#1
Met een maand zou het wel weg moeten zijn ja.
Het zal zeker meespelen, tolerantie treedt heel snel op bij keta, zeker als je meerdere malen per week gebruikt.Georgie J. zei:Ik doe regelmatig keta en sos(meerdere keren per week)
(...)
Ligt dan aan dat ik een soort tolerantie heb opgebouwd of wat dan?
dat is toch wat in red bull zit om je het stimulerend gevoel te geven?lysergine25 zei:taurine is ook staaf achtig ...
de ideale nep keta dus ...
Ik weet niet of je in Nederland of in België woont maar als je in Nederland woont besef dan maar hoeveel geluk jullie daar hebben en profiteer ervan! Moesten er in België testcentrums zijn zou ik nooit te lui zijn om alle drugs die ik probeer te laten testenGeorgie J. zei:ja, daar hebben jullie wel gelijk in, als ik het echt zeker wil weten moet ik het laten testen. Maar het zit gewoon zo, dat ik te lui ben om te laten testen, en het meestal al snel op is daarom.
geekos zei:Ik weet niet of je in Nederland of in België woont maar als je in Nederland woont besef dan maar hoeveel geluk jullie daar hebben en profiteer ervan! Moesten er in België testcentrums zijn zou ik nooit te lui zijn om alle drugs die ik probeer te laten testen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."