30 gr maar ik persoonlijk vind ik dat net iets te weinig. 40gr is vr mij een goede portie
#2
Weet iemand toevallig wat de smartshop portie was van deze lieverdjes? Ik dacht iets van een 20-25 gram, maar ik weet het niet zeker.
#3
Was het niet 30 gram net als de mexicaantjes? Ik weet dat die mexicaantjes 30 gram waren en de hawaiaanse 15 gram bij de smartshop. Ik heb de equadoriaanse weleens gehaald bij de smartshop en volgens mij was het qua hoeveelheid evenveel als de mexicaantjes, maar was het effect ervan iets sterker.
Ik weet het alleen niet helemaal zeker. Het was in ieder geval tussen de 20 en 30 gram.
#4
Het hangt ook af van de smartshop denk ik want. Ik ging altijd naar 't Locomotiefke in Terneuzen omdat dat het dichtst bij de deur was en daar waren hawaiianen 10gram. Ik dacht dat het minder was dan de mexicanen..
Want als ik mij goed kan herinneren waren golden teachers en colombianen ook minder dan mexicanen.
#5
Zit met 27gram in mn hoofd, maar dat klinkt ook wat wazig,
had iig altijd paddo's met 'Procare' label..
Ik weet daarvan iig zeker dat de mexicaanse 30gram bakjes waren.
#6
ik dacht dat het 30gr was, zoals de meeste buite de hawaiaantjes.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.