#1
Ik heb de laatste tijd echt een heel raar drukkend gevoel achter en boven in m'n hoofd. Het doet geen pijn, het is meer het gevoel alsof mijn hoofd ieder moment wilt ontploffen dmv dat die zometeen in 2 delen word gesplitst. Het kan dus nooit een voorholteontsteking zijn ofzo. Ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben en dat misschien door drug gebruik kan komen? Ik heb de afgelopen periode redelijk veel gebruikt en verschillende dingen door elkaar, maar met het gebruik zelf voel ik het niet. Als ik loop ook niet, alleen als ik zit of lig.