Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik krijg het van de dokter voorgeschreven, pure in capsules, wordt er onwijs rustig van.."
"honingolie zei: @joint20 hoeveel krijg je voorgeschreven dan per dag? Is het tegen ADD? Klik om te vergroten... 20mg per dag. Het is idd tegen add, werkt beter als ritalin, dex heeft veel minder bijwerkingen."
"Endymion zei: joint20 zei: honingolie zei: @joint20 hoeveel krijg je voorgeschreven dan per dag? Is het tegen ADD? Klik om te vergroten... 20mg per dag. Het is idd tegen add, werkt beter als ritalin, dex heeft veel minder bijwerkingen. Klik om te vergroten... Yeah right. Dextro wordt gegeven aan mensen bij wie ritalin niet goed of voldoende werkt. Ze beginnen niet voor niks met ritalin, dat is een stuk milder. Ik gebruik beide en heb dit zelf ook niet anders ervaren. Misschien dat jij minder bijwerkingen hebt met dextro en dat het voor jou beter werkt maar dat is heel wat anders dan "dex is beter en heeft minder bijwerking". Klik om te vergroten... Idd had moeten zeggen dat het voor mij personelijk beter werkt. Maar dat jij ook bijde gebruikt en niets anders ervaart zegt toch ook niks ? Overigens is het vaak zo dat ADD'rs beter reageren op dexamfetemine dan methylfenidaat. Dat ritalin eerst keus is heeft niks te maken omdat het minder sterk is, het is veel meer onderzocht als dex, en er is veel meer over bekend over de gevolgen op lange termijn gebruik. Dextro-amfetamine Dextro-amfetamine is ook een wekamine; het lijkt op Ritalin wat betreft effect en bijwerkingen. Het werkt iets langer dan Ritalin (4-5 uur). Het wordt door de apotheek bereid in capsules. Dextro-amfetamine wordt gegeven als Ritalin onvoldoende effect heeft of teveel bijwerkingen geeft. Het is goed mogelijk dat dextro-amfetamine dan wel goed werkt; het is in elk geval de moeite waard het te proberen. Omdat dextro-amfetamine tweemaal zo sterk werkt als Ritalin, wordt de helft van de dosis van Ritalin geadviseerd voor dextro-amfetamine. Dextro-amfetamine is minder onderzocht dan Ritalin en daarom tweede keus. Klik om te vergroten... Bron: http://www.ziekenhuis.nl/index.php?...beelden=ziektebeeld_item&item_id=461&letter=A"
"dex amf is toch concerta ?"
"Ik heb hoogstwaarschijnelijk add, deze maand wordt ik erop getest. Bij lagere dosis's speed raak ik extreem rustig, ik kan dan makkelijk ff gaan liggen en me ogen dicht doen. Pas bij hogere dosis speed begin ik er echt wat van te voelen.."
"een avondje ghb is volgens mij minder schadelijk als een avondje zuipen.. De gevaar ligt echter in het doseren ervan, vaak als je lekker aan bent op ghb dan ben je sneller geneigd om bij te nemen, of te combineren met alchol met alle gevolgen van dien. Luister naar je lichaam, niet meer bijnemen als je al redelijk wazig voelt, wacht todat je weer nuchter bent en dan kun je weer beetje bijnemen. Weet waar je mee bezig bent.."
"Ik zeg altijd gewoon nooit meer dan 4ml, dan kan er vrijwel nix ernstigs gebeuren als je er geen alcohol bij drinkt. En het effect is leuk, niet te vergelijken met xtc ofzo, meer met een geile alcohol roes. Verder als GHB niet zo gevaarlijk was met het risco tot overdosering zal het makkelijk een softdrugs kunnen zijn."
"200466 zei: Robdebob zei: GBL wordt omgezet in GHB dus eigenlijk neem je dezelfde stof tot je. Het is gelul dat GBL slechter is voor je dan GHB. GBL is misschien even zuur als cola en daar kan je echt wel wat meer van drinken dan 4 ml... Klik om te vergroten... ...... Meet de Ph waarde van GBL eens een keer met je Ph meter... Je zult zien dat ie niet te meten is! Die van Cola wel overigens... Doe eerst eens wat research voor je hier iemand (misschien onbedoeld) de vernieling in helpt. Klik om te vergroten... Gbl is niet zuur en ook niet basische is, dus gewoon neutraal. Dat het niet te meten is had weer met wat anders te maken.. Gbl wordt in de maag omgezet naar ghb, voor dat proces wordt hydroxide uit je bloed ontrokken, en dat kan er wel weer voor zorgen dat je bloed verzuurd op den duur."
"ik kan je ook geen week alleen laten he , Ik bewaar het spul wel weer"
"^_^ zei: Ja klopt, de grenzen bij drugs vervagen heel erg snel. Daarna krijg je spijt, als je er maar van leert denk ik dan maar. Klik om te vergroten... leer jij ervan dan ?"