Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZelfbeheersing

Zelfbeheersing

40 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uhm ja, vanaf zaterdag 16:00u t/m nu zo'n beetje.... Pep is wel al een tijdje op, maar mijn lief en ik hebben inmiddels ook het voorraadje Ritalin aangebroken... :flushed:
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb vorige week een gram pep gekocht. en heb er die zelfde dag een tester gdn.en nu hebbek de rest nog over voor dit weekend. dus ik denk dat ik een zeer beheerste gebruiker ben :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok beste spietfreeks,

Ik hoor altijd dat gezeur van als ik een bal heb van 3 gram dan moet ie op ... zo ziekelijk hangen ze aan die vrieskist totdat ze uitgeput instorten onder de puisten en totaal paranoia.

Ik ben altijd erg beheerst, als er een 100 gram wiet zou liggen ga ik dat niet in 1 dag proberen weg te stomen. Het zelfde geldt voor een balletje van 3 gram pep.
Daar doe ik maanden mee, de poll vraag is dus kun jij je goed beheersen op je drugs voorraad ?

Stonie

ps: Keuze 2 ... was mijn keuze.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan mezelf uitstekend beheersen. Laatste keer pep was half december en dat is niet omdat mn pep op zou zijn.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb afgelopen week na mijn verjaardag de vier gram pep in mijn vriezer een week met rust gelaten (dat had ik een half jaar geleden dus ook niet gekund, nu wel!). Nu is het op, maar we hebben er een heel weekend met vier mensen in totaal van gesnoven. Best redelijk toch? :rolleyes:


btw ik had keuze 3 :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LOL .... dat weten we wel wat jij uitgespookt hebt dit weekend.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
verpoederen of oraal ?
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
relatine lijkt het effect hard op speed of kun je het er ellemaal niet meer vergelijken
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij speed ja!
bij coke dat is een ander paar mouwen :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mwah, ik weet momenteel uberhaupt niet meer zo goed wat ik nog wel of niet voel... Ik ben ook al sinds zaterdag morgen 10u wakker namelijk, ik denk dat ik nu daar vooral de effecten van waarneem. Ik hallucineer alle kleuren van de regenboog en soms weet ik ook niet meer precies waar ik ook alweer ben. I like that :hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bent in Amsterdam :)
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
haha kun je toch evengoed een trip pakken
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb nu nog wat in huis liggen maar dat gaat weg voor wat ''vrienden''.
Sinds 1 december niks gebruikt.
Heb nu wat in huis en kan het laten liggen,dat zou ik toen niet kunnen.
Maar voel mezelf al stuk beter,en denk gewoon aan de kater die ik er van krijg en dan hoef ik het niet.

Krijg binennkort ook medicijnenonderzoek en drugsgebruik kan er dan al helemaal niet bij.Dus eigenlijk zou ik ff een laatste keer moeten gebruiken voor dat onderzoek :openmouth: .
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
acidboy zei:
Je bent in Amsterdam :)
Klik om te vergroten...

Dank je :wink: Het is heel apart, heb het wel vaker, maar af en toe herken ik mijn eigen woonkamer niet meer vandaag. Dat heet met een deftig woord derealisatie als ik het goed heb en komt door slaap tekort.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flink slaaptekort kan gekke dingen doen met je ja :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
acidboy zei:
Flink slaaptekort kan gekke dingen doen met je ja :)
Klik om te vergroten...

Ja, tot op zekere hoogte kan ik daar altijd heel erg van genieten. Maar vanavond wel echt naar bedje toe en nu ook geen ritalin meer bijsnuiven dus, want er gaat straks wel weer eens geslapen worden hier!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hehe slaaptekort is niet zo mn ding, ik draai liever gewoon normale nachten en voel me dan een beetje fit overdag. But that's me, nu stoppen we met het topic van lysergine verneuken.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet toegeven dat ik het niet in huis kan hebben ligggen zonder dat ik iedere keer denk: hmm, ik zou een snuifje kunnen nemen. Steeds als ik iets ga doen, of bv iets moet doen waar ik zenuwachtig over ben, of wat veel energie kost, of waarin ik verlegen zou kunnen worden, (zo ongeveer iedere activiteit dus) dan schiet t door mn hoofd.
99 van de 100 keer denk ik, nee joh doe niet zo idioot, maar die ene keer denk ik, ach ja, doe es gek! Ik ben jong, en herman boord deed het ook!Eenmaal bezig denk ik altijd: ach, ik ben nu toch al bezig, dan kan ik het beter maar gelijk goed doen.

Mijn oplossing is gewoon niks in huis hebben liggen, dan denk ik er dus totaal niet aan! Zoals nu bv denk ik zelfs zovan: getverdemme speed wat is dat toch stom spul, enzo!! :hearteyes:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan alles laten liggen, maar met speed heb ik wat problemen. Tijdens de week kan ik eraf blijven, hoewel het ooit anders is geweest, maar in het weekend gaat dat niet. Het is niet dat alles opmoét, maar een gram gaat er op een weekend wel in.Vorig weekend was een uitzondering sinds lange tijd, maar dat was omdat mn dealer me rotzooi heeft verpatst.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn laatste keer speed was oudejaarsdag. Ondanks dat ik het nog wel heb liggen, heb ik niet de neiging om het te nemen. Ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we tot eind januari geen xtc/mdma zouden nemen, en ook geen speed. Dit om te kijken of het al dan niet nemen van speed iets veranderd aan het weer herstellen van mijn serotonine level.

Ik moet zeggen dat ik afgelopen zaterdag wel zin had om wat te nemen, maar dankzij mijn vrouw heb ik dat kunnen laten liggen :rolleyes:

Maar zodra ik eind januari weer eens wat XTC of MDMA op heb, ga ik ook zeker weer wat speed proberen. En dan waarschijnlijk dextro-amfetamine :mrgreen:

Hemi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."