Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmen speedgebruik word van leuk, naar kwaad naar erger!!!

men speedgebruik word van leuk, naar kwaad naar erger!!!

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja hoe gaat het?? Zuur verhaal man.

Wil er nog even op wijzen dat je ook prima professionele hulp kunt zoeken! Daar is niks mis mee..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
imbra is gewoon nog hooked .... praat is met berbe ?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
slappelingen zelfs ik blijf eraf :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ben verslaafd .....
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
imbra is gewoon nog hooked .... praat is met berbe ?
Klik om te vergroten...

en jij nog aan df? :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is leuk om altijd in strijd te zijn met je zelf :sunglasses:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoi, heb me al voor gesteld in devoorstel topic, maar k'ben dus 22 en woon in belgie, heb heel men leven al aan sport gedaan van men 8 ste tot nu... , zit sinds 4 jaar op sportschool, en heb ook al roids genomen... (wel alleen tabletten). heb ook al clenbuterol, en ephedrine genomen, (werkt allebij op hart) , drugs heb ik nooit gebruikt want zat vroeger in nationale selecties enz. sinds dat ik het middelbaar heb verlaten(wel met vrucht :mrgreen: ) , heb verleden jaar het ergste jaar van men leven gehad, het begon allemaal vanaf men 21 ste verjaardag, dus in augustus (16de ) heb toen werk gevonden, ok tof, weliswaar als veiligheidsagent, profiteren dat ze daar deden van me, tja was jong nog een vrouw of kinderen.. deed vanaf oktober elke maand bijna 200 uur, ben sinds men 20 ste zo een maal per maand beginnen blowen met vrienden, vanaf dat ik werkte was het wekelijks met grote broer van men beste vriend die een van men beste kameraden was.. alcohol deed ik zo 3 keer of zo per jaar vanaf men 17 de, ging niet veel uit door men hobby'(s), alleen men sport en school telde, enfin terug naar men slechte, jaar ,rond maart werd ik ontslagen, omdat ik had gezegd dat ik ooit al heb geblowd via een waterpijpje , andere gast werd ook ontslagen omdat hij had gezegd dat ie speed nam vroeger, heb dan 4 maand niet gewerkt en gedurende die maanden, heb ik echt zo fucking unlucky geweest, had geen geld, werd zonder reden ontslagen, en een van men beste vrienden heeft zelfmoord gepleegd, (was broer van men beste vriend)
ik denk nu nog elke dag aan hem, die stomme flikken, hebben z'n brief en zn spullen en alles verloren, dus weten we nog altijd niet waarom... nochtans waren we er altijd voor hem, we lachten zo goed.. heb men eerste pado trip met hem en men beste vriend gehad, t'was gewoon het mooie leven, de weken erna begon ik steeds zwaarder te blowen (alleen via pijp) en was meer stoned dan clean, men vriendin heeft me ook verlaten ervoor . ging bijna niet meer buiten, speelde alleen nog videospellen, en k'wou behalve met men beste vriend niets meer doen , niet uitgaan, niets!!! we hadden al een vakantie gepland naar benidorm en we zijn ook gegaan met vrienden, heeft me terug me zelf gemaakt, want ben toen terug socialer geworden, ik ben daar in contact gekomen met meisje van ijsland (die ik nu ook niet meer praat lol) weliswaar voorlaaste dag, maar toch nog leuke dingen kunnen doen, :grin: , k'geloof dat ze af en toe coke nam, want haar vriendin was een verslaafde, en ze ging met haar vaak naar het toilet, ben na men verlof terug op zoek naar werk gegaan, en heb er ook gevonden, en nog een heel goede dan ook!!!, 3 dagen nadat ik terug kwam, heb ik vernomen dat men moeder in het ziekenhuis lag, en heel veel geluk heeft gehad, ze voelde de vooravond pijn aan haar linkerborst, ze ging naar het hospitaal en gelukkig ook, ze heeft 4 hartaanvallen gehad, maar er wel heelhuids uitgekomen, en ze is eindelijk kunnen stoppen met te roken.. (ben ik heel blij om want ze kon er maar niet mee stoppen) ben in die 2 weken dat ze in het hospitaal zat in contact gekomen met pep net is ook dankzij pep dat ik die baan heb gekregen want, had een klein lijntje genomen, voor men gesprek., van wanneeer ik ben begonnen te werken, nam ik af en toe pep, ook om terug men oude lichaam terug te kunnen hebben, stond rond de 7 % van men fitness,was allemaal een beetje vet geworden door men eetbuien van de hasj en weed, in begin nam ik zo af en toe eens om te werken , en om uit te gaan men eerste maand heb ik met 20 euro gedaan, erna 3 weken niets genomen, en erna terug genomen, ook omdat ik terug naar turkije ging, dus maar direct eens voor 150 euro genomen (zo een 25 gr geloof ik), in turkije nam ik elke dag, en nu ook, en word het meer, ern meer en meer, vroeger had ik aan een minilijntje genoeg, nu heb ik 4 grote lijnen nodig om hetzelfde effect te hebben, ik plan wel te stoppen, maar eenmaal ik minder depri ben. heb nog altijd veel verdriet, en vraag nog altijd waarom heeft hij dat de mensen die van hem hielden aangedaan. Ik wil sinds dat ik terug ben ok alleen maar activiteiten doen, ik probeer, één nacht op de 2 minstens 7 uur te slapen, en toch wel goed te eten en mezelf goed te verzorgen, ik zie nog niets aan men gezicht, maar zal binnenkort wel verandering komen indien ik zo voort doe, heb 3 gr in één week tijd gesnoven... is toch veel neen? (k'geloof wel dat het minde dan 35 % amphetamine is) , een rush zoals men hier zegt heb ik niet, is ook normaal geloof ik met die kwaliteit en men gewicht, (ben wel al 12 kg verloren aan vet en ook spieren, maar weeg toch nog altijd 94 kg bij 1 83, en zit toch wel terug aan een mooie 7 % vetgehalte :grin: , toch plan ik binnenkort dagelijks gebruik te stoppen, sinds gisteren werk ik terug en ik doe alleen maar kleine foutjes, ik moet echt aandachtig zijn , en gisteren werd ik bijna betrapt, had zelf vergeten men toilet deur toe te doen en zat een lijn klaar te zetten, en iemand kwam binnen, vanochtend een beetje bang ,maar niemand die anders deed dus, ok of wel heeft hem niets gezien of wel z'n mnd gehouden... heb nu juist 30 minuten 3 lijntjes gesnoven, om een leuke nacht te hebben, k'moet morgen wel werken , en ik snuif niet meer op men werk... zal dan een bommetje of 2 maken om de dag goed door te kunnen werken, kan iemand me zeggen, of ephedrine goed is om speed te vervangen om te kunnen minderen? want ik neem ook speed omdat ik lange dagen werk ! alvast bedankt iedereen.


deze teks werd op door speed geschreven dus sorry voor jullie leestijdverlies...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pff wat een lap tekst :openmouth: .
Maar ik verveelde me ernstig dus heb het doorgelezen.
Het is rot/bar wat je meemaakt.

Ik zelf heb geen ervaring met ephedrine,maar ik zou zeggen zoek geen vervanging maar stop.Je zegt zelf al het gaat de foute kant op doe er dan wat aan. -> Makkelijk zeggen van mij :beer:

Maargoed andere doen de baan waarschijnelijk ook zonder drugs,dus jij kan het ook.Je ging immers naar de sportschool.
Dus je kan het lichamelijk ook wel aan denk ik zonder drugs.

Als ik het goed begrijp gaat het nu weer goed met je moeder.
En tjah je kan niks aan die vriend doen je moet zelf ook weer verder zien te gaan (zonder drugs)

1Je hebt je baan weer terug (verpest het nu niet dmv speed)
2.Het gaat beter met je ma ?
3.Probeer te stoppen met speed
4.Probeer het juiste leventje te leven weer
5.Mischien kom je wel als je stopt tot de conclusie ik ben verslaafd.

Als ik het fout heb laat het me horen.
Ik weet het niet zeker dingen.
En ik weet niet of wat ik schrijf gepast is,maar dat is beetje me gedachte wat ik onthouden heb enzo :flushed:

-Groetjes en sterkte
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sorry el_terrible :flushed: je tekst is te chaotisch voor me om te lezen

maar

Japi-10, wat een lieve reactie, betrokken en zorgzaam :) :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm mischien wel ja alhoewel hier nog bittere verhalen staan waar ik dan soms niet op reageer omdat ik niet weet hoe ik erop moet reageren,maar hier reageer ik weer wel :confused: .

Maargoed ik kom erachter dat mijn tekst ook wel veel lettertjes zijn :openmouth:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Enesteene zei:
Sorry el_terrible :flushed: je tekst is te chaotisch voor me om te lezen

maar

Japi-10, wat een lieve reactie, betrokken en zorgzaam :) :hearteyes:
Klik om te vergroten...

zal het in kort uitlegge, ben aan de speed gegaan door heel erg verdriet/omstandigheden ( werk, dood van vriend, moeder bijna verloren, werk verloren etc!.en natuurlijk verkeerde personen leren kennen op verkeerde moment, nu begin ik speed elke dag te nemen , ook om goed te werken, maar van 1 gr in een maand of zo, is het nu 1 gr per dag geloof ik, wel ietsjes minder, en zou gewoon wat tips willen hebben om te stoppen, of om toch gewoon te kunnen werken, zonder speed nodig te hebben, ik heb nu geen problemen of zo, maar ik weet nu al indien ik dit jaren of zo neem dat ik er heel erg veel spijt ga hebben, ik begin nu al een heel hoge dunk van men eigen te krijgen, en op men werk was ik in het begin van men (redelijk soft) gebruik goed aandachtig en goed aan het werken, maar nu , begint het uit de hand te lopen, ik zal proberen rond begin november, naar men huisarts te gaan , om hem te zeggen dat ik speed neem, en dat ik om te kunnen stoppen, minstens een paar dagen zal moeten afwezig zijn, ik doe het meer om wakker te zijn en energie te hebben dan voor andere effecten, (heb in men teks boven gezegd dat ik redelijk lage kwaliteit heb en dat ik die zogenaamde rush nooit heb ervaren) ik heb ook nooit langer dan 40 uur wakker gebleven.
k'geloof, dat ik wel minder neem dan een junk, maar zal wellicht ook niet lang duren, speed werkt ook op je tikker, en een zwak hart is geloof ik erfelijk en heb in men jaren topsport al gevaarlijke producten genomen, zelf een gast als ik zal hier welllicht binnen een tientallen jaar de problemen hebben , en dan zal ik met men vrouwtje zijn en wellicht zeggen tegen men eigen fred, wat was jij een dikke mongool!, maar nu heb ik zo, pff iedereen gaat van van alles dood, en ik weet dat men ma ook niet tot haar 80 zal blijven leven, en men ma is echt alles samen met men tweeling en men beste vriend, ik beeld me een leven echt niet in zonder haar, zelf al heb ik een vrouw gevonden waarvan ik zou houden of zo.

en bedankt voor de lieve reactie, steun in zo een periodes heeft iedereen nodig, en k'ben blij dat men beste vriend er van weg is kunnen blijven, ik weet van me zelf dat ik kan stoppen, als ik dat echt wil, t'moet gewoon op een goede moment zijn, en niet op een plaats gelijk men werk of zo, heb spijtig genoeg, men laatste dagen verlof al genomen, dus zal alleen maar ziekte kunnen om te kunnen afkicken thuis!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
je bent afhankelijk/verslaafd geworden, das mij meer dan duidelijk

probeer te herkennen de momenten dat je TREK krijgt
probeer te benoemen je gevoelens en je gedachten
en probeer daarmee aan de slag te gaan en afleiding te vinden

zoek anders hulp
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Enesteene zei:
je bent afhankelijk/verslaafd geworden, das mij meer dan duidelijk

probeer te herkennen de momenten dat je TREK krijgt
probeer te benoemen je gevoelens en je gedachten
en probeer daarmee aan de slag te gaan en afleiding te vinden

zoek anders hulp
Klik om te vergroten...
yep benhet wellicht aan het worden, maar k'vind het minder verslavend dan weed, k'ga dit week end eens goed uitslapen, en heb eergisteren 5 gr gekocht en heb me zelf gezegd dat ik dit tot midden oktober zal moeten volhouden, indien ik gewoon goed uitgerust kan gaan werken, zal het gaan, ik ben gewoon iemand die liever sport, met vrienden vriendinnen is en videospelletjes speelt, (ik neem speed ook om s'nachts sommige dingen te doen dat ik in de dag niet kan doen). maar nu dat de vakantie voorbij is , gaat iedereen terug liefjes gaan werken en naar school, en zal bij mij de verveeling wellicht ook vlug beginnen te komen. gelijk vandaag, heb gisteren eens van 21 u tot 7 u geslapen, deed me goed, gewoon , in de dag rond 11 uur een bommetje genomen, nu dat ik thuis ben heb ik al 2 X 3 lijnen op... k'zal jullie wel op de hoogte houden, want ik zal binnenkort wel stoppen, ik wil niet dat men ma dit ontdekt, ze zou echt zo teleurgesteld zijn, men tweelingbroer is al een weedverslaafde, een speedverslaafde is nog veel erger.. gewoon al voor men mama, weet ik dat speed kan weglaten in my life, voor haar doe ik echt alles, maar k'hou jullie welop de hoogte, allesinds heb ik al goede tips in de topic een beetje meer onderaan gevonden!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die lappen tekst komen mij zeer herkenbaar voor, heb me onder invloed van pep hier op dit forum ook al meerdere malen zo uitgeleefd (en dus heb ik jouw "lappen" uit solidariteit ook maar gelezen). Maar anyway je zal er steeds meer achter komen dat het de pep is die JOU alleen nog maar meer uit gaat leven dan je lief is. En als jij nog langer wilt leven dan vandaag, moet je NU voor jezelf de keuze maken: stoppen of "lekker" zo doorgaan en veranderen in een halve zombie (of een echt lijk)? Je zit al in een gevaarlijk stadium om goed verslaafd te gaan raken volgens mij. Ik ga er zelf momenteel ook doorheen, maar ik begin het normale speedloze leven weer op te pikken en te waarderen. Ik wens je heel veel sterkte!
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#15
dit week end afkicken, heb geen auto en men bankkaart in 2 gesneden, zal zo wel lukken, gewoon morgen werken.. k'hoop dat ik niet in slaap ga vallen , moet lukken als ik van 16 uur tot 7 uur slaap...? heb laatste 3 weken te veel gebruikt en te weinig geslapen.. heb nu net opgemerkt dat één van men achterste linker tanden geen witte kleur maar redelijk grijze kleur heeft, k'heb het ook laatste tijden moeilijk om men dingske goe naar boven te krijgen:confused: dus..
, gewoon terug geen slapeloze nachten meer doen.. moet wel kunnen lukken
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
and how is it going right now?
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat vroeg ik me ook af.
Ik vraag me dit nog bij meerder van het forum af.

GEWOONvol (hoe oud :mrgreen: )
Vriendjes van technora die op het punt stonden hero te spuiten

Zo zijn er wel meer maar ik onthoud ze nooit..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."