Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds afgelopen woensdag vrij spontaan gestopt. Onder het mom van 'tot het einde van de maand eigenlijk geen geld meer voor sigaretten', nou, dan stop ik maar. Totaal geen problemen mee eigenlijk. Heb tien jaar gerookt ongeveer, vorig jaar al een half jaar gestopt, maar toen weer stomstom begonnen, en nu na een half jaar weer roken is het tijd er een punt achter te zetten. Als het zo makkelijk blijft dan voorzie ik niets dan gemak"
"Tijdens een behoorlijke paddotrip heb ik laatst een nuchtere (!) goede vriend voelen slikken. Vrij bizar."
"Re: Zijn er planten in het dagdagelijkse leven die je kund s ik hoop niet dat er planten zijn die mijn cunt smore? dat riekt (!) namelijk naar onguurheid, overspel en verdriet. lallen"
"Hier is het - geloof ik - 15 euro per portie, ongeacht soort?"
"Tijdens het trippen is het geen goed idee. Mijn ervaring hiermee is: je maakt je trip 'minder mee' omdat je ondertussen ook aangeschoten/zat raakt en kunt je achteraf er minder van herinneren. Na afloop kan, maar dit heeft ook effecten als het minder intens herinneren van de ervaring en je zogenaamde afterglow de mist insturen."
"Ah oke . Mooi dat het aansloeg!"
"Google anders even naar het Leudal bos. Zeer de moeite waard. Verder: de Meijnweg achter Roermond."
"Een goede vriend van me heeft dit diverse malen gedaan. Eerst coke en dan eindigen met Salvia. Hij vindt dit een prima combinatie (al gebruikt hij inmiddels bijna geen coke meer). Het effect zou beter aanslaan, intenser zijn en langer aanhouden. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen."
"Hij vond dat je de crash 'vermeed' omdat je hem omzet in een space"
"Re: Topic voor degenen die momenteel aan het stoppen zijn... *Is blij voor Marla en doet (gemeend!) applaus* Wat een mooie beslissing om de hulpverlendende kant op te gaan (SPW-4). Heel voldoeninggevend kan ik uit ervaring vertellen (oke, pas één jaartje bezig voor maatschappelijk werker, maar toch). Thumbs up!"