Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vigilante zei: Ik denk dat het idd moeilijk is te zien op een scan waar er precies (bijvoorbeeld) 100 cellen zijn afgestorven dus het is vrijwel onmogelijk om het effect van 1 pil te weten, maar na jaren van xtc nemen is er duidelijk verschil te zien, vooral bij extreem gebruik. Tegenwoordig kunnen ze met een MRI scan met informatie over weefselveranderingen en bloedtoevoer vrij precies berekenen, volgens modellen, of er hersenschade in of niet op een bepaalde plek. Klik om te vergroten... Ook bij medicijnen hoor anti psychotica bv"
"Bananenbennie zei: Ik heb het tot nog toe een paar keer gebruikt, en dan niet teveel anders krijg ik last van hartkloppingen. Ik had 1 keer steeds maar weer bijgenomen omdat er steeds maar weer nieuwe mensen langskwamen en ik voor mn gevoel meer en meer nodig had. Toen kon ik daarna 2 dagen niet slapen terwijl ik wel ontzettend moe was, sindsdien me lesje wel geleerd :P Gewoon met mate dus, dan blijft het leuk Klik om te vergroten... En, werkt het voor de sociale remmingen? Heb je al eens "gewoon" benzo's geprobeert eigenlijk zag dat iemand er al over begon."
"@hierboven Omdat je 15 bent reageer je sowieso sterker dan een volwassene op het middel, verder zwakt de werking ook wel af als je het middel langer gebruikt zoals je dat beschrijft met sufheid overdag maar waarschijnlijk heb je dat al gemerkt. Alcohol versterkt de versuffende werking van Seroquel, alcohol stimuleert wel maar dat is alleen de eerste paar drankjes en verder word iemand van 15 ook minder snel slaperig dan een volwassene van alcohol maar wel weer eerder dronken. Ik zou je wel aanwennen om een beetje voorzichtig te doen met je lichaam die moet nog heel je leven mee.(medicijnen+alcohol is geen gezonde combo)"
"Heeft iemand ervaring met het slikken van Lamictal?(Lamotrigine) Dank"
"Ze hebben het maar zelf in huis geslagen http://www.uitgesprokeneo.nl/reportage/ ... n-in-huis/"
"salvation zei: Benzo's zorgen bij mij ook nauwelijks voor een recreatief effect, slapen doe ik als een roosje maar ik voel me er nauwelijks relaxter door, waarschijnlijk ben ik van mezelf al chill genoeg Klik om te vergroten... Diazepam is een inslaper? Die pieken niet zo dus je word er niet enorm high van. Probeer anders een korter werkend middel temazepam of alprazolam bijvoorbeeld(als je het overdag wilt nemen zou ik voor de tweede gaan)"
"Beeeb zei: Wat ik ook relekst van een Ozazepammetje, is dat het zoals eerder gezegd ook angsten en paniek onderdrukt. Dus bij scheelt het ook dat ik niet gefrusteerd in bed lig en in gedachten mijn harstslag bewaak etcetera. Met een Ozaepammetje totaal geen last van pieker/stress/para momenten als e.e.a. begint uit te werken. Beeeb Klik om te vergroten... Hm, mijn ervaring was met temazepam(iets sterker dan oxazepam maar wel ongeveer hetzelfde idee volgens mij) ik nam het in, werd even rustig, het voelde wel chil, het werkte uit..en ik viel niet in slaap tijdens de werking wat wel het idee erachter is volgens mij.(bij gebruik als slaapmiddel)"
"Mijn ervaring met nitrazepam is dat het wel een stuk minder goed werkt om in te slapen vergeleken met bijvoorbeeld temazepam. Maar hoe werkzaam is nitrazepam eigenlijk vergeleken met lorazepam, clonazepam, andere middelen met ongeveer dezelfde werkingsduur? Het word ook niet echt veel voorgeschreven ondanks dat het wel een voorkeursmiddel is of wel niet voor epilepsie that is."
"Tijdje geleden oxazepam geprobeert. Wat een rotmiddel. Werkt veel te kort, voor overdag maakt het veel te gaar en savonds voel je er weer weinig van. Ik ga maar eens naar bromazepam of clonazepam vragen is misschien wat potenter, minder nodig etc edit: oh xanax werkt ook voor het grootste gedeelte op je geest? Ik dacht dat het juist zo`n roes gaf waardoor het veel misbruikt werd/wordt?hm.."
"Wat vinden jullie de fijnste langwerkende benzo? Clonazepam of bromazepam ofzo?"