Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. waarom wordt GHB vloeibare XTC genoemd? ik heb het beide weleens gebruikt, maar vind het niet hetzelfde effect hebben."
"Skyline zei: Veel mensen weten heel weinig over GHB af. Dat is volgens mij de enige reden dat GHB potentieel gevaarlijk is. GHB is ONGEVAARLIJK onder enkele voorwaarden: -Je combineert NIET met alcohol -Je weet precies wat de concentratie in je flesje is, en; -Je weet hoeveel je lichaam aankan (en dus je beting met lage doseringen) (je bent er niet allergisch voor) (en je drinkt niet ontzettend veel water) En welke dosering veel of weinig is, kun je op talloze sites op internet vinden. Als iemand vind dat GHB nog steeds gevaarlijk is, ook als je je aan die regels houd, maak mij aub wijzer Klik om te vergroten... de zin "je weet hoeveel je lichaam aankan" vind ik een beetje vreemd. als je het voor het eerst doet weet je dat niet en de dosis is voor iedereen verschillend. en wat bedoel je met niet teveel water drinken? als ik drugs opheb drink ik liters water. waarom is dat slecht?"
"fneawognfkgln zei: Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier... Klik om te vergroten... dat noem ik nou een goeie tip"
"xtc is gewoon een aanslag op je maag. ik wordt ook altijd misselijk als een pil begint te werken"
"wiet telen is een strafbaar feit. de verdiensten zijn groot de risico's ook. ik vind het niet meer dan logisch dat ze uit haar huis gezet is. er werd ook illegaal stroom afgetapt, buiten dat dat gewoon jatten is brengt het ook gevaarlijke situaties met zich mee, zoals brandgevaar. misschien is het handig voor je vriendin om eerst na te denken voordat ze dingen doet ipv achteraf klagen"
"heb je last van geheugenverlies? http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=564"
"wiet/hasj alcohol nicotine cafeine paddo's lachgas 2cb ghb xtc ephedra coke speed?? (ik heb een keer xtc pillen genomen, maar ik denk achteraf dat het speedpillen zijn geweest. heb nog nooit genoven) het meeste was alleen uitproberen. bijv. coke en alcohol bevielen mij totaal niet. paddo's was leuk, maar ik ga het niet meer doen. hasj/weed gebruik ik dagelijks net als nicotine ik heb al meer dan een jaar geen harddrugs meer gebruikt, maar deze zomer ga ik wel weer een pilletje slikken. xtc is gewoon zo leuk!!!"
"ik vind benzo's ook heel erg riskant. ik werk in de psychiatrie dus ik zie hoe mensen er van worden. ik ken iemand die is klein en dun en slikt 200 mg oxazepam per dag en het werkt nog niet goed, je hebt steeds meer nodig"
"ik ben 23 mijn vriend 24 en we gebruiken weleens samen xtc of ghb. het is vooral ook heel relaxt, de hele nacht door met tussenposen. ff tussendoor een jointje roken en muziek luisteren"
"ik ken iemand die z'n examen op speed heeft geleerd (HBO scheikunde nota bene :P ) maar dat kan alleen als je een ijzeren dicipline hebt. hij heeft een heeeel klein beetje speed in z'n koffie gedaan. als je teveel neemt blijft het niet goed hagen denk ik"