#1
Aangezien je maar 4 uur hebt , wel wat leuks wilt DMT ?
Of salvia , die richting 'herbs' in ieder geval.
Of salvia , die richting 'herbs' in ieder geval.
Tijdloos zei:Aangezien je maar 4 uur hebt , wel wat leuks wilt DMT ?
Of salvia , die richting 'herbs' in ieder geval.
Timmie94 zei:Misschien keta? Kan ook spiritueel zijn. Maar bij die dosis gaat je omgeving het wel zien :P
Lees; voor pampus liggen op de grond.
Kleine puntjes keta zijn echter wel leuk om te doen misschien op feestjes die wat korter zijn.
Tijdloos zei:Ja als je DMT direct vuur op mikt en rookt , verbrand je de effectieve stoffen.
Zo'n glazen pijpje kan je wel gebruiken waar je het in het glazen bolletje ligt en verhit (voor 1 dag anders word het vies)
Maar salvia zou handiger zijn , is wat minder intens is mijn ervaring.
Keta heb ik geen mening over , geen fan van.

kingdalton zei:De harde kern daar gedraagt zich wel onder invloed trouwens![]()
Lekker knuffelen, de handjes de lucht in, alles! :P
Psychedelibee zei:Wat is precies het doel van gebruik'? Want alle bovenhgenoemde middelen zijn nogal heftig en daardoor lastig te verbloemen.
Fool zei:Het lijkt me niet verstandig om Salvia te gaan roken op een feestje waar vrij veel mensen zijn die je raar aan gaan kijken als je met weggedraaide ogen rond loopt te hobbelen en verteld dat god je voor de gek gehouden heeft..![]()
Psychedelibee zei:Maar ik kan mij zo voorstellen dat die christenen het niet heel erg waarderen als jij daar zwaar uit je dak staat aan de DMT, Salvia, keta, truffels, LSD of iets dergelijks? Dit zijn wel de middelen om je in hogere sferen te brengen, maar daarbij ga je niet echt kunnen verdoezelen dat je iets gebruikt hebt zeg maar.
kokosmakroon900 zei:Als je naar een meer spirituele ervaring zoekt zou ik niet naar een christelijk feest gaan eigenlijk. Deze mensen zijn volgens mij vaak anti-drugs. Ik zou eerder naar een goa feest gaan of iets dergelijks. Daar word je niet raar aangekeken als je goed aan het trippen bent, en hoef je je dus ook niet (bewust of onbewust) bezig te houden dat mensen misschien zien dat je wat gebruikt hebt. Je zou ook gewoon een joint kunnen gaan roken, of wat spacecake nemen. Daar kan je ook aardig op trippen.
oke veel plezier! en kijk uit dat je geen boze priesters achter je aan krijgtkingdalton zei:kokosmakroon900 zei:Als je naar een meer spirituele ervaring zoekt zou ik niet naar een christelijk feest gaan eigenlijk. Deze mensen zijn volgens mij vaak anti-drugs. Ik zou eerder naar een goa feest gaan of iets dergelijks. Daar word je niet raar aangekeken als je goed aan het trippen bent, en hoef je je dus ook niet (bewust of onbewust) bezig te houden dat mensen misschien zien dat je wat gebruikt hebt. Je zou ook gewoon een joint kunnen gaan roken, of wat spacecake nemen. Daar kan je ook aardig op trippen.
Zwaar tegen drugs zijn ze zeker en ik weet ook dat er betere feestjes zijn, de reden dat ik hier naar toe ga is om een keer iets nieuws te proberen![]()
kokosmakroon900 zei:oke veel plezier! en kijk uit dat je geen boze priesters achter je aan krijgt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."