Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarmee is die nat geworden? Volgens mij maakt het qua werking trouwens niet uit. Ik zou ze laten drogen, crushen en in capsules gooien"
"Hallucineren vind ik heerlijk Ik heb een keer gehallucineerd van XTC, die waren echt leuk, vuur, doodshoofden alles. Ik had toen 200 mg op op 90 kilo dus had me niet echt gedragen. De tweede keer dat ik gehallucineerd hebt was op 4fmp in combinatie met extreme vermoeidheid. Dit soort hallucinaties waren voor mij heel anders. Veel triester, mensen die aan het genieten waren leken te huilen in mijn ogen en noem het maar op. Mijn maten hebben nooit hallucinaties dus standaard is het niet, ik heb het ook niet elke keer. Over enge hallucinaties, ik denk dat dit heel erg aan je persoonlijkheid ligt, ik vermaak me kostelijk over dat mijn brein dit kan produceren, als voorbeeld kan ik je geven dat ik aan de muren van de zaal dode negers zag hangen, beetje in deze stijl: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik heb geen idee waar die gedachte vandaan kan komen, maar ik kan me voorstellen dat je dit eng vind. Ik geniet echter. Hier valt ook nog het een en ander te lezen over hallucineren en MDMA: viewtopic.php?f=3&t=30034"
"Psychedelibee zei: Qua heftigheid is met name de eerste dosering belangrijk heb ik gemerkt. Belangrijk is om eigenlijk meteen hoog genoeg te doseren dat je er lekker in zit, maar niet zo hoog dat je niet meer 'mag' bijnemen. Klik om te vergroten... Hoe zou je 1.5mg/kg lichaamsgewicht verdelen over de avond dan? 1 bij het begin en dan nog ergens 0,5 na twee uurtjes ?"
"Psychedelibee zei: Hallucineren van XTC betekent eigenlijk altijd dat je een dosis hebt gehad die buiten de verantwoorde norm van 1 a 1.5mg MDMA per kg lichaamsgewicht valt. Klik om te vergroten... Dit kan echter niet de enige reden zijn waarom je gaat hallucineren. 2mg per kg lichaamsgewicht betekent bij mij hallucineren en bij mijn maat niet Enig idee?"
"Timmie94 zei: wat ik overigens wel altijd doe tijdens een xtc trip is mij helemaal uitrekken en strekken voor een minuutje of 2. met mn ogen dicht, opgaan in de muziek en in je eigen lichaam. Klik om te vergroten... Als ik mijn ogen sluit en mijn handen de lucht in gooi heb ik het gevoel alsof ik alleen boven op een berg staat, king of the hill. Helemaal een met de muziek { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Tot het moment dat ik wordt aangestoten, wat ik niemand kwalijk kan nemen omdat ik gruwelijk in de weg sta zo :P EDIT: Ik heb nog nooit XTC thuis gedaan, maar wel een keer 5-mapb wat ook inwerkt op je serotine. Heel veel meer dan een paar goede luidsprekers had ik toen niet nodig. Hoewel we wel midden in de nacht op het dak van de auto zijn gaan liggen om de trillingen van de muziek te voelen"
"Psychedelibee zei: Zo doe ik dat meestal inderdaad. Nog een tweede keer bijdoseren doe ik eigenlijk bijna niet meer, daar wordt ik altijd zo extreem waus van. Klik om te vergroten... Dan ga ik het ook maar eens zo proberen, doseer normaal ook twee keer bij en ben aan het eind van de avond altijd redelijk waus Ik zat de laatste keer rond de 2mg/kg wat heerlijke hallucinaties oplevert maar kan nooit goed zijn als ik nog tijdje wil blijven gebruiken"
"Timmie94 zei: Precies dat ja, en ik neem.dan ook veel ruimte in. omdat ik met armen net zi gespreid sta als dit bbeeld in rio Klik om te vergroten... Die blikken van mensen die nog nooit een pilletje hebben genomen OT: Wellicht is een goede koptelefoon een aanrader als je naar buiten gaat"
"Als de omstandigheden juist zijn geldt voor mij ook hoe harder hoe beter maar dit kan nooit goed zijn voor je. Nu neem ik altijd een pil mee van 175mg en daar moet ik het met men 93 kilo maar de hele avond mee doen Als ik het darknet mag geloven zijn die goodstaafjes goedgevuld trouwens, dat zou je niet lang volhouden op 3 stuks per avond Misschien kun je er flink bij blowen? Daar wordt ik altijd super vaag van op zo'n avond"
"Psychedelibee zei: @Dffrieslan en likemydemons, het is hallucineren en niet hallucioneren... Klik om te vergroten... Zo kan het niet langer! likemydemons zei: ik heb laatst 3 pilletjes met 250 mg. per stuk op. (en ik weeg 60 kilo.) ........... Klik om te vergroten... 12.5 mg per kilo Man man man Wel een leuke avond gehad? :P"
"Drugs kun je het niet noemen maar misschien kan iemand hier mij helpen. Zitten er gevaren verbonden aan het dagelijks innemen van melatonine. Omdat ik vaak tot s avonds laat werk en dat beeldscherm nogal met mijn biologische klok speelt probeer ik het zo te compenseren. Groetjes"