#1
Gast, je had gelijk. 4-fmp IS bomming. De shit! Heerlijk is het. Aanrader voor iedereen die van partydrugs houd. Voor ietsie meer informatie kan je het topic bij drugs bekijken..
Type jij 100% perfect als je perongeluk 120mg 4fmp wegsnuift? :PIvoos zei:Leestekens aub? Zo lang kan ik m'n adem niet inhouden...
Goed punt, maar zo ver was ik zelfs niet geraakt in de tekstTrippyShit zei:Type jij 100% perfect als je perongeluk 120mg 4fmp wegsnuift? :PIvoos zei:Leestekens aub? Zo lang kan ik m'n adem niet inhouden...
Nou zo rustig kom je niet over...hasjkikker zei:ik voel me reten reten fucking heerlijk goed zo strak zo helder zo rustig te gelijkertijd
hasjkikker zei:ik houd het hier bij wat een geweldig middel is dit ik raad het iedereen aan en dit topic gaat nergens over en is veels te lang ma ik moet het even kwijt terwijl me neus hevig aan het bloeden is op dit moment en me ouders beneden zitte

Hoezo weet ik niet waar het over gaat? Als deze tripreport zoals jij zegt per ongeluk is gegaan, en het dus eigenlijk helemaal niet aan te raden is om die zooi weg te snuiven (in tegenstelling tot de reclame die hasjkikker maakt), waarom komt ie er dan niet even op terug maar laat ie dit tripreport dan gewoon staan?TrippyShit zei:Dus houd je bijdehante stomme opmerkingen maar gewoon bij je als je niet weet waar het over gaat..
hasjkikker zei:later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het brandende gevoel viel wel mee toch? Ook het citroen achtige na smaakje als het naar beneden druipt is niet verkeerd 

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."