Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou dit zo vroeg mogelijk overleggen met de anesthesist. Het is een bestje asociaal om daar mee te wachten tot vlak voor de operatie. Wellicht betekent het dat je operatie uitgesteld moet worden, en dan is het wel zo prettig als daar in de planning rekening mee kan worden gehouden. Scheelt weer voor de wachtlijsten."
"In je rectum is het nooit droog. Just saying."
"GekkeHenkie0169 zei: Er zit namelijk best wat haast achter omdat mijn bot al 3.5 week gebroken is en weggezakt maar ook dit moet ik dan vragen aan de anesthesist wat meer risico’s heeft Klik om te vergroten... En, dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel bedacht, als je wacht op een operatie en je maakt je zorgen over de toestand van je borbreuk dan kun je maar beter even van de zooi afblijven."
"“Hebben jullie weleens NEP geprobeerd?” oh nee, sorry"
"Het kan ook met de snelheid van opname te maken hebben. Bij roken/vapen heb je een vele malen snellere opname van werkzame stoffen in je bloed dan via de maag."
"Welk leger?"
"WIE WIL WADDINXVEEN?"
"Onder in de mayo emmer."
"even een kijkje nemen: https://www.bol.com/nl/nl/p/endosco...h=nozLNyUe9hMGLLxqPuBFzw.2_14.19.ProductTitle"
"Doe me een lol en markeer die spray goed en berg hem goed weg als er nog wat in zit. Onverwacht stims snuiven als je verkouden bent is niet leuk."