Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnel last van pijn in keel

Snel last van pijn in keel

22 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen verdoofde keel maar juist een geirriteerde keel... ? Zou misschien voor de grap eens naar de kwaliteit van je coke kijken? Right me if I'm wrong though.

En anders basen of spuiten..
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahah een kerel naar mijn hart !

:P :wink:
B
BonoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik snuif krijg ik nogal snel last van een pijnlijke geirriteerde keel :confused: Ik gebruik dan vaak wat strepsils om het te verzachten maar het is wel erg irritant.

Zijn er nog andere manieren om coke binnen te krijgen zodat je je keel een beetje ontziet? :mrgreen:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je amandelen laten knippen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
basen
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pijnlijke keel?

Nog nooit pep gesnoven zeker :openmouth:
d
danny05Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hangt de vanaf welke ik heb heb ook bij bepaalde personen waar k haal zere en dikke strot krijg is niet fijn weet ook niet waar het mee te maken heeft.

overegens is het wel goed spul.
B
BonoLid
01-01-2024, 00:00
#8
acidboy zei:
Geen verdoofde keel maar juist een geirriteerde keel... ? Zou misschien voor de grap eens naar de kwaliteit van je coke kijken? Right me if I'm wrong though.

En anders basen of spuiten..
Klik om te vergroten...

Ja eerst lekker verdoofd, maar zodra dat uit begint te werken dan komt er dus een heel pijnlijk geirriteerd gevoel voor in de plaats.

Ik heb het nog nooit laten testen, maar wilde dat toch al eens doen, ben benieuwd wat daar uitkomt.

Zelf dacht ik dat ik het misschien te vaak deed of teveel? En dat de keel dan niet goed de kans krijgt om te herstellen? Of is dit onzin?
B
BonoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Delirium zei:
Pijnlijke keel?

Nog nooit pep gesnoven zeker :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nee inderdaad :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Prop eens wat glijmiddel in je keel voordat je gaat snuiven.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vraag maar aan Frisko, die heeft hier ook nog al eens last van :).
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#12
dat geirriteerde gevoel kan komen omdat je keel dan niet verdoofd is door de verdovende eigenschappen van coke, maar bijvoorbeeld door de verdovende eigenschappen van lidocodeine ... een veelvuldig gebruikt versnijmiddel voor coke :wink: ... veel gebruikt juist doordat het die verdovende eigenschappen bevat .. vroeger werd het ook wel tandartsen coke genoemd ..
juist omdat op een gegeven moment elke gek zei van oowwwww het verdooft, dus het moet goede coke zijn, is het niet meer dan logisch dat coke versneden zou gaan worden met wit poeder dat de huid verdooft ... blijkbaar dacht een slimme tandarts of slimme plastisch chirurg van he .. ik ken wel wat hele goedkope middelen die de lippen en de mond ook verdoven.. ze doen wel niets qua uitwerking, majah dat merken ze pas als ze thuis zijn en dan ben ik al gevlogen .. ping ping kassa ... :wink:



overigens zal bijna elk lichaamsdeel dat eerst verdooft wordt en waarbij die verdoving uit gaat werken, als het ware gaan irriteren ... je 'echte' gevoel komt weer naar boven, en dat is een tijdje onderdrukt geweest ... niet zo heel gek dat dat kan gaan 'irriteren' he :wink:

maar bij gewoon gemiddeld goede coke zou, als je het niet al te vaak ( een of twee keer per week) gebruikt, niet echt moeten gaan irriteren op de manier die jij beschrijft ... mits je bv niet allergisch bent :wink: voor welk van de stoffen die je binnenkrijgt als je coke gebruikt dan ook ... ( en als je het echt eens laat testen sta je soms te kijken van wat er nou echt in je neusgoud zit :wink: )


ga gewoon eens 1 keer naar de antillen op vakantie .. of naar colombia .. durf als blanke in de delen te komen waar je als blanke beter niet kan komen en rook of snuif.. en hou het bij die ene megacoke ervaring .. en ga vooral niets mee terugnemen, hoe verleidelijk dat dan ook opeens is .. zo goed is het daar ...
terug in nederland zal elk lijntje/baseje armoedig lijken ... zelfs al zegt de test dat het 80% zuiver is ....

echt er is al zoveel verschil in basisproduct, dat het versnijden in feite niet uit zou maken, als je maar net the top treft ... stel je dan maar eens voor dat je hier niet eens een topproduct krijgt dat dan ook nog eens 10 keer versneden is .. zo'n verschil kan dat zijn ... das gewoon een ervaring op zich
de vraag is natuurlijk of je dat wel wil :wink: die ervaring ...
disco coke kan tenslotte ook leuk zijn ... 80% suiker en denken dat je waus bent :wink:

:wave: :mrgreen:
B
BonoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
pilsner zei:
Wanneer je last van je keel hebt-krijgt heeft dat vaak te maken het versnijdings middel, eenmaal goede coke te snuiven zal je eenmalig een opgezette keel hebben die tot vol zit !


Je kan ook een goede plof draaien of een pijpje roken!
Klik om te vergroten...
heeft er niks mee te maken...
of ja kan er mee te maken hebben maar is niet noodzakelijk zo...
ik snuif altijd RETEGOEIE coke(en dat kunnen mensen van hier beamen) en ik krijg bijna altijd die vet irritante keelpijn die erger word bij elke lijn die ik neem...
maar kan er ook aan liggen dat mijn lijnen veel te dik zijn...

uit een hele gram,dus 1000mg leg ik 4 a 5 lijnen!!
is veel idd,maar dan weet je wel wat je meemaakt als je goeie coke hebt :wink: :wink: :P
Klik om te vergroten...

Hmm ok, soort van allergische reactie dan toch? Enerzijds vind ik het zo gek niet eigenlijk. Ik bedoel, laten we wel wezen; coke is nou niet echt gezond voor je en ik geloof best dat het je keel wat kan irriteren. Dus zeker als je veel of vaak gebruikt en je er wat gevoeliger voor bent zal dit sneller optreden lijkt me?

Wat doe jij ertegen trouwens? Of neem je het voor lief? :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
El Retro zei:
Vraag maar aan Frisko, die heeft hier ook nog al eens last van :).
Klik om te vergroten...
idd
hier zal ik straks op in gaan want ik moet nu naar de dentist :smoke:
ajoej :sunglasses:
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wanneer je last van je keel hebt-krijgt heeft dat vaak te maken het versnijdings middel, eenmaal goede coke te snuiven zal je eenmalig een opgezette keel hebben die tot vol zit !


Je kan ook een goede plof draaien of een pijpje roken!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
pilsner zei:
Wanneer je last van je keel hebt-krijgt heeft dat vaak te maken het versnijdings middel, eenmaal goede coke te snuiven zal je eenmalig een opgezette keel hebben die tot vol zit !


Je kan ook een goede plof draaien of een pijpje roken!
Klik om te vergroten...
heeft er niks mee te maken...
of ja kan er mee te maken hebben maar is niet noodzakelijk zo...
ik snuif altijd RETEGOEIE coke(en dat kunnen mensen van hier beamen) en ik krijg bijna altijd die vet irritante keelpijn die erger word bij elke lijn die ik neem...
maar kan er ook aan liggen dat mijn lijnen veel te dik zijn...

uit een hele gram,dus 1000mg leg ik 4 a 5 lijnen!!
is veel idd,maar dan weet je wel wat je meemaakt als je goeie coke hebt :wink: :wink: :P
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal komt de keelpijn toch vaak van het versnijden van de cocaine, of je lichaam reageert er anders op! I

Ieder lichaam reageert anders op het gebruik van je product, maar merendeel krijgt keelpijn door de vulmiddelen!

Zelf heb ik ook een droge keel na langdurig en intensies gebruik maar dat komt waarschijnlijk door het ruime gebruik! :sunglasses:

Denk alleen dat diit een oorzaak zou kunnen zijn van het gebruik, niet alle users gebruiken de zelfde kwaliteit en hoeveelheid!

Ps grammetje gaat er in éen keer in met een lichte volle keel,maar geen keelpijn
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bono zei:
Frisko zei:
pilsner zei:
Wanneer je last van je keel hebt-krijgt heeft dat vaak te maken het versnijdings middel, eenmaal goede coke te snuiven zal je eenmalig een opgezette keel hebben die tot vol zit !


Je kan ook een goede plof draaien of een pijpje roken!
Klik om te vergroten...
heeft er niks mee te maken...
of ja kan er mee te maken hebben maar is niet noodzakelijk zo...
ik snuif altijd RETEGOEIE coke(en dat kunnen mensen van hier beamen) en ik krijg bijna altijd die vet irritante keelpijn die erger word bij elke lijn die ik neem...
maar kan er ook aan liggen dat mijn lijnen veel te dik zijn...

uit een hele gram,dus 1000mg leg ik 4 a 5 lijnen!!
is veel idd,maar dan weet je wel wat je meemaakt als je goeie coke hebt :wink: :wink: :P
Klik om te vergroten...

Hmm ok, soort van allergische reactie dan toch? Enerzijds vind ik het zo gek niet eigenlijk. Ik bedoel, laten we wel wezen; coke is nou niet echt gezond voor je en ik geloof best dat het je keel wat kan irriteren. Dus zeker als je veel of vaak gebruikt en je er wat gevoeliger voor bent zal dit sneller optreden lijkt me?

Wat doe jij ertegen trouwens? Of neem je het voor lief? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ik doe meestal door tot ik niet meer kan :beer:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leg beetje coke op je tanden/tong wacht 20sec en slik door.
Die shit wordt verdoofd.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Na gistere enkele lijntjes te snuiven, had ik toch ook wel last van een branderige neus en keel. Het was wel 'papperige' coke. Nog niet vaak last van gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."