Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxazepam en trage opname

Oxazepam en trage opname

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lees in verschilene builijters op interent over waneer, oxazepam gaat werken.ook in die i nu heb staat aangeven uur a 2uur :confused:
De imo betere objectivere sites zeggen bijna allmaal uur tot langer.
IK MERK DIT ZELF OOK, en dan is het gevaar of leuke hoe jet bekijt, heel vlug van pak een halvje bij, duurt weer lang voor je weet mik je een strip in je strot en dan , wordje wakker en is alles een grote terinwaas.....van horen zeggen.... :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet bijpakken en wachten tot het werkt, want de inwerkingstijd verschilt per persoon. Neem de tabletten dan eerder als je dit weet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frog83 zei:
Ik lees in verschilene builijters op interent over waneer, oxazepam gaat werken.ook in die i nu heb staat aangeven uur a 2uur :confused:
De imo betere objectivere sites zeggen bijna allmaal uur tot langer.
IK MERK DIT ZELF OOK, en dan is het gevaar of leuke hoe jet bekijt, heel vlug van pak een halvje bij, duurt weer lang voor je weet mik je een strip in je strot en dan , wordje wakker en is alles een grote terinwaas.....van horen zeggen.... :)
Klik om te vergroten...


Je bent echt niet de slimste he?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doelde niet op jou
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Frog83 zei:
Ik lees in verschilene builijters op interent over waneer, oxazepam gaat werken.ook in die i nu heb staat aangeven uur a 2uur :confused:
De imo betere objectivere sites zeggen bijna allmaal uur tot langer.
IK MERK DIT ZELF OOK, en dan is het gevaar of leuke hoe jet bekijt, heel vlug van pak een halvje bij, duurt weer lang voor je weet mik je een strip in je strot en dan , wordje wakker en is alles een grote terinwaas.....van horen zeggen.... :)
Klik om te vergroten...


Je bent echt niet de slimste he?
Klik om te vergroten...
lekker obouwende feedback, cynisch hoor.
ja je hebt mooie stuken geschreven, maar je bent wel een nagging brom beer on heaht soms

Een man mag en kan fouten maken leert die van :wink:
Ik was onder invloedt oen ik dit schreef en later , dacht ik logisch dus wel wat slimmer, en werd het me duidelijk.
Verders no hard feelings
M
MichelangeloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als dat bij jullie allemaal zo lang duurt voor de werking begint, zou mijn tip zijn: pillen kauwen, vies smaken ze toch niet, neem aan dat de werking dan eerder begint...
M
MichelangeloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik al een jaartje of 12 oxazepam, bij mij begint t na een klein uur te werken, na een kleine 2 uur werkt t maximaal en na 5a6 uur is t uitgewerkt! Dit is overigens vrij standaard voor dit middel!

Wat vooral scheelt is of je t nog met andere middelen combineert, met alcohol is de demping natuurlijk veel groter om maar een voorbeeld te noemen... Ikzelf gebruik oxazepam elke dag na mijn laatste dosis ritalin, dan merk ik de oxa al na een half uurtje en werkt t bovendien veel langer en heftiger, geestelijk meer up dan down, maar lichamelijk heel ontspannen en relaxed!

Oxazepam is veruit de meest relaxe benzo wat mij betreft! (ook handig: oxazepam wordt nauwelijks door de lever afgebroken en geeft zodoende veel minder interactie, met andere medicatie dan de meeste andere benzo's)
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Werkt pas na 2 uurtjes, voor 4 uurtjes, hier.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Michelangelo zei:
Als dat bij jullie allemaal zo lang duurt voor de werking begint, zou mijn tip zijn: pillen kauwen, vies smaken ze toch niet, neem aan dat de werking dan eerder begint...
Klik om te vergroten...
Laatst heb ik ze opgelost in een laagje water en er een boterham bij gegeten, dat hielp wel, werd eerder opgenomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."