Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgloeilamp als vaperizer?

gloeilamp als vaperizer?

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
en werkt dit goed?
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou gewoon een joint roken als ik jou was, het is wel slechter voor je maar ja, boeiend :stoned:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja jointjes blijf lekker, maar ik had wel eens zin om echt high te worden van de wiet, hasj roken is ook een optie maar ik dacht laat ik dit eens proberen :beer:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een reageerbuisje, uit het lab. die gebruik ik er voor, twee glazen rietjes door een rubberen stop heen, sluit ie mooi af. aanstekertje eronder, en zuigen maar :grin:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het vroeger ook zo gedaan met een gloeilamp. Het geeft idd wel meer high dan stoned, maar het is ook wel veel werk. Je moet er constant op letten dat je je wiet niet verbrandt.

Waarschijnlijk werkt een echte vaporizer 10x beter, maar ik heb er nooit het geld voor over gehad om eerlijk te zijn :tongueout:. Ben niet een echte wietroker :wave:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier is een topic dat m'n maat hypersnap ooit heeft aangemaakt.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#7
je kan ook gewoon een puur jointje draaien, draait wat minder chill en 't rookt wat moeilijker (gaat sneller uit) maar je kan wel echt vliegen dan =D
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
en werkt dit goed?
Klik om te vergroten...
Als je de wiet net niet verbrand, kan de thc wel verdampen, maar als je er weinig van merkt, kan je m ook heter maken, en verbrand t net zo als in ene pijpje.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soma zei:
Hier is een topic dat m'n maat hypersnap ooit heeft aangemaakt.
Klik om te vergroten...
als men toch creabea gaat zijn dan kom je met een
-batterij
-auto-aansteker
-cpu-fan
-dubbel gaasje
-en wat geknutsel
een heel eind :wink:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
pipoxyz zei:
Soma zei:
Hier is een topic dat m'n maat hypersnap ooit heeft aangemaakt.
Klik om te vergroten...
als men toch creabea gaat zijn dan kom je met een
-batterij
-auto-aansteker
-cpu-fan
-dubbel gaasje
-en wat geknutsel
een heel eind :wink:
Klik om te vergroten...
wilje anders eens een doe het zelf topik maken?
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
heeft niet zoveel zin..
men is hier niet technisch :P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hype zei:
je kan ook gewoon een puur jointje draaien, draait wat minder chill en 't rookt wat moeilijker (gaat sneller uit) maar je kan wel echt vliegen dan =D
Klik om te vergroten...

Alleen verspil je een hoop weed omdat niet alle THC uit de rook kan worden opgenomen die uit een pure weed joint komt. Mijn mening is dat pure joint zonde van je geld is.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
Purple haze zei:
Hype zei:
je kan ook gewoon een puur jointje draaien, draait wat minder chill en 't rookt wat moeilijker (gaat sneller uit) maar je kan wel echt vliegen dan =D
Klik om te vergroten...

Alleen verspil je een hoop weed omdat niet alle THC uit de rook kan worden opgenomen die uit een pure weed joint komt. Mijn mening is dat pure joint zonde van je geld is.
Klik om te vergroten...
...een gloeilamp ook..
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
pipoxyz zei:
Purple haze zei:
Hype zei:
je kan ook gewoon een puur jointje draaien, draait wat minder chill en 't rookt wat moeilijker (gaat sneller uit) maar je kan wel echt vliegen dan =D
Klik om te vergroten...

Alleen verspil je een hoop weed omdat niet alle THC uit de rook kan worden opgenomen die uit een pure weed joint komt. Mijn mening is dat pure joint zonde van je geld is.
Klik om te vergroten...
...een gloeilamp ook..
Klik om te vergroten...

toch verspil je denk ik met een pure joint meer van je wiet dan als je het in een gloeilamp gebruikt aangezien de enige uitweg voor de rook door de longen is.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je je wiet in een gloeilamp vaporized en je doet het goed, dus zonder iets te verbranden, of als je een goede vaporizer koopt zal je altijd efficienter je wiet gebruiken.

Niet zozeer omdat met een joint roken veel rook niet in je longen terecht komt, maar meer omdat je niks verbrand met vaporizen.
Als je een joint aansteekt verbranden er bij het roken veel van de actieve stoffen, bij vaporizen niet.

Zoals de handleiding van mijn vaporizer zegt: Hoe rook ik mijn wiet, maar verbrand ik het niet :grin:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
goedendag!!
ik wou even vragen of een gloeilamp nou eigenlijk wel goed als (goedkope) vaperizer kan worden gebruikt? Ik heb dit nog maar 2 keer geprobeert maar dit ging niet helemaal goed, want hij bleek nog vochtig te zijn aan de binnen kant dus kreeg ik alleen maar waterdamp. Maar de tweede keer toen werd alle wiet aan de onder kant ( tegen het glas aan) helemaal zwart en meer niet. Maar nu wou ik dus weten of dit gewoon de nadelen zijn van een gloeilamp of doe ik iets verkeerd?
\\groeten moker
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met een gloeilamp zelf gefabriceerd of met de smoking bubble ed moet je de vlam er onder houden en dan de lamp een klein beetje heen en weer schudden.

Het is idd de kunst het niet zwart te laten worden, want dan ben je dus gewoon aan het roken ipv het vaporizen...

Persoonlijk vind ik het niet echt goed werken, zeker niet als je al eens een echte vaporizer geprobeerd hebt...
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#18
bedankt, ik denk dat het zo wel zou moeten lukken ja (helaas heb ik met wiet net op gerookt :stoned: , even wachten dus maar). Maar ik geloof graag dat een echte stukken beter is maar die zijn mij iets aan de dure kant zeg maar :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."