#1
Ik denk dat het ook gewoon beter voor je is als die stoffen eruit zijn verdampt.Anders doe je er wat minder gedroogd in als je denkt dat het te veel is.
speedkills zei:Als ik het goed heb, bevat natte pep nog wat reststoffen.
Hoe slecht is het als je deze binnenkrijgt?
Om welke stoffen gaat het eigenlijk?
jaja, pep is ook slecht...
Japi-10 zei:Drogen ga je harder want dan gaat er meer speed in.
Het is niet de pep die verdampt,maar die andere shit meer.
speedkills zei:@freaking out,
dit antwoord staat in een ander onderwerp, het klinkt logisch... dus je kan beter dat minimale verlies van pep nemen, en eerst drogen en dan een bommetje maken...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."