Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oeps ... ik wacht even op de moderator. Misschien is er een manier om toch te praten over de rol die het leger heeft in de drugswereld. hopelijk word ik niet geband.. er is in feite nog niks strafbaars besproken volgens mij ..."
"hehe"
"Welke rol speelt het leger in drugs? Versnijden ze het? Houden zij toezicht op de gebruikers ervan? Wijzen zij punten aan waar drugsdealers het mogen verstrekken? Kopen zij groot in en verhandelen zij het? Ik geloof dat het leger bovenaan staat als het gaat om drugs. Ik geloof dat er meerdere units zijn die zich hiermee bezighouden; wie weet hier meer vanaf?"
"Een verbod is zo eenvoudig nog niet. Toch hoop ik dat er wat aan de research chemicals wordt gedaan."
"Wie doet er met mij mee? Ik ga afvallen en zoek hierin steun. S'ochtends ff een kommetje yoghurt of paar boterhammen met hummus erop. S'middags een paar boterhammen en s'avonds een lekkere warme maaltijd. Ja toch!?"
"Ga voor haar clitoris. En alleen voor dat. Blijf weg met je tong bij alles onder de clit, want dat is gewoon vies."
"Zelfs twee dagen op bromazolam gezeten, en toen ook 5 dagen wakker. Gelukkig geen epileptische aanval gehad. Maar dat spul is rete verslavend. Je krijgt heel snel "ontwenningsverschijnselen". Bromazolam is imo dan ook gevaarlijk spul."
"Research chemicals zijn geen medicijnen. Sommige benzo rc's vallen onder afgekeurde benzo's. Gebruik dit niet als medicijn om beter in slaap te komen, dat is vragen om ellende. Maak een afspraak met de dokter om je slaapprobleem te bespreken. Raad je ook aan om boeken te lezen over slapen. Zo word er aangeraden om na 20:00 geen blauw licht aan te hebben. Leg je smartphone weg uit je slaapkamer, gebruik slaapmasker. Koop een kalender en schrijf elke dag op hoe je hebt geslapen. Mensen slapen vaak beter in een wat koudere kamer. Koud douchen voor het slapen gaan werkt voor mij heel erg goed. Google op Wim Hof en je vindt advies over hoe je koud moet douchen (handen en voeten eerst onder de kraan, daarna armen en benen en dan je borst en later je hoofd). Sterkte."
"Ik gebruik al twee jaar bijna niks meer. ja, paar keer alcohol gedronken. Ik slik elke dag antipsychotica, en dat mixt helaas niet goed met wiet. ook word ik dagelijks gecontroleerd op drugsgebruik. Heb wel zin in een hasj joint, maar ja... Ik ben niet uit mezelf nuchter. Ik wil graag weer gebruiken."
"Jemig... Jij moet opgenomen worden Hopelijk gaat het nu weer beter met je"