google eens
Zo ik kwam toevallig op deze site omdat ik opzoek ben naar meer info over Benzo. Aller eerst een drama om in te loggen.
Zelf ben/was ik een zware gebruiker van cocaine, de dokter schreef me benzo voor, en ik dacht dat mijn probleem was opgelost. NOU mooi niet de combinatie tussen alcohol en benzo is redelijk te doen.
Benzo alleen geeft vermoeidheid en een deprie gevoel, slapen kut je kent het wel
Benzo met een aardige hoeveelheid drank geeft reden tot het gebruik van je dope, bij mij gaf benzo met een aardige hoeveelheid drank een suf gevoel, en zwaar irritant gedrag om te scoren. ( excuses)
Benzo met drank en cocaine gaat buiten jezelf, je gaat fucking helemaal los, aggresief gedrag, pogien tot zelfmoord en je bent helemaal uit je tering knetter, spijt de volgende dag!
Ik wil alleen weten waar mijn gedragsverandering vandaan is gekomen sinds ik benzo gebruik! Kan alleen zeggen dat je er voorzichtig mee om moet gaan en alleen mediciijen helpen niet om je rustig te houden!
Ben blij dat ik even aan het zoeken ben naar mijn gedrags verandering sinds ik aan de de medicijnen zit!