Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFOUTJE BEDANKT!!!!!!!!!!!

FOUTJE BEDANKT!!!!!!!!!!!

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ivoos zei:
Leestekens aub? Zo lang kan ik m'n adem niet inhouden...
Klik om te vergroten...
Type jij 100% perfect als je perongeluk 120mg 4fmp wegsnuift? :P
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
TrippyShit zei:
Ivoos zei:
Leestekens aub? Zo lang kan ik m'n adem niet inhouden...
Klik om te vergroten...
Type jij 100% perfect als je perongeluk 120mg 4fmp wegsnuift? :P
Klik om te vergroten...
Goed punt, maar zo ver was ik zelfs niet geraakt in de tekst :tongueout:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben nou niet echt bepaald onder de indruk van dit tripreport en ben op de helft gestopt met lezen. Te onsamenhangend, chaotische schrijfstijl, sorry maar dit vind ik gewoon geen tripreport.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#4
hasjkikker zei:
ik voel me reten reten fucking heerlijk goed zo strak zo helder zo rustig te gelijkertijd
Klik om te vergroten...
Nou zo rustig kom je niet over...

hasjkikker zei:
ik houd het hier bij wat een geweldig middel is dit ik raad het iedereen aan en dit topic gaat nergens over en is veels te lang ma ik moet het even kwijt terwijl me neus hevig aan het bloeden is op dit moment en me ouders beneden zitte
Klik om te vergroten...

Lekker hoor, vooral zo doorgaan... :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er staat al helemaal in het begin dat hij zijn ketamine wou uittesten en perongeluk 120mg 4-fmp wegsnoof. Normaal zou hij dat zowiezo al niet snuiven (ik een vriend van me). Het was dus een foutje, anders zou hij toch niet zoiets korts posten wat niet echt op een tripreport lijkt. Dat doet ie om zn verhaal even te vertellen. Dus houd je bijdehante stomme opmerkingen maar gewoon bij je als je niet weet waar het over gaat..
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Dus houd je bijdehante stomme opmerkingen maar gewoon bij je als je niet weet waar het over gaat..
Klik om te vergroten...
Hoezo weet ik niet waar het over gaat? Als deze tripreport zoals jij zegt per ongeluk is gegaan, en het dus eigenlijk helemaal niet aan te raden is om die zooi weg te snuiven (in tegenstelling tot de reclame die hasjkikker maakt), waarom komt ie er dan niet even op terug maar laat ie dit tripreport dan gewoon staan?

Ik snap trouwens sowieso niet hoe je per ongeluk iets anders kan opsnuiven dan de bedoeling was... moet gelijk aan Pulp Fiction denken.

Laat de topic starter zelf maar eens reageren ipv je vriendje de hele tijd te verdedigen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hasjkikker zei:
later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

Ja graag, dan kun je je tekst misschien even aanpassen zodat het wat duidelijker wordt. Nu kom ik er echt niet doorheen. :wave:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha geniaal :grin:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom.......... (knikt neerbuigend nee)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
120mg 4-FMP snuiven is wel vrij veel :beer: Het brandende gevoel viel wel mee toch? Ook het citroen achtige na smaakje als het naar beneden druipt is niet verkeerd :beer:

4-FMP snuiven is echter nog slechter voor je neus dan pep of coke snuiven, dus beter doe je het vanaf nu bommen :mrgreen:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gast, je had gelijk. 4-fmp IS bomming. De shit! Heerlijk is het. Aanrader voor iedereen die van partydrugs houd. Voor ietsie meer informatie kan je het topic bij drugs bekijken..
h
hasjkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik kom uit me werk spreek af met een jongen voor wat ketamine 4 fmp en hasj olie nog beetje wazig van het jointje en de biertjes op de werk denk ik een lijntje ketamine te bereiden ik weeg 120 milligram af op me net nieuwe weegschaal ik vind het een beetje vreemd want me ``KETAMINE`` ja tussen aanhalingstekens zitte harde brokjes tussen k vergruis ze met een pasje en bereid een heerlijk lijntje k deel hem door 2 1 voor elk neus gatje eerst me linkse k jas hem vol daarna gelijk me rechtse en k voel een ontiegelijk snijdende pijn in me neus op dat moment realiseer k me woow dit is geen keta gelijk schiet een topic door me hoofd van een jongen die 4 fmp had gesnoven en het reten veel zeer deed ik heb dus met me wazige kop een flinke lijn 4 fmp gesnoven en ik voel me reten reten fucking heerlijk goed zo strak zo helder zo rustig te gelijkertijd ik heb nog nooit speed gedaan ma heb gelezen dat dit net niet genoeg speed is en net niet genoeg dex dan komt er dus op neer dat die andere 2 middelen heerlijk zijn ma dit is tot nu voor mij lekker genoeg ik houd het hier bij wat een geweldig middel is dit ik raad het iedereen aan en dit topic gaat nergens over en is veels te lang ma ik moet het even kwijt terwijl me neus hevig aan het bloeden is op dit moment en me ouders beneden zitte en ik me god niet weet hoe k zo rete strak me huis uit gaat komen me avond kan niet meer stuk en morgen avond timewarp in rotterdam met me nieuwe grote vriend 4 fmp veel plezier vanavond allemaal space hem dood ik doe het zeker later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rockband: :rockband: :rockband: :grin: :grin: :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leestekens aub? Zo lang kan ik m'n adem niet inhouden...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahahaha, geweldig :grin:
Hoe krijg je het voor elkaar he.. Nah, ik spreek je!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."