#1
Ff helemaal off-topic maar zijn speeseend en eend nou dezelfde ik zit t me al een tijd af te vragen
Michelangelo zei:Na een avond doorhalen gooi ik er altijd wat benzo in voor t slapen gaan, nooit ergens last van!
)Eyeballie zei:Ik voel namelijk van een oxazepam 50mg zeker meer...
westergas zei:...Als ik zuip zonder diazepam slaap ik voor geen meter en heb ik vaak katers....
murdock zei:...ik had op die moment wel een enorme agressie, aanval dus misschien daarmee ofzo in ieder geval te bizar...
mss tolerantie ofzo...
speeseend zei:Tolerantie is de pest. Probeer dat te voorkomen en gij zult genieten als nooit tevoren.
Maar ja, soms moet je ze wel met regel-en/of-maat innemen. Dan zal de koek anders gesneden worden. Dan is het misschien wel verstandig om het pils / alcohol te beperken tot een minimum.
Gewoon, zo nu dan, dan blijft het lekker.
Gr.,
De eend

pilsner zei:Benzo met een aardige hoeveelheid drank geeft reden tot het gebruik van je dope, bij mij gaf benzo met een aardige hoeveelheid drank een suf gevoel, en zwaar irritant gedrag om te scoren. ( excuses)
Benzo met drank en cocaine gaat buiten jezelf, je gaat fucking helemaal los, aggresief gedrag, pogien tot zelfmoord en je bent helemaal uit je tering knetter, spijt de volgende dag!
Ik wil alleen weten waar mijn gedragsverandering vandaan is gekomen sinds ik benzo gebruik! Kan alleen zeggen dat je er voorzichtig mee om moet gaan en alleen mediciijen helpen niet om je rustig te houden!
Psychisch zei:Het is zeker gevaarlijk, vooral omdat het je ademhaling zo ernstig kan remmen dat je in coma raakt. Neem je er 1tje na wat sos ofzo dan valt het allemaal wel mee. Met alcohol wordt het sedatieve effect versterkt, nu zal het niet zo snel fout gaan. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."