Al veel topics over het luisteren van muziek en tips over de beste muziek bij een (type) drug. Maar wat gebruiken jullie als je zelf muziek maakt? En versxhilt dat nog bij wat je speelt, en of je dat alleen doet of met een bandje?
De muziek die je maakt bepaald de koers die je neemt in je reis... het beïnvloed de visuals en de staten van ´zijn´. Best fenomenaal.
Ik heb de Roland TB-3, Roland TR-8, Roland VT-3 en een Roland GAIA SH-01. Perfect op elkaar afgestemd , helemaal in syncLeuk topic inderdaad!
Ik heb vandaag een Roland TB-03 in ontvangst genomen, mijn eerste "stand-alone" geluidsfrequentiegenerator!
Kijk, dat is een gezonde verslaving! Heb ik ook, het is gezond voor je mentale welzijn en creativiteit. Ik heb ze al een 7 jaar in mijn bezit denk ik. Het is misschien een wat dure aankoop in begin, maar dat is éénmalig... erna heb je een super interessante hobby voor de rest van je leven.Het enige nadeel: Ik heb een nieuwe verslaving... Het gaat me gewoon niet lukken om deze week geen TR-06 te bestellen...
Muziek maken schijnt toch het beste te gaan als je nuchter bent. Dat talent wordt echt niet beter door drugs. Nina Simone was 99% van de tijd onder invloed van heroine, maar alleen als ze haar zover kregen om eens een keertje nuchter op te treden, pas dan zag en hoorde je de genie.
Vaak gebruiken ze drugs in de muziek industrie om door te kunnen gaan, maar de creativiteit komt van henzelf, de drugs maakt ze echt niet beter.
. Maar je statement klopt voor het grootste deel dus van geen kanten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."