Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel of geen goede ketamine?

Wel of geen goede ketamine?

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met een maand zou het wel weg moeten zijn ja.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerst testen, dan zeuren. Meerdere keren per week gebruiken levert sowieso tolerantie op. En dan heb je nog S en R ketamine, maar doe eerst maar laten testen.
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik nieuw hier als lid op het forum, en ga gelijk met de deur in huis vallen haha :sunglasses: ..
Ik doe regelmatig keta en sos(meerdere keren per week), maar nu heb ik een vraag..

Ik heb nu keta en die ziet er echt uit als hele fijne kristalletjes, maar als ik daar echt dikke lijnen van leg, wordt ik echt niet zo super vaag of wat dan ook. Ik voel me meer wankelig en sloom maar ga echt geen rare dingen zien of voelen. Dit is toch raar, want echte goede ket bestaat uit kristallen, naar mijn weten. Ligt dan aan dat ik een soort tolerantie heb opgebouwd of wat dan? Zo ja, dit is raar want paar weken terug had ik andere keta en daar werd ik wel waus van.

*zucht zucht, kom maar op..ben ik een keta-junkie .. :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
je moet de keta kristallen crushen zodat er fijn poeder ontstaat, heb je minder nodig en word het beter opgenomen.
tevens zoals hierboven word gezegd door exceptional insight.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yep, en hoe de kristallen eruit zien kun je ook niet de kwaliteit aan bepalen. (je kent het wel he die mensen die geen ket snuiven die eruit ziet als suiker, alleen maar staafjes)
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, daar hebben jullie wel gelijk in, als ik het echt zeker wil weten moet ik het laten testen. Maar het zit gewoon zo, dat ik te lui ben om te laten testen, en het meestal al snel op is daarom. Daarom dacht ik door wat profesionele expertises te vragen hier op dit geweldige forum, dat ik wat meer zekerheid zou hebben maar schijn bedriegd haha..
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zelfs de meest doorgewinterde ketajunk kan je niet vertellen of je goed spul hebt zonder het in handen (of de neus/aders) te hebben :)
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Georgie J. zei:
Ik doe regelmatig keta en sos(meerdere keren per week)
(...)
Ligt dan aan dat ik een soort tolerantie heb opgebouwd of wat dan?
Klik om te vergroten...
Het zal zeker meespelen, tolerantie treedt heel snel op bij keta, zeker als je meerdere malen per week gebruikt.
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou ik die tolerantie snel kwijt zijn, als ik een maandje of zo het niet doet, want anders blijft het zonde van mijn geld als ik er zo weinig van voel en ik heel veel moe pakken..
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik probeer meestal 2 maanden, dan is de tolerantie wel helemaal verdwenen denk ik.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
taurine is ook staaf achtig ...

de ideale nep keta dus ...
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
taurine is ook staaf achtig ...

de ideale nep keta dus ...
Klik om te vergroten...
dat is toch wat in red bull zit om je het stimulerend gevoel te geven?
afin, heb geen ervaring met ketamine maar lijkt me toch dat je het snel zou doorhebben moest het gewoon wat actief bestanddeel zijn van red bull dat je binnenkrijgt ipv keta

Georgie J. zei:
ja, daar hebben jullie wel gelijk in, als ik het echt zeker wil weten moet ik het laten testen. Maar het zit gewoon zo, dat ik te lui ben om te laten testen, en het meestal al snel op is daarom.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of je in Nederland of in België woont maar als je in Nederland woont besef dan maar hoeveel geluk jullie daar hebben en profiteer ervan! Moesten er in België testcentrums zijn zou ik nooit te lui zijn om alle drugs die ik probeer te laten testen
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#13
geekos zei:
Ik weet niet of je in Nederland of in België woont maar als je in Nederland woont besef dan maar hoeveel geluk jullie daar hebben en profiteer ervan! Moesten er in België testcentrums zijn zou ik nooit te lui zijn om alle drugs die ik probeer te laten testen
Klik om te vergroten...

right on

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."