Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheel slecht bezig?

heel slecht bezig?

71 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi beste collegas :mrgreen:
zit nu bijna 2 maanden terug dagelijks aan de pep, (+ blowen) :openmouth: :(
maar het probleem is dat ik laatste weekvoortdurend last heb van beven trillen, hoofd armen benen vingers alles... p m'n werk heb ik voortdurend dit probleem, ook af en toe bewegen m'n lippen, of kaken vanzelf...(heb ook voortdurend de indruk dat iedereen naar me staart en dat ze het weten dat ik neem op het werk.)... ben ook veel sneller buitenadem...
eens tijd om wat te minderen en nekeer bij de dokter langs te gaan?


advies aub
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ibra_is_imba zei:
eens tijd om wat te minderen en nekeer bij de dokter langs te gaan?
Klik om te vergroten...

inderdaad, klinkt niet echt goed wat je allemaal zegt :confused:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou je zegt het zelf al... minderen? Stoppen.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#4
zou ik het moeten zeggen aan m'n dokter dat ik speed neem?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou niet gelijk naar de dokter gaan, eerst gewoon even een tijdje flink minderen of helemaal stoppen en dan kijken hoe het gaat
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ibra_is_imba zei:
zou ik het moeten zeggen aan m'n dokter dat ik speed neem?
Klik om te vergroten...

als je naar je doktor gaat moet je dat gewoon zeggen! huisartsen en doktoren hebben een geheimhoudingplicht... wat ze van jouw weten mogem ze dus aan niemand vertellen! Zoiets is dus veilig bij hun...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Imbra, je moddert nu al maanden met die pep.

Echt heel ernstig tijd om is een keertje de baas te worden.

Sterkte

Stonie
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Imbra, je moddert nu al maanden met die pep.

Echt heel ernstig tijd om is een keertje de baas te worden.

Sterkte

Stonie
Klik om te vergroten...

Stonie haalt me precies de woorden uit m'n mond! Je moet echt gaan minderen nu Imbra, heel veel sterkte er mee!!!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stop maar even ja :openmouth: Ik weet niet of je wel genoeg eet enzo maar ga is op de weegschaalstaan... spiermassa is het zwaarste in het lichaam. Mocht je inderdaad naar de dokter gaan moet je gewoon eerlijk zijn, want anders kan hij ook geen goeie diagnose stellen :)

Sterkte!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
Stop maar even ja :openmouth: Ik weet niet of je wel genoeg eet enzo maar ga is op de weegschaalstaan... spiermassa is het zwaarste in het lichaam. Mocht je inderdaad naar de dokter gaan moet je gewoon eerlijk zijn, want anders kan hij ook geen goeie diagnose stellen :)

Sterkte!
Klik om te vergroten...

De diagnose 'speedverslaving' wordt erg lastig te stellen inderdaad, als je de dokter niet vertelt dat je dagelijks speed snuift.

Maar inderdaad, artsen mogen van de wet niets doorvertellen van hun patienten. Maar zoals al gezegd.. zou ik eerst gewoon kijken of je er zelf iets mee kan.. stoppen en wat proberen te eten en aankomen enzo. Je hebt er geen dokter voor nodig.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik maar denken dat je gestopt.
Ben je niet depressief na zolang gebruik ?

Maarja ik denk dat je verslaafd bent.
Je roept al best vaak van ; ''nu stop ik echt'' / ik kan stoppen het gaat lukken.Of dit dat.
Maar altijd die pep zit je toch in de weg.
Ook al zeggen wij dat je moet stoppen,ook al weet je dat je moet stoppen,je doet het niet.

Ik denk verslaafd.

Japi-10 :wave:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Japi-10 zei:
Ik maar denken dat je gestopt.
Ben je niet depressief na zolang gebruik ?

Maarja ik denk dat je verslaafd bent.
Je roept al best vaak van ; ''nu stop ik echt'' / ik kan stoppen het gaat lukken.Of dit dat.
Maar altijd die pep zit je toch in de weg.
Ook al zeggen wij dat je moet stoppen,ook al weet je dat je moet stoppen,je doet het niet.

Ik denk verslaafd.

Japi-10 :wave:
Klik om te vergroten...
nee sa va nog :d soms wel een beetje wanneer ik een avond alleen ben of zo, maar dat is niet zo vaak het geval voorlopig.., heb m'n vriendin tijdje geleden toegegeven dat ik nog nam, dikken ambras gedurende bijna 2 weken, en nu gaat het ook wel weer wat minder tussen ons., morgen bij dokter langs gaan, m'n vorige bloedtest, was bijna perfect (rond mei verleden jaar). nu zal het wel wat verschillen, 2 verdiepingen trap, en ben al harder aan het ademen :openmouth:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben al depressief na een paar dagen gebruik of paar dagen er tussen.
Gelukkig heb jij dat niet.
Ik ben ook al gestopt sinds begin december.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Japi-10 zei:
Ben al depressief na een paar dagen gebruik of paar dagen er tussen.
Gelukkig heb jij dat niet.
Ik ben ook al gestopt sinds begin december.
Klik om te vergroten...

wat raad jij aan, heb in verleden wel weken zonder gezeten, maar nu zou ik op het werk gewoon tegen de middag bijna in slaap vallen... veel koffiie .... . is ook nie goed e
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik geloof me te herrinner dat je eerst ontslagen en vrij was ofzo 2 weken.Je had gewoon een natuurlijk herstel gemoeten door gezond eten,goed slaapritme weer,evt.weer fitness daar was je goed in toch.

Als je jezelf de tijd had gegeven voor een goed herstel hoefde je nu niet in de middag in slaap te vallen of een vervangen zoeken (koffie).

En als je denkt dat je toch niet verslaafd bent laat het dan gewoon liggen een tijd,en het zal langzaam aan beter gaan denk ik.

Groeten
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Belediging voor amfetamine weer dit.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Belediging voor amfetamine weer dit.
Klik om te vergroten...

yups
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
goed fout bezig ben jij
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
nja, ik stel voor dat we hem gewoon allemaal tips geven ipv hem af te zeiken, hij probeert er van af te raken (hoop ik toch?)

in ieder geval, ik zou als ik jou was proberen vrij te krijgen of zo, het gaat je echt niet lukken om fatsoenlijk te werken
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou je zegt het zelf al, tijd om behoorlijk te minderen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."