Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscolumbiaantjes aka wonderland

columbiaantjes aka wonderland

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha owja, voordat mensen zich vergissen, sorry daarvoor :P
J's moeder was tripsitter, die golden teachers waren voor een andere keer.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Mooi reportje, wat een chille ma zeg, dat ze gewoon mee doet, prachtig!
Klik om te vergroten...
idd wou ik ook net posten!.. relaxed een hippie moeder :stoned: :tearsofjoy:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn moeder heeft mij en vrienden ook al een x ge-trip-sit tijdens een paddo avondtuur, vond dit op een of andere manier heel geruststellend :mrgreen:

Mooi report trwns, ziet er na uit dat je het gezellig hebt gehad :beer:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt als een leuk tripje, alleen had ik wel iets meer willen horen over de daadwerkelijke effecten van de paddo's :P
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#5
shokora zei:
Klinkt als een leuk tripje, alleen had ik wel iets meer willen horen over de daadwerkelijke effecten van de paddo's :P
Klik om te vergroten...

Ja sorry, ik heb om eerlijk te zijn, niet zo heel veel op de visuals gelet, maar dat kwam vooral omdat iedereen elkaar aan het lachen maakte 6 uur lang, maarja, het was toch een geweldige trip, volgende keer hawaiiaanse/equadoriaanse en dan wel lekker veel visuals. maar dat pas over een maandje :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
gaan ze met hun moeder trippen wat een watjes
d
drugsnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welhallodaar zei:
gaan ze met hun moeder trippen wat een watjes
Klik om te vergroten...
Nee, juist heerlijk!! zo'n chille ma!!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Welhallodaar zei:
gaan ze met hun moeder trippen wat een watjes
Klik om te vergroten...

Haha, wou juist dat ik zulke dingen met mijn ouders kon delen. Mijn moeder staat er wel voor open, mijn vader blijft zijn kortzichtigheid houden mbt drugs... Als je zulke ouders hebt kun je vaak veel meer met ze bepraten en groei imo veel relaxter op!
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#9
wie: A, J, L, D
Wat: hele portie columbiaantjes, de rest halve.
Waar: Bij J in de achtertuin
Wanneer: Woensdag 16 juli

Het begon allemaal om 1 uur in Eindhoven.
Ik had samen met J en J's moeder afgesproken op het station.
Nou eenmaal in Eindhoven, gingen we maar eens naar de smartshop om die o zo heerlijke paddestoelen te halen. Jammer genoeg waren de Hawaiiaanse en de Equadoriaanse uit verkocht maarja, toch maar columbiaanse gehaald, j's moeder golden teachers voor haarzelf.

Ok, paddo's gehaald, op naar de coffeeshop.
We hebben ongeveer een uurtje in de shop gezeten en werden knetterstoned :P
We hadden met de rest om half 4 bij J afgesproken, dus gingen we maar richting J met de trein.
In de trein nog wat gelachen met J en J's moeder.

Eindelijk waren we daar, J's huis.
Wachtend op de anderen gingen we maar even een sigaretje roken.
Eindelijk half 4 en iedereen was er.
Een kwartiertje later waren de paddo's al achter onze kiezen. :)

Het kutste half uur was aangebroken, want we moesten wachten op de effecten.

15:45
Paddo's opgegeten, tijd om de waterpijp te halen omdat we ons zo verveelden.
D en L waren bezig met het kooltje aan te steken terwijl ik mijn puurpijpje in mijn overvolle jas aan het zoeken was.
Ik voelde de eerste effecten al opkomen, mijn loopkunsten gingen er een beetje op achteruit en mijn lichaam werd al zwaarder.

16:15
Eindelijk die fucking waterpijp na 30 minuten.
Waarop ik zei, ik voel de paddo's al, en die waterpijp was alleen voor verveling.
Ik weet niet waarom maar op een of andere manier was t zo grappig dat iedereen in een deuk lag.

16:30
Waterpijpen aan het roken, beetje aan het eten, veel gelachen.

16:45
Ik stelde aan de rest voor om op het gras te gaan liggen ,omdat ik al behoorlijk wat voelde van de paddo's.
En ja hoor, ik lag op het gras naar de wolken te kijken, en ze begonnen opeens rond te draaien, en er kwam veel vormgeving in.
Ik zag de wolken in tribal achtige figuren veranderen en het hoge gras voelde zo relax aan mijn blote armen.

17:15
Na een half uur op het gras te hebben gelegen stelde ik voor om een jointje te gaan draaien.
Zo gezegd zo gedaan, ik zat aan de tafel en pakte m'n shit voor het jointje.
Het was mijn beurt om te draaien, alhoewel dit geen slim idee was.
Ik legde mijn vloeitje op tafel, pakte m'n wiet en ik begon opeens naar de tafel te staren.
WTF wat was die tafel mooi, hij straalde helemaal en de vieze vegen die er op zaten begonnen in patronen te vervormen.
De rest zat te wachten tot ik eindelijk begon met draaien want we waren al weer 5 minuten verder, en J's moeder stelde voor dat zij maar zou draaien voor ons.

17:30
Eindelijk de joint af en tijd om te smoken.
Ohh wat smaakte die joint lekker.
Ik voelde de effecten steeds met een knal (weet niet hoe ik dat gevoel moet uitleggen) harder worden.

17:50?
De joint was op en ik stelde aan L voor om eventjes een rondje te lopen om het huis heen.
Na 10 minuten lukte het eindelijk om de motivatie te vinden om op te staan en gingen we lopen.
We liepen voor het huis door, en het huis leek opeens als zo'n sprookjes huis zoals bij Hans en Grietje.
2 minuten later waren we weer aangekomen in de achtertuin en gingen we maar weer zitten.

18:15
Wowwww, we zaten met z'n allen in de achtertuin te kletsen, maar op een gegeven moment vond ik het wat te druk worden en sloot mijn ogen.
Een hele nieuwe wereld werd voor me geopend, het leek wel alsof ik een tunnel in gesleurd werd en opeens was ik in een wereld van patronen.

19:00
Hard aan het trippen, ik stelde voor om nog een jointje te draaien, dus J draaide er eentje.
ik had een grinder bij en, L en ik vonden dat grinden zo leuk en dat plaatje op die grinder was zo prachtig. (wietblad met regenboogachtige kleuren)
Ik keek naar achter (god knows why?) en ik zag een oh zo mooi weiland, honderd meter verder stonden bomen, en ze leken zo echt maar toch ook weer zo nep.

20:00
De rest is niet meer zo interessant in mijn trip verder, ik zat nog op een pakje JPS black te spacen, en heb fucking veel gelachen om mijn vrienden.


22:00
Tijd om afscheid te nemen en naar huis te gaan:(
Ik wilde dat ik nooit meer nuchter werd maarja.

22:30
Ik zat in de trein met 2 bejaarde mensen langs me.
Ik weet niet waarom maar ik verdiepte me zo erg in hun gesprekken, en ik had geen flauw idee waar ze t over hadden.

Nou eenmaal thuisgekomen weer redelijk nuchter.
Dus toen nog maar eventjes een jointje gesmoked en naar bed gegaan.


Conclusie: mooie trip, zeker voor herhaling vatbaar en zeker de beste trip van de 3 trips die ik gehad heb. :)

Nou dat was dus mijn eerste tripreport, ik weet dat het misschien een beetje vaag kan zijn mja, ik herinner me er niet alles meer van.
:wave:

Regards,

Kippekont aka tripkip ? :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi reportje, wat een chille ma zeg, dat ze gewoon mee doet, prachtig!
e
eRockticLid
01-01-2024, 00:00
#11
spaceeee :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."