hoi, heb me al voor gesteld in devoorstel topic, maar k'ben dus 22 en woon in belgie, heb heel men leven al aan sport gedaan van men 8 ste tot nu... , zit sinds 4 jaar op sportschool, en heb ook al roids genomen... (wel alleen tabletten). heb ook al clenbuterol, en ephedrine genomen, (werkt allebij op hart) , drugs heb ik nooit gebruikt want zat vroeger in nationale selecties enz. sinds dat ik het middelbaar heb verlaten(wel met vrucht

) , heb verleden jaar het ergste jaar van men leven gehad, het begon allemaal vanaf men 21 ste verjaardag, dus in augustus (16de ) heb toen werk gevonden, ok tof, weliswaar als veiligheidsagent, profiteren dat ze daar deden van me, tja was jong nog een vrouw of kinderen.. deed vanaf oktober elke maand bijna 200 uur, ben sinds men 20 ste zo een maal per maand beginnen blowen met vrienden, vanaf dat ik werkte was het wekelijks met grote broer van men beste vriend die een van men beste kameraden was.. alcohol deed ik zo 3 keer of zo per jaar vanaf men 17 de, ging niet veel uit door men hobby'(s), alleen men sport en school telde, enfin terug naar men slechte, jaar ,rond maart werd ik ontslagen, omdat ik had gezegd dat ik ooit al heb geblowd via een waterpijpje , andere gast werd ook ontslagen omdat hij had gezegd dat ie speed nam vroeger, heb dan 4 maand niet gewerkt en gedurende die maanden, heb ik echt zo fucking unlucky geweest, had geen geld, werd zonder reden ontslagen, en een van men beste vrienden heeft zelfmoord gepleegd, (was broer van men beste vriend)
ik denk nu nog elke dag aan hem, die stomme flikken, hebben z'n brief en zn spullen en alles verloren, dus weten we nog altijd niet waarom... nochtans waren we er altijd voor hem, we lachten zo goed.. heb men eerste pado trip met hem en men beste vriend gehad, t'was gewoon het mooie leven, de weken erna begon ik steeds zwaarder te blowen (alleen via pijp) en was meer stoned dan clean, men vriendin heeft me ook verlaten ervoor . ging bijna niet meer buiten, speelde alleen nog videospellen, en k'wou behalve met men beste vriend niets meer doen , niet uitgaan, niets!!! we hadden al een vakantie gepland naar benidorm en we zijn ook gegaan met vrienden, heeft me terug me zelf gemaakt, want ben toen terug socialer geworden, ik ben daar in contact gekomen met meisje van ijsland (die ik nu ook niet meer praat lol) weliswaar voorlaaste dag, maar toch nog leuke dingen kunnen doen,
![:grin:]()
, k'geloof dat ze af en toe coke nam, want haar vriendin was een verslaafde, en ze ging met haar vaak naar het toilet, ben na men verlof terug op zoek naar werk gegaan, en heb er ook gevonden, en nog een heel goede dan ook!!!, 3 dagen nadat ik terug kwam, heb ik vernomen dat men moeder in het ziekenhuis lag, en heel veel geluk heeft gehad, ze voelde de vooravond pijn aan haar linkerborst, ze ging naar het hospitaal en gelukkig ook, ze heeft 4 hartaanvallen gehad, maar er wel heelhuids uitgekomen, en ze is eindelijk kunnen stoppen met te roken.. (ben ik heel blij om want ze kon er maar niet mee stoppen) ben in die 2 weken dat ze in het hospitaal zat in contact gekomen met pep net is ook dankzij pep dat ik die baan heb gekregen want, had een klein lijntje genomen, voor men gesprek., van wanneeer ik ben begonnen te werken, nam ik af en toe pep, ook om terug men oude lichaam terug te kunnen hebben, stond rond de 7 % van men fitness,was allemaal een beetje vet geworden door men eetbuien van de hasj en weed, in begin nam ik zo af en toe eens om te werken , en om uit te gaan men eerste maand heb ik met 20 euro gedaan, erna 3 weken niets genomen, en erna terug genomen, ook omdat ik terug naar turkije ging, dus maar direct eens voor 150 euro genomen (zo een 25 gr geloof ik), in turkije nam ik elke dag, en nu ook, en word het meer, ern meer en meer, vroeger had ik aan een minilijntje genoeg, nu heb ik 4 grote lijnen nodig om hetzelfde effect te hebben, ik plan wel te stoppen, maar eenmaal ik minder depri ben. heb nog altijd veel verdriet, en vraag nog altijd waarom heeft hij dat de mensen die van hem hielden aangedaan. Ik wil sinds dat ik terug ben ok alleen maar activiteiten doen, ik probeer, één nacht op de 2 minstens 7 uur te slapen, en toch wel goed te eten en mezelf goed te verzorgen, ik zie nog niets aan men gezicht, maar zal binnenkort wel verandering komen indien ik zo voort doe, heb 3 gr in één week tijd gesnoven... is toch veel neen? (k'geloof wel dat het minde dan 35 % amphetamine is) , een rush zoals men hier zegt heb ik niet, is ook normaal geloof ik met die kwaliteit en men gewicht, (ben wel al 12 kg verloren aan vet en ook spieren, maar weeg toch nog altijd 94 kg bij 1 83, en zit toch wel terug aan een mooie 7 % vetgehalte
![:grin:]()
, toch plan ik binnenkort dagelijks gebruik te stoppen, sinds gisteren werk ik terug en ik doe alleen maar kleine foutjes, ik moet echt aandachtig zijn , en gisteren werd ik bijna betrapt, had zelf vergeten men toilet deur toe te doen en zat een lijn klaar te zetten, en iemand kwam binnen, vanochtend een beetje bang ,maar niemand die anders deed dus, ok of wel heeft hem niets gezien of wel z'n mnd gehouden... heb nu juist 30 minuten 3 lijntjes gesnoven, om een leuke nacht te hebben, k'moet morgen wel werken , en ik snuif niet meer op men werk... zal dan een bommetje of 2 maken om de dag goed door te kunnen werken, kan iemand me zeggen, of ephedrine goed is om speed te vervangen om te kunnen minderen? want ik neem ook speed omdat ik lange dagen werk ! alvast bedankt iedereen.
deze teks werd op door speed geschreven dus sorry voor jullie leestijdverlies...