Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je kan ook gewoon de vreemdeling doen scheelt je veel geld je gaat gewoon 20 minuten op je hand zitten en je dan aftrekken met je oogjes dicht en een beetje fantasie kom je al een heel eind"
"http://www.youtube.com/watch?v=zmmBwUUPVd8 zijn mischien wel de meest extreme gevallen. ma laat wel zien wat het zou kunnen doen."
"mexicaanse stekelpapaver is ook een intressante plant voor een opium extractie mischien wel een combi van de 2 hier kan je ze kopen http://www.onlinesmartshop.nl/mexicaans ... -1637.html"
"http://www.youtube.com/watch?v=y8rzVi4yEhQ 1 van de vele"
"de volcano vaporizer is toch wel de beste als je voor een verdamper zou willen gaan zelf heb ik er ook nog 1 staan doe er eigenlijk niks mee zou hem wel willen verkopen nieuw prijs zijn ze 340 euro zelf maar een maandje gebruikt moest stoppen met blowen voor me astma ma wou de wiet niet opgeven dus toen ma die volcano gekocht. ma toch ma besloten dat ik de wiet achter me laat. er zijn beteren dingen waar k me geld aan kan spenderen dus als iemand intresse heeft in een 2 de handse volcano vaporizer pm me maar dan wisselen we even msn uit ofzoiets."
"ik kom uit me werk spreek af met een jongen voor wat ketamine 4 fmp en hasj olie nog beetje wazig van het jointje en de biertjes op de werk denk ik een lijntje ketamine te bereiden ik weeg 120 milligram af op me net nieuwe weegschaal ik vind het een beetje vreemd want me ``KETAMINE`` ja tussen aanhalingstekens zitte harde brokjes tussen k vergruis ze met een pasje en bereid een heerlijk lijntje k deel hem door 2 1 voor elk neus gatje eerst me linkse k jas hem vol daarna gelijk me rechtse en k voel een ontiegelijk snijdende pijn in me neus op dat moment realiseer k me woow dit is geen keta gelijk schiet een topic door me hoofd van een jongen die 4 fmp had gesnoven en het reten veel zeer deed ik heb dus met me wazige kop een flinke lijn 4 fmp gesnoven en ik voel me reten reten fucking heerlijk goed zo strak zo helder zo rustig te gelijkertijd ik heb nog nooit speed gedaan ma heb gelezen dat dit net niet genoeg speed is en net niet genoeg dex dan komt er dus op neer dat die andere 2 middelen heerlijk zijn ma dit is tot nu voor mij lekker genoeg ik houd het hier bij wat een geweldig middel is dit ik raad het iedereen aan en dit topic gaat nergens over en is veels te lang ma ik moet het even kwijt terwijl me neus hevig aan het bloeden is op dit moment en me ouders beneden zitte en ik me god niet weet hoe k zo rete strak me huis uit gaat komen me avond kan niet meer stuk en morgen avond timewarp in rotterdam met me nieuwe grote vriend 4 fmp veel plezier vanavond allemaal space hem dood ik doe het zeker later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"ik ga der ook heen gaat iedereen met de trein of heb je jullie ook zon combi ticket busreis en entree"
"4000 betaal jij zoveel voor een kilo'tje lysergine"
"ik ben een jongen van 20 jaar en ik heb al vanaf een jaar of 12 problemen met slapen inslapen is geen probleem maar ik word na een uurtje of 2 altijd wakker en dan kan ik weer een half uurtje tot 3 kwartier slapen tot weer wakker te worden ik kom er al jaren jaarlijks voor bij de dokter met me klachten elke keer het zelfde bloed prikken en elke keer komt er niets uit de bloeduitslag en word er gezegt dat me slaap problemen door stress komen van de puberteit noem maar op voor mij is dit altijd bullshit geweest en heb ik gedacht dat er altijd meer achter zat nu ben ik vorige week bij de dokter geweest met de zelfde klachten bloedtest kwam niets uit en hij zegt dat ik oververmoeid ben omdat ik volgens hem gestrest of overspannen ben nu heeft die me 10 tabletjes nitrazepam voor geschreven en die heb k voor 6 dagen geslikt ik werd nog steeds elke nacht wakker alleen heel versufd en van de wereld dus voor mij is het duidelijk dat me slaap problemen niet door stress komen ma door iets anders ik ben gaan zoeken op internet ma werd er niet duidelijk van nu vond ik op een site dat slaap problemen ook door wiet kan worden veroorzaakt en ik ben verder gaan zoeken ma de ene site zegt dat het juist je slaapt bevorderd en goed zou werken tegen slapenloosheid en zegt de andere bron weer dat je juist slapeloosheid van wiet kan krijgen dus ik weet nu niet wat ik moet geloven nu snap k wel dat slaap verschillende fases heeft ma ik kan er geen link mee leggen wat wiet daar nu voor positieve of negatieve invloed op zou hebben ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen."
"maar dan zal een benzo als nitrazepam me toch zeker als een roosje laten slapen als me slaap problemen door iets geestelijks komt of ik nou wiet rook of niet"