopen zaterdag was het weer zo'n avond. Het eerste uur was ik al enorm in de stemming en had gewoon zin om met mn vrouwtje van een pilletje te genieten. Doen we nu vaker. Eerst ff de stemming peilen en dan pas een beslissing nemen. En wat was het weer heeeeeeeeeerlijk !!!
Men..... We waren onwijs intiem en zoooo gelukkig ha ha !! Nee echt geweldig. Waanzinnig goede muziek (house, trance onze voorkeur voor bij een snoepie) leuke mensen om ons heen en later op de avond lekker met zn tweetjes genoten in de vip room. Wow wat kan het leven heerlijk zijn. Dus.... NIET PLANNEN !! Go with the flow. En als ie er niet is ? Niet doen. Begin ook steeds beter met de gevoelens om te gaan. De volgende dag nog lekker nagenieten en laat je niet kisten door negatieve gevoelens. Denk aan het weekend wat voor je ligt (voor ons een super kinky feest !!!) en bepaal gewoon ter plekke of de sfeer juist is. Lazybones omschrijft zeer goed hoe wij ons op zo'n moment voelen !!
Greetz !!
MJP
Men..... We waren onwijs intiem en zoooo gelukkig ha ha !! Nee echt geweldig. Waanzinnig goede muziek (house, trance onze voorkeur voor bij een snoepie) leuke mensen om ons heen en later op de avond lekker met zn tweetjes genoten in de vip room. Wow wat kan het leven heerlijk zijn. Dus.... NIET PLANNEN !! Go with the flow. En als ie er niet is ? Niet doen. Begin ook steeds beter met de gevoelens om te gaan. De volgende dag nog lekker nagenieten en laat je niet kisten door negatieve gevoelens. Denk aan het weekend wat voor je ligt (voor ons een super kinky feest !!!) en bepaal gewoon ter plekke of de sfeer juist is. Lazybones omschrijft zeer goed hoe wij ons op zo'n moment voelen !!
Greetz !!
MJP
