is het niet tamelijk chillend dat je de tijd helemaal kwijtraakt.... wie heeft er nog mooie verhaaltjes over???
#2
het is heeeeel erg chill als de tijd anders vooruit gaat
toen ik paddo's op had leek het alsof ik al uuuurren aan het wandelen was maar eigenlijk was ik nog maar een half uurtje bezig, de tijd kroop vooruit
maar plotseling ging de tijd veel sneller en was het ineens 3 uur verder
#3
we zaten in het bos vet donker daar dacht dat het echt al wel rond een uur of 1 was was het nog maar 10 uur
#4
ik heb ook wel eens kilometers gewandeld en uitgebreide gesprekken met 10 verschillende mensen gevoerd in 10 minuten
en in een badtrip staat de tijd ook stil...erg vervelend
#5
Het is weleens een trip lang tien over drie gebleven...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.