Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibare keta uitkoken?

vloeibare keta uitkoken?

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo

ik heb een flesje ketamine van het merk anesketin kunnen bemachtigen, een vriend van me heeft het van de dierenarts. Nu vraag ik me af, wat is de beste manier om het uit te koken? of verdampen?

iemand die hier meer ervaring mee heeft?

Heejzer :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
De ampul legen in een glazen kommetje. Vervolgens word hier het kommetje op het metalen omhulsel van een bureaulamp gelegd, met de gloeilamp een paar centimeter onder het kommetje. Zo word het verhit en verdampt het water. Je kan dit overigens ook op het fornuis doen, in een pannetje oid, als je geen geschikte lamp hebt. Een lamp is wel handig omdat het kommetje dan niet snel te heet word, en hoe langer het verdampen duurt hoe beter, in mijn ervaring.

Succes.
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok bedankt, ik heb het nu net klaargemaakt nu alleen nog maar wachten
enig idee hoelang het zou duren?
ik laat wel iets weten hoe het is afgelopen
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het boven een gloeilamp hebt staan duurt het meestal zo'n 1,5 tot 2 uur.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken ook iemand die dat gewoon in een pannetje op het gasfornuis doet, 2 minuten klaar. Lijkt mij prima te werken.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Ik ken ook iemand die dat gewoon in een pannetje op het gasfornuis doet, 2 minuten klaar. Lijkt mij prima te werken.
Klik om te vergroten...

Heb je het naderhand alleens gewogen en vergeleken met wat je zou moeten hebben, als je het namelijk te sterk afkookt heb je kans dat je product mee de lucht in vliegt en das niet de bedeoling.

Ik zou het gewoon op een laag pitje op het fornuis zetten en er mischien nog een ventilator opzetten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."