#1
hallo
ik heb een flesje ketamine van het merk anesketin kunnen bemachtigen, een vriend van me heeft het van de dierenarts. Nu vraag ik me af, wat is de beste manier om het uit te koken? of verdampen?
iemand die hier meer ervaring mee heeft?
Heejzer
ik heb een flesje ketamine van het merk anesketin kunnen bemachtigen, een vriend van me heeft het van de dierenarts. Nu vraag ik me af, wat is de beste manier om het uit te koken? of verdampen?
iemand die hier meer ervaring mee heeft?
Heejzer
