#1




extra reden om voor jezelf te zorgenlet come zei:kak, wordt het nog wat duurder![]()
pipoxyz zei:Een stijging van over de 20% in het laatste jaar is gewoon teveel.




pipoxyz zei:Tja..als nou wat minder boeren stroom liepen af te tappen, hadden coffeeshops nu niet dit excuus voor extra winst![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."