Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe Pablo Escobar of Silk Road

The Pablo Escobar of Silk Road

5 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#1
22 jarige Nederlander gepakt door vingerafdrukken op een paar dvd's, 10 jaar de cel in. Je mag ook niks meer tegenwoordig. Ik vind het altijd zonde om dit soort figuren achter de tralies te zien verdwijnen.

Ik weet wel dat elke vendor plastic handschoentjes gaat bestellen nu :mrgreen:

Wat vinden jullie van dit soort figuren?

http://uk.businessinsider.com/silk-road ... 015-5?r=US
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer dat er weer ééntje weg is, maar hij wist wat risico hij liep.: 170 miljoen dollar voor 10 jaar er zitten mensen in de bak voor minder geld per jaar. :P
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vacature voor 100 miljoen dollar per jaar en dan te bedenken dat die gozer mijn leeftijd heeft.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slimme gast, zag zn kans en pakte die. Helaas wel gepakt, maar 10 jaar brommen voor 170 miljoen laat ik mij ook geen tweede keer zeggen
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
OUD NIEUWS ALERT!

de silk road exitscam is allang niet meer de exitscam die je noemt wanneer je onion of andere darkweb markets niet meer vertrouwd. Ik bedoel bijvoorbeeld Agora of Evolution.

Let even op waar je post, en noem geen namen van darknet/deepweb markets die nog bestaan. Maar check ook even de datum over datgene waar je op reageert.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
OUD NIEUWS ALERT!

de silk road exitscam is allang niet meer de exitscam die je noemt wanneer je onion of andere darkweb markets niet meer vertrouwd. Ik bedoel bijvoorbeeld Agora of Evolution.

Let even op waar je post, en noem geen namen van darknet/deepweb markets die nog bestaan. Maar check ook even de datum over datgene waar je op reageert.
Klik om te vergroten...

OOh shit werd goed gelfasht. Dacht 29 mei 2016 ipv 2015... Zal dr voortaan op letten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."