Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoorde heel wat over Haze Weed.. Van is super en weet ik het wat. Nou had een vriend van me een keer 2 voorgedraaide Haze dingen gehaald. Hebben we samen opgesmoked maar ik merkte er niets van tenminste.. niet anders als White Widow , wel wilde ik geen contact meer met anderen, als hij me aanraakte ofso werd ik steeds moeier en chaggerijniger.. Heb jij wel is Haze gesmoked ? Hoe werkte dat bij jou, wat is nou eigenlijk de bedoeling ?"
"Hallo, ik ben nog jong 17 jaar oud en heb al aantal soorten drugs gebruikt. Wat mij het beste gevoel gaf en waarmee ik het best functioneerde is de drugs speed, die ik 1 x heb gebruikt 6 tot 7 weken geleden. Daarna heb ik het nooit meer gebruikt, omdat ik me té goed voelde door de drugs en wist dat ik er snel misbruik van zou gaan maken. Die ene x dat ik het gebruikt heb, was met me beste vriend wie tegelijk ook me stiefbroertje van 17 was. Vijf dagen na ons gebruik heeft me maatje zelfmoord gepleegd, jullie zullen hier vast wel wat van hem gehoord hebben, hij stond hier geregistreerd als Bart. Mijn ouders weten niet veel van drugs en ik ook niet, maar de vingers worden naar de speed gewezen als het gaat waarom hij deze zelfmoord "actie" heeft gepleegd. Voordat wij speed gebruikte voor die ene keer. Gebruikte we wekelijks XTC. Twee maanden lang. En daarme luidt mijn vraag : Kan het de speed zijn geweest ? Dat hij misschien een psychoge heeft ontwikkeld o.i.d ?"
"Bedankt voor jullie reacties. Zoals Adrenochroom vroeg of die een extreme kater ervan overgehouden had.. Ja Maar dat hoorde ik van een vriend pas ná zijn dood. Ik sliep 1 nachtje niet, hij schijnt 4 nachten niet hebben kunnen slapen. We hadden teveel gebruikt ieder 0.5 gram in een uurtje, en dat voor onze eerste keer. Nu ik er langer over nagedacht heb.. denk ik dat de XTC hem inderdaad depressief heeft gemaakt. Vanaf het moment dat we onze eerste pilletje namen is hij heel erg verandert. Hij was stiller, minder vrolijk en minder positief in dingetjes. Toen hij had geplanned zelfmoord te gaan plegen (een mooie datum 1 feb) heb ik het idee dat hij eerst nog 1 keertje speed wilde gaan gebruiken, om te kijken hoe het was en om hem misschien van gedachten te laten veranderen (wat had hij te verliezen?) Zaterdag ochtend vraagt ie aan me zullen we pep halen ? Hij heeft er uiteindelijk een pijnlijke lange kater aan gehouden en dus oververmoeid geraakt. En toen kwam zijn datum eraan.. Wat had ie nog te verliezen ? Hij hoefde alleen nog maar naar de trein te rijden."
"Gistermiddag was mijn eerste keer. Ik deed rustig aan en deed een uurtje over een halve gram pep. Dit gevoel is onbeschrijvelijk . . . Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP ! Echt niet normaal praten dat ik deed, ik was heel opgewekt en was absoluut niet moe, contact met anderen ging ook goed, niet te intiem en ik voelde me niet eenzaam. Maar.. het heeft 17 uur lang voor de volle 100% bij me gewerkt dat is echt ziek, ik weeg 52kg/170cm/17jaar Hoeveel gram is aan te raden voor de volgende keer ? En me huid op me armen en benen voelt zo beurs aan, ik had niet eens door dat ik zo strak heb gestaan Wooooww sorry moest dit echt ff kwijt . ."
"heb eigenlijk geen idee wat voor PEP ik heb GESNOVEN werd wel gezegt dat deze 1 van de "Sterkere?" is. Maarja wat r gezegt word.."
"Hmm ja daar zeg je wat, ja kvond wel chill gewoon, heb gewoon geen enkele nare bijwerking gehad behalve dan dat me huid zo beurs is nu"
"3970 Zo ik ken je nog niet eens maar heb nu al een hekel aan je. Maar is het lekker om zo ff te zeggen dat mijn speed waardeloos is ? pff loser.."
"El Retro zei: kimberly17 zei: 3970 Zo ik ken je nog niet eens maar heb nu al een hekel aan je. Maar is het lekker om zo ff te zeggen dat mijn speed waardeloos is ? pff loser.. Klik om te vergroten... Je speed IS gewoon waardeloos, accepteer het gewoon, je hebt er totaal geen ervaring mee en je snuift al een halve gram weg in een uur. En voel je niet zo aangevallen klein kind. Klik om te vergroten... - Mag ik, ik ben 17"
"Heey, ik heb 6 maanden geleden voor t eerst speed gebruikt, toen heb ik een halve gram in anderhalf uur naar binnen gewerkt, ik voelde me super goed, ik was tenslotte de beste in alles en ik ratelde maar door met praten. Nu heb ik deze zaterdag weer een keer speed genomen. Toen heb ik me halve gram anders verdeeld.. ik heb sochtends om half 11 1half lijntje gesnoven van 1 wijsvinger lang. Rond 2 uur een sleutelpuntje, en 5 uur smiddags nog 1 lijntje, toen om 8uur savonds nog 1 puntje, toen was het op. De hele dag voelde ik me wel oke.. maar niet zoals de vorige keer.. ik had 3 uur lang last van paranoia dat was smiddags van 3uur tot 6uur savonds. (kwam een probleem opeens, een vriend had rond verteld in t dorp dat ik speed had gesnoven) dus ik had mezelf opgesloten in me huis en was heel mensenschuw geworden, maar dat was tot 6 uur, en toen d8 ik ineens "waar ben ik mee bezig?". Vervolgends weer lekker gaan wandelen, en wezen fietsen. Savonds rond 11 uur had ik sex met m'n mede gebruiker.. de sex was fantastisch en duurde een uurtj.. na dat uurtje voelde ik me optimaal SUPER !!! Zoals ik me toen voelde.. woaaa echt helemaal goed ! Toen ben ik snachts om half 3 naar mn eigen huis gegaan en gaan slapen. Maar nu.. wil ik het vrijdag weer gaan doen.. niet voor de verslaving maar omdat me moeder weer thuiskomt volgende week. Ik weeg 50kg en ben 1.68cm lang. Wat denk jij dat de juiste dosis voor mij is ? Neem ik altijd gewoon teveel ? Of verdeel ik het verkeerd ? ik wil gewoon het goeie effect hebben : Lekker veel lullen, enthousiasme overal in, euforie en heel veel zelfvertrouwen ! Lang verhaal.. maaar ach alvast bedankt ! X"
"PsycDen75 zei: Hallo krijg ook altijd flinke katers van speed en zuipen . En probeer tog altijd ff te liggen ,om mijn lichaam rust te geven drink ook sapjes en thee dag erna en evt wat licht verteerbaar voedsel En kijk idd ook een film ofzo . Neem wel vaak nog wat pep de dag erna om het af te bouwen om niet al te verrot(parra) te zijn ,Pak savonds nog ff een biertje en dikke paf ,en om 11/12 uur lekker pitte Klik om te vergroten... Jy weet hoe het werkt"