Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN"
"Wat ben jij een ongelooflijke lul fatsoen1, dat vertelde ik je in je vorige topic ook al kiekert zei: Als je kinderen wel of niet zien geen motivatie voor jou is om af te kicken, dan ben je gewoon een minderwaardige slappe zak. Klik om te vergroten... Je blijft dus gewoon een slappe zak. Ik vind het terecht dat een junk zoals jij zijn kinderen niet mag zien."
"LOL trouwens: viewtopic.php?f=4&t=21722&p=630656#p630699"
"k.evin zei: ja ik gebruik wel meer als in alleen het weekend ik schaam me ervoor Klik om te vergroten... Dan stop je ermee, slappe zak."
"Had je erbij gezopen? Coke zonder drank is namelijk vreselijk saai."
"Af en toe, zo 1x in de 3 maanden, even lekker een nachtje snatsen met wat bier erbij. Beste mickey, zoek hulp ofzo. Want zodra je je geluk uit drugs gaat halen ben je echt al een junk."
"Hello1970 zei: Nickie69, Je bent niet wijs! Geen idee zeker hoe coke je leven verpest? DON'T DO IT!!!! Ga dan naar ene parenclub of zo als je zonodig actie met je man wilt! Dom, dom, dom Klik om te vergroten... Lul niet zo achterlijk. Niet iedereen is een loser zonder ruggengraat. Cokegebruik kun je best in de hand houden, zonder problemen. Alleen losers kunnen dat niet"
"Dat lijkt me vrij logisch ja. Als je van meeroken al kanker kan krijgen, dan kan ik me best voorstellen dat je positief test op coke door meeroken."
"Re: Overdosis? Psychose aanval VRAAAAAGJE?? help mij Hoeveel had je gebruikt dan?"
"TrippyShit zei: Zou het zelf niet doen, wil in het openbaar de mensen niet echt 'belasten' met mijn drugsgebruik. Maar als je op een wat rustigere plek bent waar weinig/geen mensen zijn vind ik het opzich wel kunnen.. Klik om te vergroten... Dat dus. + Dat ik het niet zou durven"