Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsacceptatie van de dood

acceptatie van de dood

21 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon goeie/sterke pillen :wink:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#2
gister was het weer zo ver, lekker in bed weg spacen maar dit keer voor het eerst maar 2 pilletjes, wou even lekker hard gaan nou dat ben ik gegaan het begon rustig lekkere rush maar toen... was er inneens een klap ik lag rare beweginen te maken en smsen ging niet meer zag het beeldscherm niet meer hevige hallucinaties todat er een moment van rust kwam en alles goed was ik kon maar 1 ding zeggen en dat was ''oke het is goed'' ik heb toen gewoon gedact ja als ik nu ineens ophou met leven ( wat ikn iet van plan ben ) zou ik t niet erg vinden ofzo en toen had ik inneens contact met een aantal overleden dierbaren van mij waar ik ook gewoon gesprekken mee kon voeren... daarna ging alles langzaam weer over wat is er nou gebeurd dan? komt dit gewoon door de 2 pillen of wat?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Epeleptische aanval?
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
of je hebt rommell in huis gehaald of master pillen...

had ze laten testen wist je het, welke waren het?

laterssss
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat verklaart de hallucinaties enzo niet, die rare bewegingen hoeveen geen epeleptische aanval te zijn, dat merk je gelijk wel denk k
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#6
geen eppelepsi, zit niet in de familie ook geen ervaring mee, nee geen kutpillen nooit laten testen but always ging ik er lekker op maar dit keer nam ik er 2.... weet niet wat me overkwam
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#7
die beweginen waren ook niet ''onnatuurlijk'' ben wel gewent van x dat iker leuk op kan gaan dansen maar krieoelen in mijn bed op de maat van de muziek helemaal wegsmelten met alles en echt hevig maar dan ook echt hevig hallucineren anders dan lsd, meer chaos zeg maar
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vandaar dus dat hardlopers zijn doodlopers! :beer:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha ja mischien wel :P but serieus gewoon met mn overleden oma gesprekken gevoerd over bepaalde problemen en shit.... heeel raar :stoned:
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
onderbroek zei:
haha ja mischien wel :P but serieus gewoon met mn overleden oma gesprekken gevoerd over bepaalde problemen en shit.... heeel raar :stoned:
Klik om te vergroten...
Wazig idd :rolleyes: Maar heb je het idee dat t achteraf gezien toch een mooie ervaring was om die gesprekken te hebben? :P Voordeel bij een nadeel zeg maar? :wink:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha ja, klopt maar toch iemand van jullie uberhaupt een in de buurt komende ervaring gehad?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
lol niet op xtc iig, klinkt meer als een psychedelische ervaring, hoewel mdma in principe wel licht psychedelisch is...

Op lsd of paddo's whatever vind ik dit soort verhalen niet heel gek, misschien moet je die dingen eens gaan uitchecken! :wink:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#13
naja t is in elk geval gruwlijk nooit gedacht op x harder te kunnen gaan dan paddos of lsd
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#14
done that, inderdaad psychidelic ervaring leek het heel veel op maar wat ik er dus zo raar aan vond is dat op de xtc was en gewoon 2 pillen waar ik grote vooraad van heb en waar ik anders gewoon nice op ga zo ineens zo een ervaring, niet erg ofzo juist gruwlijk maar ik vroeg me af of jullie dit ooit hebben mee gemaakt dus.... echt gare zooi :openmouth: :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb mijn eerste keer xtc, wat erg heftig was, wel gesprekken gevoerd met drie mensen in mijn kamer. Ik kende ze verder niet en later bleek het een kast, een bureaulamp, en een hanglamp te zijn die nogal vervormd waren tijdens de trip :mrgreen:

Maar ik herken t wel dat ik gesprekken voerde over mijn leven, en ook echt antwoorden kreeg waar ik later nog iets aan heb gehad. :wave:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het vaak bij redelijk grote hoeveelheden MDMA. Thuis in bed liggen maar denken dat je voor een café ligt en brommers rond je hoort rijden, denken dat je in de auto van je beste kameraad zit en dan achter je kijken om je hoofdkussen te zien liggen, hardop gesprekken voeren met vrienden die rode, gloeiende ogen hebben en op de rand van je bed zitten, en die plots verdwijnen als je je realiseert dat ze er niet kunnen zijn op dat uur, met gesloten ogen dansende negers in geruite zwart-witte pakjes zien dansen met wandelstokken en hoge hoeden als de cd gewisselt word en de radio even aangaat met een R&B liedje, ...

Volgens mij komt dit doordat je lichaam uitgeput is en wil slapen, maar de pil je wakker houd (mogelijk zit er wat speed in), en dat je hersenen DMT verbindingen forceren. Of je begint psychotisch te worden. Of je had te veel MDMA binnen en je lichaam heeft er genoeg MDA van gemaakt om echt lijkende hallucinaties te hebben.

Anyway, I'm loving it :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
rare bewegingen als in?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt bijna als een bijna dood ervaring :grin:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand had ook eerst een pil van me gekregen 140 mg.
Eerste keer was het,en die dacht dus ook dat ie een overleden iemand zag en praatte ermee (iemand die 3 weken geleden was overleden)

''hij is hier'' zei die etc.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik herken wel dat ik na iets teveel pillen hele gesprekken heb gevoerd met mensen die er niet waren; niet per se overleden mensen. Dit waren gewoon dikke hallucinaties, maar wel levensecht. Misschien had je dit ook?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."