Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"adagio for string, van william orbit, was het beu gehoord, ma na een tijd vind ge dat terug een leuk nummerke hé^^"
"pipoxyz zei: dealers die zelf niet gebruiken vind ik altijd een beetje......dubieus.. Klik om te vergroten... noppe zijn de beste dealers normaal gezien.. barbara, alsof ge in holland geen goede dealer kunt vinden.. , hoeveel privé berichten heb je nu al ontvangen sinds je berichten^?"
"noppe, zelfs al drink whisky, bier, vodka, malibu, pasoa etc etc te samen, kots ik niet, maar dan doe ik wel heel, heel stom , (mag wel op verlof) en de ochtend erna voel ik me dan ook niet echt goed (wat normaal is) maar ik ken wel paar mensen die kotsen van deze mengeling meestal bij overdreven alcohol"
"weeral zo een nuttige topic, waarom word je niet moderator in forum speed?? thx again!!"
"Deranged zei: ibra_is_imba zei: dat alle werkloze pep junks maar zwijgen eh, ik kan tenminste nog zeggen dat m'n hersenen nog niet naar de kloten zijn, , heb 21 jaar geen drugs aan geraakt, heb eind juli m'n eerste gesnoven, en heb WEL GOED GEGETEN tijdens deze periode, ben wel7 kg kwijt, maar zit veel spier bij voor gezeik kan ik bij m'n vriendin gaan, ciao noobs Klik om te vergroten... En dan ook nog popi jopi praatjes hebben. Belachelijk figuur. Klik om te vergroten... hier is u belachelijk figuur met popi jopi praatjes, ezel don't juge me iemand die niet eet en zoals jullie zeggen speed misbruik ziet er niet zo uit"
"zomer is voorbij.. waarom afvallen, nee serieus heb jaar serieus getraind + voeding, en speed, zal je niet helpen, ik vind me nu minder droog dan vorig jaar indien je wilt afvallen Voedingschema + cardio s'ochtends op lege maag in drie maanden tijd van 30 min naar 1 uur opvoeren van drie maal per dag naar 5-6 keer.... je bent een jongen? moet toch lukken..., heb je toch honger, groene thee is ook goed om eetlust te verminderen... k'sta nu door pep, 8 kg minder dan vorig jaar en rond de 8% tegenover 6 vorig jaar... goed nadenken, want pep, kan heel duur zijn.. niet alleen de pep zelf"
"ben sinds gisteren terug begonnen te werken, en k'vergeet echt zo van die stomme details op sommige werken,ook een als men een werkje uitlegt voor laten we zeggen 2 uur later weet ik soms niet meer hoe ik het moet doen ander voorbeeld, gisteren, gewoon weg sleutels van huisdeur vergeten van men deur te halen wanneer ik naar huis ging... is de schade in de hersens blijvend??? ps: zal vanavond men speedgebruik een beetje in detail uitleggen. neem sinds 2 maanden ongeveer"
"yep begin er niet aan, in begin is het leuk om eens door te werken of uit te gaan. ma nu.. ik werd er dom van, anders.. ik begon zo te stoefen liegen etc.. ik herkende me zelf niet meer, heb nu men rest(jes) liefjes doorgespoeld, want ik werd er wellicht ook paranoia van , op het werk, dacht ik dat iedereen ehct alijtd praatte over mij, ma toch niet, en t'kost je meer, en meer, en meer.. je hebt altijd meer nodig,"
"vandaag ge probeert, heb vannacht van 22u tot 8u geslapen en kon het echt niet.. heb ephedrine en caffeine mee genomen, het ging nog altijd niet.. en heb laatste restje ook meegenomen(max 0,1 gr) en was nog altijd kei moe, nu ben ik thuis niets genomen, en ben ik in form ..."
"ok..."