Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpzoek naar een nieuw middel

Opzoek naar een nieuw middel

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
Koos matroosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gegroet mensenkinderen! Ik ben opzoek naar een partydrug. Maar het probleem is dat ik
Iets anders zoek als xtc/mdma/4fmp en speed. Zelf dacht ik aan een aantal joints en eventueel een halfje 2CB alleen wordt dit dan gelijk de eerste keer en weet ik niet hoe dit gaat uitpakken.
Ik wil in iedergeval het gevoel hebben dat ik Zin heb om te dansen, de lichten intenser beleven. Heeft iemand suggesties?

Koos Matroos
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2CB is echt een beetje een tripmiddel en niet echt voor een party.. een paar jointjes zijn wel weer leuk voor een feestje, maar dat ligt eraan wat voor feestje, er is verschil tussen een housewarming :smoke: en een houseparty :rockband:
K
Koos matroosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja klopt normaal gesproken ga ik altijd naar techno feestjes
Maar deze keer wordt het, De jeugd van tegenwoordig :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
2C-B is voor sommigen wel een geschikt feest middel, voor anderen meer een tripmiddel. Ik zou dat in jouw geval dus eerst even thuis proberen om te zien hoe je er op reageert voor je ermee naar een feest gaat.

Krijg jij zin om te dansen van blowen? Ik zelf echt totaal niet namelijk, dan wil ik gewoon lekker chillen. Ik blow alleen op feesten als ik al MDMA, 4-FA, speed of 2C-B op heb. Dan overheerst het blowen niet en word ik er alleen iets vager van zonder veel energie kwijt te raken.

Andere opties voor een feest zijn 6-APB of 5-MAPB, die lijken enigszins op MDMA. Ketamine vind ik in zeer kleine hoeveelheden ook wel leuk op een feest. Neem je wat meer dan lig je ergens op apen gapen op de grond. Keta zou ik wel ook eerst maar even thuis proberen want dat is ook een tripmiddel.
K
Koos matroosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks Psychedelibee! Nou de ene keer ga ik op wat jointjes en alcohol echt onwijs lekker,
En de andere keer heb ik alleen maar zin om te chille en eten :stoned: misschien ga ik de 6-APB of 5-MAPB wel proberen, of misschien wat uit de smartshop heb alleen geen idee of daar wat leuks ligt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zorg wel dat je bij de smartshop ook echt weet wat er in zit, want ze verkopen soms dingen die niet helder op de verpakking hebben staan wat het is. Dan weet je dus ook gewoon niet wat je koopt en later inneemt. Sommige smartshops verkopen volgens mij ook wel 4-FA, 6-APB, 5-MAPB, etc maar dan onder een of ander merknaampje. Andere smartshops verkopen alleen maar natuurlijke middelen.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb laatst 3 gram phenibut naar binnen gewerkt en toen een dikke joint opgestoken tijdens major league drum n bass in de melkweg. Voor de joint was ik blij en energiek. Toen ik joint ging roken was ik compleet van de wereld. :stoned: :confused: Mooi man :grin:

Alleen het licht wordt er niet echt beter van moet ik zeggen, hoewel de wereld om je heen wel zweverig is.

Psychedelibee zei:
Zorg wel dat je bij de smartshop ook echt weet wat er in zit, want ze verkopen soms dingen die niet helder op de verpakking hebben staan wat het is. Dan weet je dus ook gewoon niet wat je koopt en later inneemt. Sommige smartshops verkopen volgens mij ook wel 4-FA, 6-APB, 5-MAPB, etc maar dan onder een of ander merknaampje. Andere smartshops verkopen alleen maar natuurlijke middelen.
Klik om te vergroten...

Sommige smartshops verkopen het gewoon hoe het is, 4-fa, 5-mapb, moxy, mxe etc. not for human consumption. Telefonisch wordt overigens ontkent dat ze deze stofjes hebben. Wel allemaal opgelost in vloeistof trouwens.

Spoiler

Is moxy trouwens geschikt voor een feestje?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Opzich kreeg ik wel aardig zin in een feestje van moxy, ja. Heb het echter nooit echt in de menigte gebruikt, maar voor mijn gevoel zou dat prima te handlen zijn. :)
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Opzich kreeg ik wel aardig zin in een feestje van moxy, ja. Heb het echter nooit echt in de menigte gebruikt, maar voor mijn gevoel zou dat prima te handlen zijn. :)
Klik om te vergroten...

Bij 3mg ben ik snel met mijn vriendin naar bed gegaan, wordt dit niet erger als je meer neemt :P ?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, juist niet. Ik vond een hogere dosering juist minder bodyhigh en meer psychedelische effecten geven. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."