Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik blow altijd op straat"
"Hype zei: vage shit, mijn zus lacht me altijd uit als ik 's avonds om 12 uur 8 boterhammen sandwichspread eet :P (na een jointje) Klik om te vergroten... haha ik heb dit ook altijd, ik begin met mijn ontbijt om 3 uur smiddags om 7 uur avond eten en dan wanneer ik thuis kom eet ik de hele kast leeg en begin nog te koken ook"
"melanges de koning van de joints"
"andere, op straat en inde shop kvind de shop te duur"
"Osi` zei: ik krijg een zenuwachtig, opwindend gevoel (stoort niet echt, tis prettig haha) als ik wiet ga roken en kdoe het al best lang. Ook moetek altijd naar het toilet gaan om te gaan kakken na een paar trekjes, wel nooit als ik bij vrienden ben, dan heb ik da niet, tis altijd als ik alleen in m'n kamer ben. Ma kom! trek het je niet aan, tzijn maar gevoelens. Klik om te vergroten... dat van het toilet dat heb ik ook soms, dit komt door de tabak, die versterkt je stoelgang"
"ik heb dit allemaal nu gelezen en weet nog altijd niet welke vaporizer ik moet kopen, die bc wou ik kopen maar nu iedereen zegt dat hij slecht is weet ik het niet meer. 300€ voor een vulcano zie ik ook niet zitten"
"en die bc vaporizer??? is die dan zo slecht?"
"die meesterpijp daar vanje is die goed?? en hoe goed?"
"ahzo en wat is de prijs van zo'n toestel?"
"van tabak gaan je aderen wijder staan waardoor je stoned wordt"