Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake vraagje.

Spacecake vraagje.

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#1
maak dan hasjmelk, snel klaar en het werkt ook goed.
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke, bedankt voor de reactie,
maar ik heb nog geen eigen huis en mijn ouders zijn bijna altijd thuis, en bij vrienden is het hetzelfde. Dus zelf bakken is niet echt een optie :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan beter zelf bakken dan bij de shop halen, want dan weet je hoeveel je er in doet. Ongeveer 1 gram zou ik doen als je redelijk ervaren bent, hoewel ik het niet echt weet want ik blow altijd bíj de spacecake (hasjbrownies in mijn geval).
Het maken is vrij simpel, je begint met wietboter (google voor hoe je dat moet maken) en maakt daar de cake van, bereken dan een stukje waar +- een gram in zou moeten zitten en dat zou wel sterk genoeg moeten zijn.
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ongelooflijk bedankt met die reactie over de hasjmelk,
had er nooit echt over nagedacht en heb even een receptje opgezocht,
en is dus blijkbaar binnen paar minuten klaar, + je hebt er niet veel hasj voor nodig en het werkt goed. Ga ik zeker eens proberen :)

Danku,

Kaasaap
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kaasaap zei:
Ongelooflijk bedankt met die reactie over de hasjmelk,
had er nooit echt over nagedacht en heb even een receptje opgezocht,
en is dus blijkbaar binnen paar minuten klaar, + je hebt er niet veel hasj voor nodig en het werkt goed. Ga ik zeker eens proberen :)

Danku,

Kaasaap
Klik om te vergroten...
Gebruik niet teveel je kan echt 5 uur waus zijn :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik dronk het rond 21:00, de volgende ochtend werd ik waus wakker :grin: :grin:
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo,

ik had een vraagje over spacecake.
Ik wil morgen een plak spacecake gaan halen bij de shop.
Ik heb al 2x hasjbrownies genomen, zoveel keer stoned/high geweest, maar ik twijfel nu nog steeds over hoeveel cake ik moet nemen.
Moet ik een halfje nemen of een hele plak eten om het goed te voelen?

Alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."