Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpiritueel feestje, welke drugs?

Spiritueel feestje, welke drugs?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aangezien je maar 4 uur hebt , wel wat leuks wilt DMT ?
Of salvia , die richting 'herbs' in ieder geval.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Eind deze maand staat er een spiritueel feestje op de planning (lees, christelijke party)
Ik ben niet gelovig hoewel ik de normen en waarden vaak wel kan waarderen.

De reden dat we hier heen gaan is om een keer in een andere setting drugs te gebruiken, normaliter ben ik te vinden bij D&B feesten.

De planning was om weer 4fmp te gebruiken (verkreeg de voorkeur boven xtc omdat we waarschijnlijk de enige gebruikers zijn daar en hier nog wel normaal bij valt te doen), echter waar we niet over nagedacht hebben is dat zon feestje maar 4 uurtjes duurt.

Kan iemand mij een geschikte drugs aanbevelen om deze ervaring wat op te krikken?

Alvast bedankt :)

De laatste keer dat ik bij zo'n concert was had ik geen drugs gebruikt en dat vond ik achteraf wel jammer:
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Aangezien je maar 4 uur hebt , wel wat leuks wilt DMT ?
Of salvia , die richting 'herbs' in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Ik heb nog geen ervaring met DMT, staat wel op mijn to-do lijstje, maar ik denk dat het een probleem is dat mijn maat en ik waarschijnlijk de enige zijn die aan de drugs zijn daar. Ik heb eigenlijk ook alleen maar gelezen over het verhitten van DMT. Als je dit gewoon rookt is het dan minder krachtig?

Salvia zou trouwens wel kunnen inderdaad :)
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien keta? Kan ook spiritueel zijn. Maar bij die dosis gaat je omgeving het wel zien :P
Lees; voor pampus liggen op de grond.

Kleine puntjes keta zijn echter wel leuk om te doen misschien op feestjes die wat korter zijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja als je DMT direct vuur op mikt en rookt , verbrand je de effectieve stoffen.
Zo'n glazen pijpje kan je wel gebruiken waar je het in het glazen bolletje ligt en verhit (voor 1 dag anders word het vies)

Maar salvia zou handiger zijn , is wat minder intens is mijn ervaring.

Keta heb ik geen mening over , geen fan van.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Timmie94 zei:
Misschien keta? Kan ook spiritueel zijn. Maar bij die dosis gaat je omgeving het wel zien :P
Lees; voor pampus liggen op de grond.

Kleine puntjes keta zijn echter wel leuk om te doen misschien op feestjes die wat korter zijn.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik keta toch liever thuis op de bank neem :P
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#7
De harde kern daar gedraagt zich wel onder invloed trouwens :grin:

Lekker knuffelen, de handjes de lucht in, alles! :P
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Ja als je DMT direct vuur op mikt en rookt , verbrand je de effectieve stoffen.
Zo'n glazen pijpje kan je wel gebruiken waar je het in het glazen bolletje ligt en verhit (voor 1 dag anders word het vies)

Maar salvia zou handiger zijn , is wat minder intens is mijn ervaring.

Keta heb ik geen mening over , geen fan van.
Klik om te vergroten...

Lekker met het pijpje tussen die goedgelovigen :P

Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar salvia, ik heb het nog nooit geprobeerd, is dat spul een beetje oraal te nemen? Lijkt me dat het effect zo snel weg is als je het oprookt? :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
kingdalton zei:
De harde kern daar gedraagt zich wel onder invloed trouwens :grin:

Lekker knuffelen, de handjes de lucht in, alles! :P
Klik om te vergroten...

Weet niet hoeveel ervaring en keus je hebt , anders zou een kleine dosis LSD of 2-CB als je genoeg ervaring hebt ook 'spiritueel' kunnen zijn.

Maar goed salvia lijkt het makkelijkst met dosering, gebruik en tijdsduur.

Tip:
De eerste salvia 'hit' kan je makkelijk een "breaktrhough" krijgen , ligt aan hoeveel je rookt.
Geen / moeite controle over je lach spieren hebben heb ik al vaker gehad met Salvia 20 of 40 extract.
Maar de situatie was gewoon grappig.

Anyway enjoy man , klinkt als een interessant feestje :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat is precies het doel van gebruik'? Want alle bovenhgenoemde middelen zijn nogal heftig en daardoor lastig te verbloemen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het lijkt me niet verstandig om Salvia te gaan roken op een feestje waar vrij veel mensen zijn die je raar aan gaan kijken als je met weggedraaide ogen rond loopt te hobbelen en verteld dat god je voor de gek gehouden heeft.. :wink:
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Wat is precies het doel van gebruik'? Want alle bovenhgenoemde middelen zijn nogal heftig en daardoor lastig te verbloemen.
Klik om te vergroten...

Het doel is het verkrijgen van een andere waarneming. Ik ben veel te rationeel voor een christelijke party, de maat met wie ik ga is meer in voor dit soort dingen. Een keer toen ik truffels gebruikt had met hem ging die ook helemaal los op die spirituele muziek en ik deed met hem mee, vond het wel leuk.

Dat dus, maar het probleem is inderdaad dat we waarschijnlijk de enige zijn die enige vorm van drugs gebruiken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar ik kan mij zo voorstellen dat die christenen het niet heel erg waarderen als jij daar zwaar uit je dak staat aan de DMT, Salvia, keta, truffels, LSD of iets dergelijks? Dit zijn wel de middelen om je in hogere sferen te brengen, maar daarbij ga je niet echt kunnen verdoezelen dat je iets gebruikt hebt zeg maar.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Het lijkt me niet verstandig om Salvia te gaan roken op een feestje waar vrij veel mensen zijn die je raar aan gaan kijken als je met weggedraaide ogen rond loopt te hobbelen en verteld dat god je voor de gek gehouden heeft.. :wink:
Klik om te vergroten...

Psychedelibee zei:
Maar ik kan mij zo voorstellen dat die christenen het niet heel erg waarderen als jij daar zwaar uit je dak staat aan de DMT, Salvia, keta, truffels, LSD of iets dergelijks? Dit zijn wel de middelen om je in hogere sferen te brengen, maar daarbij ga je niet echt kunnen verdoezelen dat je iets gebruikt hebt zeg maar.
Klik om te vergroten...

Lastig verhaal dit, ik denk dat ik even lage dosis salvia ga proberen, kijken hoe lang dat aanhoudt :) Denk dat deze nog het minst aanstootgevend is, of ik moet truffels pakken en wachten tot de piek voorbij is, dan vier ik daar de afterparty. :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
In dat geval raad ik je aan Slavia niet te roken want dat kan behoorlijk heftig zijn en Is niet echt geschikt voor op een feestje. En het duurt maar een paar minuten. Je kunt Slavia blad kopen en dat in je mond houden, dat is eigenlijk de traditionele manier. Maar gaf mij persoonlijk amper effect. Een lage dosis truffels is misschien best een idee, kun je nog redelijk normaal op doen zeg maar. Of een jointje roken ofzo.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je naar een meer spirituele ervaring zoekt zou ik niet naar een christelijk feest gaan eigenlijk. Deze mensen zijn volgens mij vaak anti-drugs. Ik zou eerder naar een goa feest gaan of iets dergelijks. Daar word je niet raar aangekeken als je goed aan het trippen bent, en hoef je je dus ook niet (bewust of onbewust) bezig te houden dat mensen misschien zien dat je wat gebruikt hebt. Je zou ook gewoon een joint kunnen gaan roken, of wat spacecake nemen. Daar kan je ook aardig op trippen.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#17
kokosmakroon900 zei:
Als je naar een meer spirituele ervaring zoekt zou ik niet naar een christelijk feest gaan eigenlijk. Deze mensen zijn volgens mij vaak anti-drugs. Ik zou eerder naar een goa feest gaan of iets dergelijks. Daar word je niet raar aangekeken als je goed aan het trippen bent, en hoef je je dus ook niet (bewust of onbewust) bezig te houden dat mensen misschien zien dat je wat gebruikt hebt. Je zou ook gewoon een joint kunnen gaan roken, of wat spacecake nemen. Daar kan je ook aardig op trippen.
Klik om te vergroten...

Zwaar tegen drugs zijn ze zeker en ik weet ook dat er betere feestjes zijn, de reden dat ik hier naar toe ga is om een keer iets nieuws te proberen :grin:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#18
kingdalton zei:
kokosmakroon900 zei:
Als je naar een meer spirituele ervaring zoekt zou ik niet naar een christelijk feest gaan eigenlijk. Deze mensen zijn volgens mij vaak anti-drugs. Ik zou eerder naar een goa feest gaan of iets dergelijks. Daar word je niet raar aangekeken als je goed aan het trippen bent, en hoef je je dus ook niet (bewust of onbewust) bezig te houden dat mensen misschien zien dat je wat gebruikt hebt. Je zou ook gewoon een joint kunnen gaan roken, of wat spacecake nemen. Daar kan je ook aardig op trippen.
Klik om te vergroten...

Zwaar tegen drugs zijn ze zeker en ik weet ook dat er betere feestjes zijn, de reden dat ik hier naar toe ga is om een keer iets nieuws te proberen :grin:
Klik om te vergroten...
oke veel plezier! en kijk uit dat je geen boze priesters achter je aan krijgt :wink: .
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#19
kokosmakroon900 zei:
oke veel plezier! en kijk uit dat je geen boze priesters achter je aan krijgt :wink: .
Klik om te vergroten...

Haha ik pas wel op! :grin:

Ik ga vanavond even een kleine hoeveelheid truffels testen om te kijken hoe ik er op reageer. Iemand een voorstel over de dosis? Normaliter heb ik 15 gram en snoep ik soms nog een beetje weg bij iemand anders.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
7 tot 10 gram wellicht? Kun je waarschijnlijk nog redelijk normaal op doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."