Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 ste keer mckennaii paddo's kweken

1 ste keer mckennaii paddo's kweken

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MartijnRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Dit is mijn eerste keer paddo's kweken maar ik vind ze er maar vreemd uit zien.
Is dit goed gegaan of is deze kweek mislukt?

Gr martijn 20240216_152248.jpg20240216_152300.jpg20240216_215813.jpg20240216_215809.jpg20240216_152244.jpg20240216_152248.jpg20240216_152248.jpg20240216_152248.jpg
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#2
MartijnR zei:
Schimmel is toch zwart?
Klik om te vergroten...
Sorry was een foute grap. Je paddo's zijn ook schimmels
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar zoiets is mij nooit overkomen. Maar damn, wat zien sommige van die paddenstoelen er misvormd uit! :flushed: Ik zou aanraden ze niet te eten.

Denk dat het een combinatie van oorzaken zullen zijn als pech met de batch, niet ideale omstandigheden, mogelijke besmetting, etc.

Hoop dat het de volgende keer beter gaat! Thuis paddo's kweken is een groot privilege.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze lijken wel verschimmeld
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Altijd proberen. Wie weet heb je per ongeluk een variant gekweekt die de wereld zal veranderen!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#6
komt wel vaker voor volgens mij, ik zou ze er niet om weggooien
M
MartijnRLid
01-01-2024, 00:00
#7
henkie2 zei:
Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar zoiets is mij nooit overkomen. Maar damn, wat zien sommige van die paddenstoelen er misvormd uit! :flushed: Ik zou aanraden ze niet te eten.

Denk dat het een combinatie van oorzaken zullen zijn als pech met de batch, niet ideale omstandigheden, mogelijke besmetting, etc.

Hoop dat het de volgende keer beter gaat! Thuis paddo's kweken is een groot privilege.
Klik om te vergroten...
De eerste week was denk ik de temperatuur niet goed. Kan dat het zijn? Was 16 uur per dag rond de 17 graden en de overige 8 uur waren ze 25 graden.

Heb een warmte mat eronder gedaan na 5 dagen en toen was de temperatuur steeds tussen de 22 en de 27 graden.

Maar deze kan je nog eten of zou je ze weg gooien?
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Behoorlijk bizarre vervormingen, nog nooit zo gezien. Maar geen tekenen van bederf dus ik denk wel gewoon eetbaar.
M
MartijnRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeebats zei:
Ze lijken wel verschimmeld
Klik om te vergroten...
Schimmel is toch zwart?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kvind ze er wel cool uitzien 😎
Probeer ze gewoon en deel met ons het reportje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."