Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was niet geil tot ik op deze topic kwam en mijn gedachten weer op hol sloegen DAMN tis echt te lang geleden..."
"ik weet niet echt of dit door lsd is of niet maar een paar maand na mijn eerste trip ben ik inderdaad meer beginnen dromen, ik kan mijn dromen beter herinneren en af en toe heb ik ook een lucide droom. Voor mijn 1ste trip rookte ik ook wel veel meer weed en ik smoor niet meer voor ik ga slapen, dit zal er ook wel veel mee te maken hebben.."
"haha een film over rondzwervende hero addicts. Ik werk op een adviescentrum voor jongeren. Je kan er info krijgen over vanalles, dus ook over drugs... Ik vroeg me af wat erin stond dus ik heb er wat doorgebladerd. Wat me opviel was dat de meeste info over de drugs zoals speed, coke, pillen, hero wel klopte en over paddos en lsd stond er dan weer een heleboel foute info. Uit dat foldertje bleek ook dat lsd een van de gevaarlijkste drugs is en ook veel slechter dan paddos. Maar ik ga niet tegen mijn collegas zeggen dat het niet klopt en zelfs een betere kan maken omdat ik het al heb genomen...."
"Ik had dit ook tijdens mijn eerste trips, maar dan alleen tijdens de trip. Vooral de druk en het kortademig zijn. Maar ik heb dit niet meer ervaren in het afgelopen half jaar. Hopelijk gaat het ook bij jou weer weg. Misschien is het gewoon slechte lsd?"
"Ik heb een voorraadje lsd ingekocht en zou er graag eens een paar laten testen maar ik weet nie echt waar ik dat zou moeten laten doen. Ik ben dus een belg en hier kan ik die niet laten testen. Kan er iemand me een adres geven van zon testlab aub?"
"hallo ik heb een flesje ketamine van het merk anesketin kunnen bemachtigen, een vriend van me heeft het van de dierenarts. Nu vraag ik me af, wat is de beste manier om het uit te koken? of verdampen? iemand die hier meer ervaring mee heeft? Heejzer"
"ok bedankt, ik heb het nu net klaargemaakt nu alleen nog maar wachten enig idee hoelang het zou duren? ik laat wel iets weten hoe het is afgelopen"
"geekos zei: Ik weet niet of je in Nederland of in België woont maar als je in Nederland woont besef dan maar hoeveel geluk jullie daar hebben en profiteer ervan! Moesten er in België testcentrums zijn zou ik nooit te lui zijn om alle drugs die ik probeer te laten testen Klik om te vergroten... right on"
"eerst en vooral mijn oprecht medeleven voor het verlies van je moeder(en ook de andere 2 vrouwen), ik heb dit zelf ook meegemaakt 7 jaar terug. voor de rest een prachtig report, leest goed en het geeft me zoals elk goed report zin om het ook eens te gaan doen maar net als Kees heb ik niet veel vrienden die geïnteresseerd zijn in het psychedelische..."
"Goed geschreven, het leest makkelijk en een leuk verhaal 2c-e heb ik nog nooit van gehoord. Hier in België is het waarschijnlijk nog moeilijker verkrijgbaar. Angramar Temenos zei: Na ong. twintig minuten een praatje te maken met de mensen die er zaten (die uiteraard niet wisten dat ik zat te trippen, waar ik me toch wat ongemakkelijk door voelde); Dat was op zich best gezellig, en m'n vader bood me wat te eten aan; Ik had om 6 uur niet gegeten (ik wou niet dat de 2c-e slechter werkte door m'n volle maag), en had tot toen niks gegeten. Ik rammelde eigenlijk. Klik om te vergroten... Zitten trippen met je vader erbij, als ik dat zou gedaan hebben had hij het zeker gemerkt"