Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drientje zei: Wel eens een zenuw trekje gehad aan mijn ooglid. Dat ik mijn ooghoek voelde trillen maar dat had op mijn 6e al dus dat is geen effect van de drugs. Ik herken die schokken alleen van een vriend maar daar wil ik niet eens meer in de buurt komen omdat ik al high wordt als ik naar hem kijk. Die gozer gebruikt echt zooooooveel. Iemand welk eens een black out gehad van 8 uur? Dat volgt namelijk als je de schokjes negeert en gewoon doorgaat met gebruiken, dan nemen je hersenen gewoon de controle over omdat ze het niet aankunnen... X Klik om te vergroten... Ik heb doorgebruikt wel 2 weken dagelijks en ik heb dit niet gehad."
"Ik vind het geinig als je met meerdere mensen zit en iemand vertrekt 3 uur later zeg ik dan waar is 'ie."
"Haha wat gaan er nog mensen gepakt worden door deze antwoorden. Je gaat op vakantie voor ontspanning laat die drugs toch neem alcohol daar."
"Thailand e.d zou dat ook erg streng zijn."
"Ik ben al zo een 20x op het vliegveld geweest en ik heb nog nooiit honden gezien. Maar vloeistof moet je altijd wegdoen een bus haarlak mocht ik ook eens weggooien. Maar kan je iets inslikken, niets eten en dan een vinger in de keel; werkt dit."
"Rapido zei: htweeoo zei: in bed liggen met je vriendin en knuffelen en kussen Klik om te vergroten... slikte die ook 35 pillen per dag? Klik om te vergroten... Nee die doet het niet, en in bed liggen was woensdag toen had ik er 2 binnen ."
"Midway zei: 2 maar? Klik om te vergroten... Inderdaad, ik doe het nu maandelijks. Zelfs met 1tje van 85 MG ga ik al goed."
"Witte AP's kicken pas in na 1.5 uur. Maar van 2 al hevig klappertanden."
"Een lens is een plastiek hulsje met een gaatje in daar kijk je door. Je pupillen veranderen niet met lenzen in."
"Bekijk het gewoon als kortsluiting die schokjes zijn overmatig gebruik = ff minderen. Ook heb ik als ik die schokjes heb een soort tintelingen. Ik zit bv op een stoel en ineens trekt ene spier van mijn been weg. Iemand die dit ook heeft."