Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnatte pep>reststoffen>slecht om in te nemen?

natte pep>reststoffen>slecht om in te nemen?

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat het ook gewoon beter voor je is als die stoffen eruit zijn verdampt.Anders doe je er wat minder gedroogd in als je denkt dat het te veel is.
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik het goed heb, bevat natte pep nog wat reststoffen.
Hoe slecht is het als je deze binnenkrijgt?
Om welke stoffen gaat het eigenlijk?

jaja, pep is ook slecht...
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oplosmiddelen als aceton. Niet zo best voor je maag, maar zo super veel kwaad kan het niet.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
lekker aceton >_<
g
goaflasherLid
01-01-2024, 00:00
#5
speedkills zei:
Als ik het goed heb, bevat natte pep nog wat reststoffen.
Hoe slecht is het als je deze binnenkrijgt?
Om welke stoffen gaat het eigenlijk?

jaja, pep is ook slecht...
Klik om te vergroten...

Humz, van natte krijg ek altijd rode uitslag in mijn gezicht......... :openmouth:
Daz dus van den aceton
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natte bommentje zorgen dus voor meer puisten :openmouth: ?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aceton
Als je te weinig insuline hebt en de glucose in je bloed erg stijgt, gaat je lichaam vet verbranden om aan energie te komen. Bij de verbranding van vetten komen zuren vrij, ketonen. Aceton is daar één van.
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#8
duidelijk,
maar dat aceton wat je van nature kan aanmaken...
is dat een vergelijkbare hoeveelheid, of is die hoeveelheid aceton die je van nature aanmaakt nihil, vergeleken met de hoeveelheid aceton in natte speed??
wanneer wordt het schadelijk (elke stof is giftig...)?
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#9
je ruikt het wel zwwar in je zweet en urine die speed, dus er komen toch al redelijk wat rotte stoffen bij het gebruik vrij. Ook bij ingedroogde. Je lichaam is al een grote chemische fabriek zonder drugs :)

Minimaliseer de risico's zou ik zeggen. Als je je speed zonder de vluchtige stoffen kunt nemen is het minder slecht.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga morgen een capsule proberen met pasta daarin.. Denk dat het effect vele malen heftiger is. Sowieso wordt dit mijn eerste orale inname, maar ook omdat er nu niks kan verdampen.

Ben benieuwd!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drogen ga je harder want dan gaat er meer speed in.
Het is niet de pep die verdampt,maar die andere shit meer.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Japi-10 zei:
Drogen ga je harder want dan gaat er meer speed in.
Het is niet de pep die verdampt,maar die andere shit meer.
Klik om te vergroten...

Klopt ja.. Maar ik denk nog steeds dat er ook een klein deel Amfetamine verdampt.

Maar een cap helemaal vol met pasta doe ik niet.. kom je op veel te veel uit denk ik. Aangezien het normaal gesproken een nog groter volume zou krijgen als het gedroogd zou worden.
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#13
@freaking out,
dit antwoord staat in een ander onderwerp, het klinkt logisch... dus je kan beter dat minimale verlies van pep nemen, en eerst drogen en dan een bommetje maken...


Geplaatst: 26 Nov 2007 12:36 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Het laatste jaar wordt je na aankoop van vers spul bijna gedwongen een bom te droppen aangezien speed de vorm van vettte tandpasta heeft aangenomen. Dit is te wijten aan het spul waarmee m'n de amphetamine mengt. (hierop zijn heel wat varianten) En de mogelijkheid om grote hoeveel hede makkelijker op zich te dragen.

Doch toen ik na het drogen van zo'n 10 gr natte pap mocht constateren dat het spul zich in het plastic van het cd doosje, waarop het lag te drogen gebeten had, als was het zwavelzuur.

Bommetjes leken me zeker dus géén goed idee voor je je spul (indien het zulk een pap is) éérst te drogen en dan te droppen.

or upgrade your noses folks
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#14
speedkills zei:
@freaking out,
dit antwoord staat in een ander onderwerp, het klinkt logisch... dus je kan beter dat minimale verlies van pep nemen, en eerst drogen en dan een bommetje maken...
Klik om te vergroten...

Inderdaad, daarom heb ik het maar gewoon gedroogd, en zo in de capsule gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."