Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschil in wietjes, verhouding van thc op cbd cbn.

Verschil in wietjes, verhouding van thc op cbd cbn.

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet heeft pas sinds kort geïnteresseerd, heb het altijd maar een drug gevonden waar je alleen maar sloom en onverschillig van wordt.

Ik had het dus fout, het is een (redelijk sterke) psycho actieve stof. Dit weekend heb ik een voorgedraaide van de shop gerookt, en ik kwam in een ware trip terecht.
Misschien nog meer een trip dan mijn eerste paddo ervaring (1 portie mexo's). Misschien kwam het omdat ik enorm diepe hijsen nam.

Maar hoe zit het nou precies in elkaar? Ik weet het nog niet helemaal, weet alleen dat het aan de verhouding THC CBD en CBN ligt.
Van CBD en CBN wordt je sloom en versterkt de negatieve effecten van wiet.
En van THC krijg je dat trippy gevoel en een heldere high.
Als je een plant langer laat staan, krijg je meer CBD en CBN?

Ik ben nog echt een noob wat betreft wiet, dus kan iemand me ff uitleggen hoe het precies zit. Heb trouwens ook wat leeswerk voor jullie geupload (3x boekjes over wietjes, zie bijlage).
:wave:

http://rapidshare.com/files/98474567/groentje.rar.html
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
thx 4 the link

maar beschrijf de trip eens als je wilt, ik geloof je wel maar kan me moeilijk voorstellen dat je ervan gaat trippen. ik heb het toch nog nooit gehad.
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het niet visuele ervan vond ik het meest interessant, bij mij was het. Dat ik voelde alsof ik een avontuur meemaakte, we liepen van plek naar plek, steeds een andere sfeer.

We kwamen bijvoorbeeld bij een pad tussen hoge bomen, en het leek net alsof ik in lord of the rings terechtkwam. Het had echt zon sfeer, en dacht eraan hoe het zou zijn als die bomen "enten" zouden zijn. Waarna ik helemaal in m'n eigen wereldje zat, een beetje een dreamlike state.

Heb ook visuals gehad, een vriend van me had ineens felle witte ogen. En 2 van die konijnentanden. Later zag ik in de verte een man die een hond van het dak af gooide. Tenminste zo leek het, toen we dichterbij kwamen bleek het gewoon een tak te zijn. En heb ook nog lichte closed eyed visuals gehad, neonkleurige vormen. (sterren en dergelijke).

Ook waren de after effects erg lang, de volgende dag voelde ik me nog melig. :rolleyes:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt wel leuk, spijtig dat ik dat nooit meemaak :)
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien doe je het te vaak :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
thor zei:
Misschien doe je het te vaak :grin:
Klik om te vergroten...
haha, dat kan wel :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt interessant allemaal :)

Heb nog nooit echt getripped van wiet... Heb het 6 jaar lang iedere dag gerookt, en ben toen een maand gestopt... De eerste joint na die maand is het enige wat ik tot nu toe ooit meegemaakt heb wat (lichamelijk dan) op ketamine leek :P Dat superlamme, verdoofde in je lichaam. Maar was ook enkele die ene keer, nu blow ik weer lekker iedere dag, en gebruik niets anders meer.

Maar zou best een keer willen trippen van wiet :)
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hm ik heb eens gehad van degelijke wiet. Ik zat op de bus en ik keek naar de huizen en ik zag overal een patroon in. Maar echt vreemde shit ik zal overal een gezicht in komen.

En die trokken dan een boos gezicht naar me. Niet echt hallucineren want als je je ogen een beetje dichtdoet zie je het huis terug maar toch erg vreemd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."