Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb wel eens als ik slaap, dat het net lijkt alsof ik door mijn oogleden heen kan kijken, ik ben wel bij bewustzijn, en ik weet dat ik droom. Ik heb m'n ogen gewoon dicht, maar bijv. waar m'n kast staat zie ik gewoon mijn kast, maar dan met een andere kleur en vorm, echt heel vaag. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens?"
"hoeveelheid: halve portie Soort: golden teacher wanneer: 15 december 19:30 Plek van inname: skatebaan plek van trip: Bij een vriendin thuis Aantal trippersonen: 4 Aantal personen: stuk of 10 dacht ik:P Ik heb die middag, 4 joints gerookt, dus was al aardig de weg kwijt. S'avonds om half 8 heb ik de padjes opgevreten met gezelschap van een hasj-jointje. Ik en een maat gingen even wat pure chocolade halen bij de Plus en gingen toen naar het triphuis. We gingen even lekker op de bank zitten en naar de TV zitten kijken met z'n 10-en. De gezelligheid zat er goed in. 1 gast ging nog even paddo-thee maken voor 2 andere mensen. tijdens het TV kijken, kwam ik op het idee om nog een jointje te smoken. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik werd een beetje lacherig na een uurtje van de inname van de padjes. Ik had honger dus ik ging even een halve reep pure chocolade opeten. Ik ging weer lekker op de bank zitten, ik zat naar de TV te kijken, maar ik kon er niks van zien wat er gebeurde. We zaten "Ants" te kijken, ik moest al snel lachen van die dikke gekke hoofden van die beesten. Nog even een uurtje lekker chill op de bank gezeten, toen we weer een jointje gingen smoken, dit keer in mixje. We stonden buiten, en ik keek naar de sterren. Toen ik opeens zag, dat de sterren verbonden werden door groene lijnen. Ik zat 5 minuutjes naar de sterretjes te kijken, toen ik de joint doorgepassed kreeg. Even een paar hijsjes genomen en ik kon er weer tegen aan. We gingen nog even 2 uur op de bank zitten en toen ging ik naar huis. Conclusie: 1 visueel effect, een paar lachkickjes, en een gezellige avond. Ik verwachtte: meer effecten, lackickjes klopten wel, en de gezellige avond ook natuurlijk. Iemand nog tips voor de volgende keer? een hele portie? minder mensen? meer wiet?"
"Ik heb ze gewoon gegeten, 2 stoeltjes, ongeveer 10 minuten over gedaan met eten. Mijn vrienden hadden thee, en die gingen wel iets harder eiglijk, maar niet echt hallucineren, gewoon een relaxend gevoel."
"Adrenochroom zei: En als de politie dit leest? Dan word de shop gesloten wegens het verkopen van verboden middelen, het is een open forum!!! Mensen er moet hier echt wat meer gelet worden met het delen van sources... Klik om te vergroten... errm, als 't goed is zijn paddo's niet verboden en vallen ze NOG niet onder de opiumwet"
"Northawke zei: Ik denk idd dat je dosis te laag was en dat er teveel afleiding om je heen was om lekker te trippen. Ik heb zelf nog geen ervaring met Golden Teachers, maar naar wat ik begrijp zijn ze redelijk mild. Klik om te vergroten... De afleiding kan wel kloppen ja, m'n vriendin was er ook bij, en die zat de hele tijd op m'n schoot enzo dus daar kan het op zich wel aan liggen, zat ik zelf ook al aan te denken. maarja, de vakantie komt eraan, dus wie weet"
"hmm, ik kreeg daarstraks een flashback, ik herinnerde me dat ik een closed eye visual kreeg. Ik kreeg allerlij patroontjes op me af, en opeens palmbomen Was echt vaag, maarja ik ga zo weer blowen, en men zegt dat je dan flashbacks kan krijgen. En bedankt voor de tips, ik denk dat ik t op 5 mensen houd en meer paddo's."
"Heeft er iemand ervaring met zelfgeplukte vliegenzwammen? Zoja, werd je er misselijk van, hoe lang heb je ze gedroogd en was de trip leuk?"
"ok erg bedankt ik weet genoeg"
"Ketanest, heb jij vaak Out of body experiences gehad??"
"Hmm, is me ook wel eens overkomen, ligt volgens mij aan een te lage bloeddruk op dat moment. Wat ik altijd doe ik als ik net iets te stoned ben, is gewoon even een rustige chille plek zoeken waar je relaxed kan zitten en ff een half uurtje kan uitgaren. Water en suiker helpen bij mij ook altijd. Dont worry be hippy"