#1
Gewoon goeie/sterke pillen ![:wink:]()


Wazig iddonderbroek zei:haha ja mischien wel :P but serieus gewoon met mn overleden oma gesprekken gevoerd over bepaalde problemen en shit.... heeel raar![]()
Maar heb je het idee dat t achteraf gezien toch een mooie ervaring was om die gesprekken te hebben? :P Voordeel bij een nadeel zeg maar?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."