Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"berbe zei: tijd gelede had ik het volgende als ik in me bed lag (ook nuchter) ineens hoor je in je hoofd een geluid wat lijkt op stroom maar je verschrikt jezelf zo hard dat heel je lijf schokt je voelt je presies in luna park van kermis jack pot die op holl slaat of watdan ook nu is dat vervange door stuiptrekkinge op alle spiere soms meerdere plaatsen tegelijk nogiem last van een van beide? Klik om te vergroten... Heb dat ook soms, zo precies een geknetter... Heb dit nog al eens gehad, maar alléén na een weekendje veel gebruike en ook alleen maar bij pasta.. Gaat dan bij mij ook gepaard met stevige pijn in mijn halsbotten (hoort da echt kraken, letterlijk ), knieën die extreem kraken, en allemaal rode vlekken/uitslag in gezicht en aan achterkant knieen. En stemmetjeeeeeeeeeeees allee bedoel hoer ier voortdurend mensen vanalles zegge De geur van m'n okselzweet gaak jullie besparen Ma niemand die da weet hoe da komt da geknetter? Heb da vroeger bij het terugkomen uit een lsd trip ook al eens gehad.. Kga maar is gaan slapen denk ek"
"3970 zei: Dan ineens een fluitend geluid in mijn oren. Het fluiten gaat ineens over in een brom, een zwaargeluid, voor één, misschien 2 seconden, en mijn ogen voelen aan alsof ze samentrekken, wegtrekken. Klik om te vergroten... idd, ook gefluit, en wazig gevoel in kop..."
"lysergine25 zei: speed is pep .... Klik om te vergroten... Ja dazt dacht ik toch ook ja"
"speedkills zei: Als ik het goed heb, bevat natte pep nog wat reststoffen. Hoe slecht is het als je deze binnenkrijgt? Om welke stoffen gaat het eigenlijk? jaja, pep is ook slecht... Klik om te vergroten... Humz, van natte krijg ek altijd rode uitslag in mijn gezicht......... Daz dus van den aceton"
"dr. pepper zei: weet iemand iets tegen: grote pupillen ?? Klik om te vergroten... Wel, ik heb zo ooit is een oogonderzoek moeten laten doen, en daar kapten ze een product in m'n ogen dat m'n pupillen groot maakte, om allerlei testjes te doen. Na da onderzoek kapte diejen doc. een ander produkt in m'n oogjes en hop, kleine pupillekes Alleen kak dak de naam van da product ni meer weet Is er hier niemand die dokter is ofzo"
"boy zei: Enkele maanden tot jaren, het is redelijk stabiel spul. Je moet de bewaringsomstandigheden wel constant houden als je het echt om het bewaren doet. Klik om te vergroten... Dus in de vriezer kan helemaal geen kwaad? Mij hebben ze wijsgemaakt dat dat niet goed is omdat het dan gaat kristaliseren.. Ma da is dus net wél goed, ofwa"
"Droopy zei: Atropine gebruiken ze daarvoor. Klik om te vergroten... Neen, daz om de pupillen te doen verwijden. Ma na zo'n onderzoek gebruiken ze ander druppelkes om ze terug klein te maken.... Ook vindt atropine nog wel toepassing in oogdruppels als middel om de pupil te verwijden en de accommodatie van de ooglens te verlammen.Overigens houdt dit effect zeer lang aan (tot enige dagen), wat voor de gebruiker vaak een hinderlijke lichtschuwheid en onscherp zien oplevert (tis daarvoor nét da ze da doen). Ma ge kunt wss ni zomaar den apotheek binnenwandelen en zeggen: Vo mij een flesje atropine aub :P"
"Hallo, Ben al effe alle toppics aant doorneuzen ma vind ni direkt antwoord op m'n vraag. Telkens als ik natte straffe speedpasta heb (of het nu pep is of speed, ik wist ni eens dat er een verschil is tss beiden, ben dan ook een newbie; gebruik al wel iets langer ma ni hardcore ) en ik ga een weekendje goed door, dan krijg ik de dag erna rode uitslag/blaasjes in m'n gezicht, die daarbij jeuken en een enorm brandend gevoel geven. Daarbij komt ook nog dat ik enorm last heb van mijn rug, halswervels en knieën die kraken. En zalfjes smeren helpt niet echt (tegen uitdroging, was m'n eerste gedacht): die moet ik zowat ieder uur aanbrengen, precies of m'n huid slorpt die zalf volledig op. Als ik trouwens zalf op m'n kop smeer, pikt dat enorm hard (nivea voedende creme, dagcreme voor droge huid etc etc) Weet iemand hoe dit komt en beter nog wat ik er kan aan doen? Het is telkens bij nat spul... Ik laat het wel degelijk eerst drogen voor ik snuif, doch heb het maar bij één soort... Andere gebruiken is op dit moment niet echt een optie.. Drogen doe ik door de boel uit te smeren over een glad oppervlak (meestal een spiegel of bord) en dan lamp erover.. Dus een verkeerde manier van drogen lijkt me nogal sterk, drogen kan je niet echt verkeerd doen, toch? Kga volgende keer sowiso keer laten testen maar ondertussen vroeg ik me af of dit bekent voorkomt......"
"roze speed is geen fluit verschil met witte; khe b ze da al zelf zien doen; ze mengen daar gewoon een of ander pilleken-medicijn tussen en da wordt kanl roos"
"AnOniem:) zei: Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van. nat is toch altijd beter ? Klik om te vergroten... Soms sta men kop vol uitslag na natte.. En da BRAND Mss niet goed/juis laten drogen?"