Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoudejaar gent !!!!

oudejaar gent !!!!

18 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
vorig jaar geweest na een stillegging door de flikken van een goa, dus daar naartoe geweest.. veel te druk! ga er dit jaar niet terug dus
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Get ready for Bug Klinik's anual raveblast into the future..

!! RAVE !! RAVE !! RAVE !! RAVE !!

BUG KLINIK'S NYE EXTRAVAGANZA

ROOM 1 : D'n'B / DARKSTEP / BREAKCORE / HARDCORE

I:gor (Deathchant, Pandemonium, Strike, POL) live
Dj Hidden (Ad Noiseam, Killing Sheep, Genosha, NL)
Eiterherd (Widerstand.org, Austria) live
Xanopticon (Hymen, Peace-off, TaCo, USA) live
Raxyor (Rancoros, Berzerk Products, USA) live
Dj X&trick (Bug Klinik, Pandemonium, SuburbanTrash)
Skull (Mindsaw Rec, Aural Carnage, Liege) live
Droon (Breakcore gives me wood) live
D-Fens vs X-r8ed (Noisy Bastards)
DcDent vs Dirtfurst vs Einzelgenger (Corrosion)
K-os (Bug Klinik)
Sicktronick (I&I Relations)

ROOM 2: IDM / ACID / RAVE / (RAGGA)JUNGLE


Syntheme (Planet Mu, Wémè, UK) live
The Doubtful Guest (Planet Mu, USA) live
Koolmorf Widesen (ANoise, Eves, Italy) live
Lady Lite (Dedkob)
Nibis (Tritonal Argument)
Val (Subversivesounds.be)
W-sap (cyclone records)
O for Odetta (Toyfabric) live
Störungstelle vs Gesmoyer (Toyfabric) live
Bug Klinik's Happy Nye Soundsystem

ROOM 3: DUB / DUBSTEP / ELECTRONICA

Billy B vs Subception (We Eat Babies)
Diathroda (Toyfabric, I&I Relations)
Monorf vs Circumflex (Bug Klinik)
I&I Vibes (I&I Relations)


INFO:
www.bugklinik.com

myspace.com/igoradapter
myspace.com/dj_hidden
myspace.com/eiterherd
myspace.com/xanopticon
myspace.com/syntheme
myspace.com/thedoubtfulguest
myspace.com/koolmorfwidesen
myspace.com/raxxyor
myspace.com/koolmorfwidesen
myspace.com/xntrick
myspace.com/djladylite


31.12.07 @ RECTOR / STEEGSKE GENT

Visuals / Merchandise / Herbal World Corner

Rector & Steegkse will be connected with each other (garantueed)
and airco has been installed in BOTH venues....
It's time to give the ladies a chance: 4 female live acts in room 2
Bug Klinik's Nye specials:
- Get dressed up and receive a free drink
- Free giveaways
- Toys & Decoration

10€ das niet veel
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
de rector en het steegske zijn toch 2 redelijk kleine zalen?
als ik mij niet vergis cantussen we some in het steegske en kunnen we daar net binnen met 30 man :confused:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmja der kan wel veel volk binnen oor, je hebt 3 zalen dus....
kben er al redelijk veel geweest en de sfeer is er altijd cv niet zoals al die andere cafes in de overpoort met al die snobs .....
h
he_broLid
01-01-2024, 00:00
#5
is er daar een leeftijdsgrens wnt kben namelijk 17 jaar oud
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#6
fuuuuuck zo aanwezig, kga wel eerst na labs in de voskeslaan kom daarna wel af :grin:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#7
u geraakt zeker binnen jongeman :) zolang ge maat betaalt e; ma kga toch zien dak gratis binne geraak ze :grin:

Grtz
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga naar thelab SKC zien maar misschien dat ik erna nog afkom
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
aan het soort feest te zien denk ik datk es ga langskomen om wat voorraad in te slaan :tongueout:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha khoop toch iemand van julie te ontmoeten :)
en je weet wat ze zeggen e, hoe meer zielen hoe meer vreugde en hoe meer dope ^^ :hearteyes:
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Talec zei:
ma kga toch zien dak gratis binne geraak ze :grin:

Grtz
Klik om te vergroten...

Ah, gij bent ZO ene.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het zal dit feestje dus worden, aangezien thelab is verplaatst :)

(als ik al in Gent geraak tenminste)
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
tga wel vette party worden oor :)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mja nu dat thelab is verplaatst, zal der wel een pak volk meer naar dees feesje komen he
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou suupr graag naar skc en wasp&d-convictgaan zien naar the lab, maarja sint amandsberg:confused: dus het zal dit feesje maar worde..zijn er ergens tickets te verkrijge of is het enkel aan de kassa?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#16
geen presale
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#17
en tege welk uur zouje dan best aanwezig zijn zo dat ge nog binne kunt?
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#18
twas beestig goe!!ben nu nog steeds moe, het zal een paar daagjes uitrusten worden..kijk al uit naar de volgende rave!!
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
vorig jaar geweest na een stillegging door de flikken van een goa, dus daar naartoe geweest.. veel te druk! ga er dit jaar niet terug dus
Klik om te vergroten...

wij hebben ons toch ook geamuseerd e jelle
haha ben er nog altijd ni goe van :)


:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."