#1
Hey astronaut heftig verhaal zeg
Vaak met dit soort dingen kun je het zelf al heel goed inschatten wees vooral voorzichtig
Vaak met dit soort dingen kun je het zelf al heel goed inschatten wees vooral voorzichtig
Dit first. Zelfs al heb je de medicatie echt niet meer nodig dan nog is cold turkey stoppen niet slim. Ik zie anti-psychotica als drugs die sterk genoeg is om psychoses te onderdrukken, aka zeer krachtige drugs. Je lichaam heeft tijd nodig om zich aan te passen aan de nieuwe stofjes balans in je lichaam.Daarbij is het zomaar stopzetten van medicatie zonder overleg met je huisarts niet bijster slim, zeker als het gaat over antipsychotica en psychoses
Waarom reageer je dan ook? Negeer het topic dan. Ik negeer topics ook gewoon.Sorry dat ik dit zeg. Maar wat ben jij een ongelofelijke lul dat je weer een trip wil maken. Ik weet dat ik hier een ban voor kan krijgen, maar dat interesseert me geen reet.
Sorry dat ik dit zeg. Maar wat ben jij een ongelofelijke lul dat je weer een trip wil maken. Ik weet dat ik hier een ban voor kan krijgen, maar dat interesseert me geen reet.
Wat doe je je vrienden en familie aan als je weer in een psychose belandt. Ik hoop echt dat je een troll bent en dat je topic een grap is. Anders heb ik 0 respect voor je. Ik ken meer mensen die de gesloten afdeling in en uitgaan door steeds bewust weer te gaan gebruiken en een psychose triggeren. De families gaan er aan onderdoor. En voor andere mensen die ook zorg nodig hebben is er geen plek. OPK#NKEREN!
Ik vind het echt een slecht idee. Trippen is leuk, maar er is meer in het leven. Niet alleen heb je al een psychose gehad en ben je hier dus gevoelig voor, deze psychose is ook ontstaan door LSD. Is het echt het risico waard?Hoe denken jullie hierover
Sorry dat ik dit zeg. Maar wat ben jij een ongelofelijke lul dat je weer een trip wil maken. Ik weet dat ik hier een ban voor kan krijgen, maar dat interesseert me geen reet.
Wat doe je je vrienden en familie aan als je weer in een psychose belandt. Ik hoop echt dat je een troll bent en dat je topic een grap is. Anders heb ik 0 respect voor je. Ik ken meer mensen die de gesloten afdeling in en uitgaan door steeds bewust weer te gaan gebruiken en een psychose triggeren. De families gaan er aan onderdoor. En voor andere mensen die ook zorg nodig hebben is er geen plek. OPK#NKEREN!
Eens een psychose gehad, betekent dat je grotere kans hebt er nog eens een te krijgen.Hallo allemaal.
Ik heb in de zomer van 2021 een psychose gekregen na het gebruik van lsd. Sindsdien heb ik antipsychotica gekregen (flupentixol) ofwel fluanxol. Ik ben altijd wel een stevige blower en dat doe ik dus nog steeds dagelijks. Nu ben ik vandaag gestopt met mijn depot en wil ik graag na al die tijd weer eens trippen. Ik weet dat het niet aangeraden wordt maar ik heb mijn persoonlijke redenen om een innerlijke reis te maken. Het is zelfs erg belangrijk voor mijn genezing proces. Graag zou ik voorzichtig willen opbouwen met microdoseren van truffels. En later een wat diepere reis met meer psilocybine. Hoe denken jullie hierover en zijn er mensen met een soortgelijke ervaring? Groeten Astronaut
Ik zou toch niet eigenwijs zijn en zeer terughoudend zijn.Ik heb vroeger voor de LSD psychose altijd leuke en fijne reizen gemaakt met psilocybine waar ik veel van heb geleerd en me ware 'ik' heb leren kennen. Door het gebruik van antipsychotica ben ik ironisch genoeg zo ver van mezelf verwijderd dat ik mezelf zou willen onderzoeken.
Nu ben ik 2 weken van me depot af en dat is tevens de periode waarbij een eventuele psychose zou kunnen terugkomen na het stoppen van medicatie. Dit is echter niet het geval en ik rook ook nog steeds me blowtje iedere dag. Voel me goed. Maar nog wel incompleet zegmaar. Ik zie dat de meeste het afraden en dat snap ik wel. Het is net Russisch roulette.
Maar wie zegt dat mensen met psychose gevoeligheid niet kunnen trippen? Dat vraag ik me wel af. Ik heb de psychose met lsd gekregen nadat ik ook wiet erbij heb gerookt. Dus die wiet kan ik beter weg laten mocht ik een trip maken. En LSD never again. Misschien doe ik het helemaal niet, ik twijfel. Maar ik neem al jullie adviezen ten harte. Het is risky vandaar dat ik eerst onderzoek erover doe.
Dank voor jullie nuttige reacties.
Blij te horen dat het goed ging. Ik zeg wel eerlijk dat ik normaal nooit trip met mensen die psychose gevoelig zijn. Aangezien het een hoop ellende kan geven. Maar als je mentaal stabiel bent zonder SSRI of TCA of AP medicijnen zou ik het eerst proberen met een licht tripmiddel zoals Salvia of 2CB beide licht ivm LSD.Hey allen.
Ik heb gister een zakje Hollandia truffels opgegeten. Het was echt een fijne trip. Tevens ben ik tot inzichten gekomen over mijn psyche. Ik heb lang niet zo'n helende ervaring gehad. Die 4 uur trippen op psilocybine heeft mij meer gebracht dan het GGZ ooit voor elkaar kan krijgen.
Groeten Astronaut
Het is niet dat je niet kúnt trippen. Maar je bent risicofactoren op elkaar aan het stapelen, en dan vraag je wat we daarvan vinden. Nou, dat vinden we dus risicovol.Maar wie zegt dat mensen met psychose gevoeligheid niet kunnen trippen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."