#1
Hallo,
Ben al effe alle toppics aant doorneuzen ma vind ni direkt antwoord op m'n vraag.
Telkens als ik natte straffe speedpasta heb (of het nu pep is of speed, ik wist ni eens dat er een verschil is tss beiden, ben dan ook een newbie; gebruik al wel iets langer ma ni hardcore
) en ik ga een weekendje goed door, dan krijg ik de dag erna rode uitslag/blaasjes in m'n gezicht, die daarbij jeuken en een enorm brandend gevoel geven. Daarbij komt ook nog dat ik enorm last heb van mijn rug, halswervels en knieën die kraken.
En zalfjes smeren helpt niet echt (tegen uitdroging, was m'n eerste gedacht): die moet ik zowat ieder uur aanbrengen, precies of m'n huid slorpt die zalf volledig op. Als ik trouwens zalf op m'n kop smeer, pikt dat enorm hard (nivea voedende creme, dagcreme voor droge huid etc etc)
Weet iemand hoe dit komt en beter nog wat ik er kan aan doen?
Het is telkens bij nat spul... Ik laat het wel degelijk eerst drogen voor ik snuif, doch heb het maar bij één soort... Andere gebruiken is op dit moment niet echt een optie.. Drogen doe ik door de boel uit te smeren over een glad oppervlak (meestal een spiegel of bord) en dan lamp erover.. Dus een verkeerde manier van drogen lijkt me nogal sterk, drogen kan je niet echt verkeerd doen, toch?
Kga volgende keer sowiso keer laten testen maar ondertussen vroeg ik me af of dit bekent voorkomt......
Ben al effe alle toppics aant doorneuzen ma vind ni direkt antwoord op m'n vraag.
Telkens als ik natte straffe speedpasta heb (of het nu pep is of speed, ik wist ni eens dat er een verschil is tss beiden, ben dan ook een newbie; gebruik al wel iets langer ma ni hardcore
En zalfjes smeren helpt niet echt (tegen uitdroging, was m'n eerste gedacht): die moet ik zowat ieder uur aanbrengen, precies of m'n huid slorpt die zalf volledig op. Als ik trouwens zalf op m'n kop smeer, pikt dat enorm hard (nivea voedende creme, dagcreme voor droge huid etc etc)
Weet iemand hoe dit komt en beter nog wat ik er kan aan doen?
Het is telkens bij nat spul... Ik laat het wel degelijk eerst drogen voor ik snuif, doch heb het maar bij één soort... Andere gebruiken is op dit moment niet echt een optie.. Drogen doe ik door de boel uit te smeren over een glad oppervlak (meestal een spiegel of bord) en dan lamp erover.. Dus een verkeerde manier van drogen lijkt me nogal sterk, drogen kan je niet echt verkeerd doen, toch?
Kga volgende keer sowiso keer laten testen maar ondertussen vroeg ik me af of dit bekent voorkomt......
Allez, 'k ben blij dat mijn welness- en beautytips van dienst kunnen zijn
Ja hallo, ik stond deze morgen terug op met twee "vulkanen" op mijn gezicht (overdrijven is een zeer sterke kant van me, ja