en werkt dit goed?

Als je de wiet net niet verbrand, kan de thc wel verdampen, maar als je er weinig van merkt, kan je m ook heter maken, en verbrand t net zo als in ene pijpje.en werkt dit goed?
als men toch creabea gaat zijn dan kom je met eenSoma zei:Hier is een topic dat m'n maat hypersnap ooit heeft aangemaakt.
wilje anders eens een doe het zelf topik maken?pipoxyz zei:als men toch creabea gaat zijn dan kom je met eenSoma zei:Hier is een topic dat m'n maat hypersnap ooit heeft aangemaakt.
-batterij
-auto-aansteker
-cpu-fan
-dubbel gaasje
-en wat geknutsel
een heel eind![]()
Hype zei:je kan ook gewoon een puur jointje draaien, draait wat minder chill en 't rookt wat moeilijker (gaat sneller uit) maar je kan wel echt vliegen dan =D
...een gloeilamp ook..Purple haze zei:Hype zei:je kan ook gewoon een puur jointje draaien, draait wat minder chill en 't rookt wat moeilijker (gaat sneller uit) maar je kan wel echt vliegen dan =D
Alleen verspil je een hoop weed omdat niet alle THC uit de rook kan worden opgenomen die uit een pure weed joint komt. Mijn mening is dat pure joint zonde van je geld is.
pipoxyz zei:...een gloeilamp ook..Purple haze zei:Hype zei:je kan ook gewoon een puur jointje draaien, draait wat minder chill en 't rookt wat moeilijker (gaat sneller uit) maar je kan wel echt vliegen dan =D
Alleen verspil je een hoop weed omdat niet alle THC uit de rook kan worden opgenomen die uit een pure weed joint komt. Mijn mening is dat pure joint zonde van je geld is.
, even wachten dus maar). Maar ik geloof graag dat een echte stukken beter is maar die zijn mij iets aan de dure kant zeg maar "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."