Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring prazepam?

Ervaring prazepam?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor de geinteresseerden: Heeft een anxilotische werking, maar die is zo mild dat prazepam maar weinig recreatieve waarde heeft naar mijn mening.
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is de beste recreatieve dosis?
Hoor vaak dat het een zwakke benzo is tov diazepam, zelfs wanneer men de equivalente dosis (=15mg) neemt.

Iemand ervaring mee?
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tis wel sterker dan oxazepam, en lange halfwaardetijd.
Farmaceutisch kompas heeft het over maximaal 40mg `savonds.
Dat is dus een verantwoorde dosis en misschien niet wat jij als recreatief ervaart :tearsofjoy:
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmkey zei:
Tis wel sterker dan oxazepam, en lange halfwaardetijd.
Farmaceutisch kompas heeft het over maximaal 40mg `savonds.
Dat is dus een verantwoorde dosis en misschien niet wat jij als recreatief ervaart :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Daarmee kan ik het helaas niet vergelijken aangezien ik die nog nooit heb gehad. Kan wel zeggen dat flura's een stuk sterker zijn.
Heb dosissen tot 70mg prazepam genuttigd (met steeds wat tijd tussen) zonder een al te 'hevig' effect. Als de effecten van benzo's dan al havig kunnen worden genoemd.

(Midolazam en Flunitrazepam heb ik nog niet kunnen testen, vandaar bovenstaande uitspraak. Want ik durf er voor wedden dat die wél HEVIG zijn. :hearteyes: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."