Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Onderzoek: blowen heeft GEEN negatieve invloed op rijged Ik denk dat dat per persoon verschilt."
"Ik heb maar 1x visuals gehad wat echt een hele bijzondere ervaring was, al vond ik de ogen en gezicht van mijn vriend toen heel eng. Hij had schele ogen, soms helemaal wit of ze vielen dicht (dat vond ik echt heeeel eng) en zijn gezicht zag er uit alsof die helemaal verbrand was, allemaal littekens."
"haha"
"Ik heb ooit een keer lachtruffels geprobeerd, (dat is ook het enige wat ik bij de smartshop heb gekocht) en had toen een half bakje op (werd me aangeraden als beginner) en voelde er helemaal niks van. En het was nog duur ook, tering zooi."
"Ik heb de laatste tijd echt een heel raar drukkend gevoel achter en boven in m'n hoofd. Het doet geen pijn, het is meer het gevoel alsof mijn hoofd ieder moment wilt ontploffen dmv dat die zometeen in 2 delen word gesplitst. Het kan dus nooit een voorholteontsteking zijn ofzo. Ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben en dat misschien door drug gebruik kan komen? Ik heb de afgelopen periode redelijk veel gebruikt en verschillende dingen door elkaar, maar met het gebruik zelf voel ik het niet. Als ik loop ook niet, alleen als ik zit of lig."
"Flameon zei: Kan ook op spanning duiden Klik om te vergroten... Ja dat word dan spanningshoofdpijn genoemd toch? Maar het doet echt geen pijn, heb ook geen hoofdpijn gehad en ben nou ook niet altijd gespannen."
"Petrovic zei: Natterman hoesdrank. Hier zit codeine in wat een lichte opiaat is. Gewoon in de drogist tekoop. Klik om te vergroten... Je hebt ook paracetamol met codeïne, heeft dat ook een opiatisch effect?"
"cobhc zei: Sowieso hoor je altijd dat energy drink slecht is, terwijl dat bullshit is tenzij je meer dan 5 blikjes per dag drinkt. De werking valt ook vies tegen, ik dronk 8 blikjes per dag en na een tijdje merk je er niks meer van alleen dat je lichaam zich slecht voelt zonder Klik om te vergroten... Klopt inderdaad ja, op den duur voelt je lijf heel kut."
"Drugs maakt tijdelijk gelukkig, maar op langer termijn alleen maar ongelukkig."
"Wie gaat daar heen of is daar weleens geweest? Ik ga er dit jaar voor het eerst heen, voor mij is het ook voor het eerst dat ik naar een echt 'feest' ga. Wat kan ik verwachten? Moet ik rekening houden met een bepaalde dresscode etc?"