#1
ik ben een jongen van 20 jaar en ik heb al vanaf een jaar of 12 problemen met slapen inslapen is geen probleem maar ik word na een uurtje of 2 altijd wakker en dan kan ik weer een half uurtje tot 3 kwartier slapen tot weer wakker te worden ik kom er al jaren jaarlijks voor bij de dokter met me klachten elke keer het zelfde bloed prikken en elke keer komt er niets uit de bloeduitslag en word er gezegt dat me slaap problemen door stress komen van de puberteit noem maar op voor mij is dit altijd bullshit geweest en heb ik gedacht dat er altijd meer achter zat nu ben ik vorige week bij de dokter geweest met de zelfde klachten bloedtest kwam niets uit en hij zegt dat ik oververmoeid ben omdat ik volgens hem gestrest of overspannen ben nu heeft die me 10 tabletjes nitrazepam voor geschreven en die heb k voor 6 dagen geslikt ik werd nog steeds elke nacht wakker alleen heel versufd en van de wereld dus voor mij is het duidelijk dat me slaap problemen niet door stress komen ma door iets anders ik ben gaan zoeken op internet ma werd er niet duidelijk van nu vond ik op een site dat slaap problemen ook door wiet kan worden veroorzaakt en ik ben verder gaan zoeken ma de ene site zegt dat het juist je slaapt bevorderd en goed zou werken tegen slapenloosheid en zegt de andere bron weer dat je juist slapeloosheid van wiet kan krijgen dus ik weet nu niet wat ik moet geloven nu snap k wel dat slaap verschillende fases heeft ma ik kan er geen link mee leggen wat wiet daar nu voor positieve of negatieve invloed op zou hebben ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.